Svampebob Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 akkurat nå er jeg sur på statens vegvesen, første gang jeg skal ta teorien kommer jeg opp der i god tro om alt er okei, så når jeg har betalt for å ta den kommer jeg til neste skranke, der sier damen nei du kan nok ikke ta den fordi du har ikke levert søknad, så sa jeg, den leverte jeg jo for over en måned siden så sa hun, at jeg var nytt å levere ny, så jeg gjorde det, og den gangen strøk jeg, da tenkte ikke jeg mer over det at jeg kunne komme opp igjen om 2 uker, og nå i dag kom jeg opp igjen, men neida da hadde jeg vist ikke fullført moped opplæringen?! så spurte jeg hun damen, men jeg har jo vært å tatt den engang før så sa hun bare, åja? så måtte jeg hjem hente bevisene på det, så når jeg satt på buss stoppet kom bussen reiste meg opp som vanlig, neida den bussen hadde ikke tenkt å stoppe kjørte rett forbi meg, så siden det er påske så går det påskeruter det vil si en buss i timen -.- så når jeg kom tilbake igjen etter jeg hadde vært hjemme og hentet bevisene så hadde de stengt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Æsj, jeg måtte bestille RusseID en gang til, de hadde visstnok ikke registrert bilde på min, og rotete sider førte ti 30,- kr tap for meg. Jada, lommerusk, men likevel plagsomt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er de små tingene som irriterer mest. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Pidgin som ikkje fungerer. Det er skikkeleg irriterande. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Joda, det syntes jeg også det. Sårende også.. Men man lærer å leve med det om man må.. Ingen av kompisene hans har med seg sine damer heller, så antar det er "Kulutren" Hah, aldri funnet meg i! lol. Skal på byen helt etter helg når man har verdens beste sittende hjem? prada8: nei, men du nevnte glamourgreier. og jeg har aldri snakket om at jeg er/skal bli noen glamourmodel.hehe. Men at jeg irriterer meg over de som påstår de er modeller og har crappye bilder. Det plager meg faktisk :!: Skikkelig dritt at jeg ikke har mere kattsand til å ha i kassen :S Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Folk som ikke skjønner at noen mennesker ikke har råd til å kjøpe seg ny pc. Folk driter faktisk ikke penger. Amøber. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er de små tingene som irriterer mest. Joda, bare for å toppe det fikk jeg nå mail om at det var feil, jeg hadde bilde på russelappen... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) "Kamskjelltelefon", herregud for en retard betegnelse. Bare hater det http://www.amobil.no/artikler/apple_tar_ka...llspatent/49843 Endret 18. mars 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvilket ord ville du ha brukt, da? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Heter det ikke klapptelefon da? I don't know... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Når jeg laster ned musikk og finner ut etterpå at det kun er lavrate mp3 med sugen kvalitet. Hvorfor??? 99% av dagens befolkning med nett har jo bredbånd, så jeg skjønner ikke hvorfor de må legge ut slike elendige nedskalerte versjoner av albumene når det tar 10min å laste ned en skikkelig versjon uansett. Laster heller gledelig ned FLAC versjoner selv om de er på en gig. Det høres greit nok ut i headsettet, men når jeg kjører det via anlegget er det som å høre på en katt som pines. Og til mitt forsvar så kjøper jeg musikk så ofte som mulig, jeg laster kun ned den musikken jeg ikke har fordi jeg ikke har kjøpt den enda, eller for å høre om det er noe å kjøpe i det hele tatt. Endret 18. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Haha, ble glad du la til den siste der Edit: Irriterer meg over folk du akkurat har gitt en gave til, og så begynner de å spørre om hvor mye du betalte for og hvor du kjøpte den. Det er direkte frekt! Endret 18. mars 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er grufullt irriterende at jeg bare får tullete svar på prisantydning av data- tråder. En PC jeg håpet å få ca. 2000,- for begynte folk med å si 5000, 800, 12000 osv. Kan ikke folk drite i å poste slikt? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har du ikke tenkt over at de faktisk tror Pcen er verdt det? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Burnout paradise ! GRR!! Dumme dumme spill... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Når jeg laster ned musikk og finner ut etterpå at det kun er lavrate mp3 med sugen kvalitet. Hvorfor??? 99% av dagens befolkning med nett har jo bredbånd, så jeg skjønner ikke hvorfor de må legge ut slike elendige nedskalerte versjoner av albumene når det tar 10min å laste ned en skikkelig versjon uansett. Laster heller gledelig ned FLAC versjoner selv om de er på en gig. Det høres greit nok ut i headsettet, men når jeg kjører det via anlegget er det som å høre på en katt som pines. Og til mitt forsvar så kjøper jeg musikk så ofte som mulig, jeg laster kun ned den musikken jeg ikke har fordi jeg ikke har kjøpt den enda, eller for å høre om det er noe å kjøpe i det hele tatt. Se på bitraten, 128kb/s og oppover er bra, alt under er no-go. Ellers er vekten (størrelsen) en god indiktator på kvaliteten. Med dette i bakhodet er det lett å unngå de med dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Når jeg laster ned musikk og finner ut etterpå at det kun er lavrate mp3 med sugen kvalitet. Hvorfor??? 99% av dagens befolkning med nett har jo bredbånd, så jeg skjønner ikke hvorfor de må legge ut slike elendige nedskalerte versjoner av albumene når det tar 10min å laste ned en skikkelig versjon uansett. Laster heller gledelig ned FLAC versjoner selv om de er på en gig. Det høres greit nok ut i headsettet, men når jeg kjører det via anlegget er det som å høre på en katt som pines. Og til mitt forsvar så kjøper jeg musikk så ofte som mulig, jeg laster kun ned den musikken jeg ikke har fordi jeg ikke har kjøpt den enda, eller for å høre om det er noe å kjøpe i det hele tatt. Se på bitraten, 128kb/s og oppover er bra, alt under er no-go. Ellers er vekten (størrelsen) en god indiktator på kvaliteten. Med dette i bakhodet er det lett å unngå de med dårlig kvalitet. Rettelse, alt på 192kbps og oppover er godkjent...128 er helt forferdelig dårlig.. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har du ikke tenkt over at de faktisk tror Pcen er verdt det? At de tror den sugne PCen som kosta 5000 ny nå er verdt 12000? Da er man syk. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Burnout paradise ! GRR!! Dumme dumme spill... Du snerta vel ikke tilfeldigvis borti en mur med noen molekyler slik at bilen kastes opp i lufta, tar 20 saltoer i slow motion, og lander med et klask på en helt annen vei, UTEN å bil ødelagt slik at du er så "heldig" å få lov til å kjøre videre vel? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rettelse, alt på 192kbps og oppover er godkjent...128 er helt forferdelig dårlig.. Ja, 128kbps er helt forferdelig å høre på anlegget. 192kbps kan til nød gå greit det også, men det beste er jo om jeg klarer å skaffe 320kbps. 192kbps høres faktisk bra ut i headsettet, men når jeg kjører det på anlegget blir det i grenseland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg