Tharos. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg er redd denne disputen kun kan løses med bikinibilder av dere begge. Snart sesongstart på Manshow! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hehehehe. Jo, du er pen - og det vet du. Ellers hadde du jo ikke fortalt alle på forumet (flere gangen) at du heter det samme på nettby. Sier ikke det er noe galt i det, gjør som du vil, men jeg kan vel få lov å synes det er litt irriterende? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg er redd denne disputen kun kan løses med bikinibilder av dere begge. Støttes! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hehehehe. Jo, du er pen - og det vet du. Ellers hadde du jo ikke fortalt alle på forumet (flere gangen) at du heter det samme på nettby. Sier ikke det er noe galt i det, gjør som du vil, men jeg kan vel få lov å synes det er litt irriterende? Nei det vet jeg ikke. Nettby, så? Ligger det nakenbilder av meg på nettby som jeg vil at alle skal se kanskje. jepp. Løp å kjøp! bellisalg :!: Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg er redd denne disputen kun kan løses med bikinibilder av dere begge.Snart sesongstart på Manshow! Er prada8 jente? Hvis ikke så er jeg stygt redd for at forslaget ditt blir nedstemt. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Takk Linn og Zaroos (jeg vet ikke hva du heter Zaroos ). Jeg stoler på henne, så det går nok bra. Håper jeg Jeg er ikke så bekymret da hun har vært ute på fest før uten meg og det har gått helt fint. ON topic: Irriterer meg at jeg sitter i Oslo ^^ Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå kan man angre på at man starta den jente/dame jakten :!: Det er sånn som skjer når det blir for mange jenter på et område. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg syns det er litt irriterende at du (zaroos) hele tiden både direkte og indirekte forteller oss at du er en pen jente. Enten ved æ skrive "det er så irriterende når folk spør om jeg skal være glam. model", eller ved å skrive at det er irirterende å få beundrere som legger deg til. We get it, you're good looking. Next! Endelig en som "tørr" å si i fra! Ikke så lett å være uenig jenter genrelt på dette forumet, da endel geeks (no offence) har for vane å gå rett i forsvarsposisjon av the ladies, for å styrke sine aksjer hos vedkommende. Så jeg er da altså en smule enig med prada8 Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg syns det er litt irriterende at du (zaroos) hele tiden både direkte og indirekte forteller oss at du er en pen jente. Enten ved æ skrive "det er så irriterende når folk spør om jeg skal være glam. model", eller ved å skrive at det er irirterende å få beundrere som legger deg til. We get it, you're good looking. Next! Endelig en som "tørr" å si i fra! Ikke så lett å være uenig jenter genrelt på dette forumet, da endel geeks (no offence) har for vane å gå rett i forsvarsposisjon av the ladies, for å styrke sine aksjer hos vedkommende. Så jeg er da altså en smule enig med prada8 Tenkte det samme men jeg tørte ikke være den første til å si noe...Liker å ha en bodybuilder i ryggen. Er litt feig. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sikkert nevnt utallige ganger før, men jeg misliker STERKT folk som smatter! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Gud, så jeg irriterer meg over folk på min alder som bruker 'playboy' tshirts.. Er ikke det litt harry og oppbrukt nå? Litt irriterende at folk irriterer seg over hva andre irriterer seg over At jeg hinter til dryge folk på diskusjon.no som legger meg til på facebook skal være andres problem ser jeg ikke helt. Men de får vel ingen invitasjoner selv, og må da gå løs på de som faktisk får det ? Lurer på om jeg skal bli irritert på han over som ikke liker smatting, fordi jeg smatter når jeg spiser enkelte ting. Endret 17. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Gud, så jeg irriterer meg over folk på min alder som bruker 'playboy' tshirts.. Er ikke det litt harry og oppbrukt nå? Jau. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Endelig en som "tørr" å si i fra!For alt du vet så er det en som "våt" å si i fra. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Der var du to sekundar før meg, Eplefe. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Gud, så jeg irriterer meg over folk på min alder som bruker 'playboy' tshirts.. Er ikke det litt harry og oppbrukt nå? Litt irriterende over folk som irriterer seg over hva andre irriterer seg over At jeg hinter til dryge folk på diskusjon.no som legger meg til på facebook skal være andres problem ser jeg ikke helt. Men de får vel ingen invitasjoner selv, og må da gå løs på de som faktisk får det ?Lurer på om jeg skal bli irritert på han over som ikke liker smatting, fordi jeg smatter når jeg spiser enkelte ting. Nei, jeg får ingen invitasjoner på disse nettsidene, siden undertegnede ikke har bruker på verken facebook eller nettby, da jeg treffer vennene mine irl eller bruker tlf istede. Er vel en smule gammeldags ? Dette er faktisk en av ytterst få nettsider som innebærer interaktiv kommunikasjon med andre brukere, som jeg anvender. Endret 17. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Endelig en som "tørr" å si i fra!For alt du vet så er det en som "våt" å si i fra. jajaja. tør... Fornøyd? Bare for å holde meg on topic, så irriterer jeg meg bittelitt over personer som pirker på skrivefeil når de åpenbart skjønner innholdet. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Gud, så jeg irriterer meg over folk på min alder som bruker 'playboy' tshirts.. Er ikke det litt harry og oppbrukt nå? Litt irriterende at folk irriterer seg over hva andre irriterer seg over At jeg hinter til dryge folk på diskusjon.no som legger meg til på facebook skal være andres problem ser jeg ikke helt. Men de får vel ingen invitasjoner selv, og må da gå løs på de som faktisk får det ? Lurer på om jeg skal bli irritert på han over som ikke liker smatting, fordi jeg smatter når jeg spiser enkelte ting. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Irriterer meg over de som irriterer seg over at noen irriterer seg over noe. Pene mennesker må alltid holde ut kvalme mennesker som ikke er ønsket, at noen irriterer seg over det er da en ærlig sak, og er ikke noen grunn for at akkurat det irritasjonsmomentet skal holdes inne i en slik tråd. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg irriterer meg over folk som ikke lar meg pirke i denne tråden, da skrivefeil faktisk er en av tingene som virkelig irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg