Isbilen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Når jeg står i dusjen på vei inn til svømmehallen, og den ene IDIOTEN etter den andre trasker forbi og ut i bassenget UTEN å vaske seg, DA blir jeg harm. "Jeg dusjet jo i dag tidlig!" Får ikke hjelpe. "Jeg tør ikke dusje uten badebukse!" Sorry, da kan du ikke bruke bassenget. Jeg er uinteressert i å kave i kjølvannet av den skitne rævsprekken din. Ekle jævla mindreverdighetskompleksbefengte bondejævel. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Irriterer meg over folk som irriterer seg over hva andre irriterer seg om..;O F.eks. Nevner noen ordet "homse" så blir den personen spammet av masse "hvorfor/hat" meldinger.. og sånt. Er ikke dette irritasjonstråd? Blir litt feil å begynne irritere seg over hva andre irriterer seg over. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg irriterer meg over folk som ikke lar meg pirke i denne tråden, da skrivefeil faktisk er en av tingene som virkelig irriterer meg grenseløst. Plages du seriøst over at jeg skrev tørr og ikke tør? Okeeey Men du skal selvfølgelig få lov til å irritere deg grenseløst over akkurat hva du vil. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Plages du seriøst over at jeg skrev tørr og ikke tør? Okeeey Hun er ikke alene. Irriterer meg over at det sikkert blir pent vær hele påsken. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvorfor må et selskap kalle seg for Chess?! Det er jo et brettspill, for svarte svingende!!!! "åh hurra, vi må kalle oss for sjakk på engelsk, for det ser kult ut, høhøhø". Morons! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 HAHAHA! Og jeg ler av, og ikke med deg... Så hyggelig, da kan du vel dele grunnen til denne intense gleden? -Jeg irriterer meg over rævslikkere/smiskere som gjør alt for å oppnå ting her i livet. -Folk som sniker i køer. Jøss, du kom med noe (imo) sensibelt. Må nesten si meg enig! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Irriterer meg over folk som er uansett nødt til å provosere for å få fram et poeng/argument. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Må være vanskelig å henge her da Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er til tider det ja. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 At jeg har fått mensen og finner verken tampong eller bind enda jeg veeeeeet at vi har! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg mangler 30 puppy points for å lære hunden min ''Weave Poles'' på facebook :!: grrr.... edit: Jeg vant en del penger, og har nå trent hunden min. Irriterende at jeg kun kan delta fem ganger på konkurransene JA, jeg har et fritidsproblem når jeg leker med Pet Pupz på nattestid. Endret 18. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nei, jeg får ingen invitasjoner på disse nettsidene, siden undertegnede ikke har bruker på verken facebook eller nettby, da jeg treffer vennene mine irl eller bruker tlf istede. Er vel en smule gammeldags ? Vil ikke si gammeldags... du styrer unna det som saueflokken trekkes til. Facebook er noe unødig ræl som jeg heller ikke bruker. Nettby likeså. Irriterer meg forresten over navnet "Nettby". Høres så satans fornorsket ut. I samme stil som "Verdensveven". Pføy! (/spit) Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 "/spit" Åhh, det der irriterer meg noe jævli! Ja jeg er en ex-wow-gamer, men herresatan folk som bruker /ettellerannet på forumer, msn etc. har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 "/spit" Åhh, det der irriterer meg noe jævli! Ja jeg er en ex-wow-gamer, men herresatan folk som bruker /ettellerannet på forumer, msn etc. har jeg lite til overs for. /care Måtte bare Ok, det er kanskje litt lame når jeg tenker over det. Får vel revurdere bruken... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 -Jeg irriterer meg over rævslikkere/smiskere som gjør alt for å oppnå ting her i livet. Veldig populært her på forumet, har jeg lagt merke til. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 -Jeg irriterer meg over rævslikkere/smiskere som gjør alt for å oppnå ting her i livet. Veldig populært her på forumet, har jeg lagt merke til. Populært å irritere seg over, eller at det er flere slike smiskende brukere? Har selv registrert hva jeg tolker som "rævslikkere" ovenfor de populære brukerene, for å bli poppis selv. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg syns det er utrolig frekt å dra ut helg på helg uten å så mye spørre kjæresten om h*n vil være med.. Men det er nå meg. Joda, det syntes jeg også det. Sårende også.. Men man lærer å leve med det om man må.. Ingen av kompisene hans har med seg sine damer heller, så antar det er "Kulutren" At Prada irriterte seg over Zaroos (som faktisk er ei veldig pen jente) kan vel komme av at hun hadde PMS tenker jeg Har du Prada, tenkt over at det kanskje er humoren til Zaroos, og at når hun spøker om nudepicz på nettby så er det ikke ment helt seriøst? Endret 18. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Irriterer meg over den veldig ustabile søvnrytmen min og søvnen min generelt. Plaget av mareritt, angstfylte drømmer og morbiditet som gjør min favorittaktivitet - soving - til noe helt for jævlig som jeg gruer meg til. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 djourney på nettby, han skermmer 99% av folka på nettby av dommedag og alt sånt. Han har gruppa ufo og aliens. Hver dag så kommer det en post fra han, "fakta om planet x" "amerikaner har vært i kontakt med ufo-er" Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg syns det er utrolig frekt å dra ut helg på helg uten å så mye spørre kjæresten om h*n vil være med.. Men det er nå meg. Joda, det syntes jeg også det. Sårende også.. Men man lærer å leve med det om man må.. Ingen av kompisene hans har med seg sine damer heller, så antar det er "Kulutren" At Prada irriterte seg over Zaroos (som faktisk er ei veldig pen jente) kan vel komme av at hun hadde PMS tenker jeg Har du Prada, tenkt over at det kanskje er humoren til Zaroos, og at når hun spøker om nudepicz på nettby så er det ikke ment helt seriøst? Kanskje det du. Jeg tror du bør lese samtalen vår en gang til, jeg nevnte nemlig ingenting om nakenbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg