Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Problemet med kattehus er at katten synes det er spennende til å begynne med, men når han har brukt det i et par dager, sånn at det er hans territorie, da er det plutselig ikke så gjevt lenger. Da er det mye mer stas å røyte ned sofaen igjen.

Stemmer, men alle som har det problemet bør kjøpe "catnip".

Spray ca. én gang i uken i det lille huset til katten, og den vil elske det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som tror jeg får gode karakterer uansett, og ikke skjønner at det ligger utrolig mye arbeid bak. Og som skal sette mine karakterer opp mot noen andre som også er gode ("han fikk bedre enn deg").

Hehe...Jeg var sånn på ungdomskolen husker jeg.

Syntes det er litt irriterende med folk som syter så jævlig om karakterene, spesielt hvis de får bra."Æsj jeg fikk en femmer". Husker det var en som grein til seg en karakter høyere...Bokstavlig talt grein.

Lenke til kommentar

Det der irriterer meg også, jeg har selv vært misfornøyd med 5+ før. Og ikke tolk det jeg sier feil, 5+ er jo knallbra, men når man får 5+, så er man som regel god nok til å bekke 6'eren også. Det var noen ganger jeg fikk 5+ pga skikkelige teite, idiotiseke småfeil, og da er det klart man kan være "missfornøyd" med 5+, eller 3+ for den saks skyld hvis det høres bedre ut for deg.

Lenke til kommentar
Skarstad er noe du aldri kommer til å bli.

a) Mann.

b) Tøff.

Jeg irriterer meg over fitten av ei kjerring som presterte å spørre om jeg hadde 'arvet kåpen til moren min'. For å så å le seg halvt ihel.

"Har du arva kåpen til mor di elle?!"

- Erh, nei. Det er en frakk. Tysk frakk faktisk, jaktfrakk. Fant den på loftet.

"Ja, fra mordi, sant?"

- Nei, og når jeg først var der fant jeg en haug med 70talls klær fra pappa, du som er så forpult androgyn vil vel ha det?

"Androgyn, ke e da?!

Edit: etter å ha lest noen sider tilbake, så må jeg inrømme at folk som pirker på off-topic i selveste off-topic delen av forumet, kan brenne. Lenge.

HAHAHA! Og jeg ler av, og ikke med deg...

-Jeg irriterer meg over rævslikkere/smiskere som gjør alt for å oppnå ting her i livet.

-Folk som sniker i køer.

Lenke til kommentar

At jeg har sittet på traktoren HELE dagen og kjørt søppel. Traktoren er så utrolig behagelig! Men hva er da problemet? Jo, at han jeg kjørte for ikke hjalp meg (han kunne ha hjulpet meg de timene han var hjemme), og at ryggen holder på å ramle fra hverandre. Også savner jeg traktoren, enda det er en drøy time siden jeg reiste hjem.

Lenke til kommentar
Sikkert skrevet det før, og jeg skriver det igjen!!

Idioter som vil bli venn med meg på facebook, bare 'fordi jeg ser søt ut, eller like dyr'. Godt sjekketriks ;) not.

*ignore*.

Haha, føler meg truffet. Gjerne ikke Facebook da :p

hehe..å?

er du en av mine beundrere som ikke får komme på vennelisten min kanskje ;) lol

Bilfreaken:

Du kan vel ikke gjøre stort sett annet enn å stole på dama di og ta det med ro :)

Vil hun være utro, så for all del, du skal ikke står i veien for det, hvis du skjønner hva jeg mener?

Er hun av den typen er hun heller ingenting å samle på.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
At kjæresten min er på fest uten meg fordi jeg er på påskeferie. Jeg må innrømme jeg er litt smånervøs, men jeg stoler jo på henne. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh, noen som har noen fine tips til meg?

Please :)

venn deg til det? For meg var det vanskelig å takle i begynnelsen - typen min drar aldri meg seg dama si på festene han drar på (med mindre det er familieselskapeligheter) Man må vel bare lære seg å stole på vedkommende skal det funke, selv om det i begynnelsen var sårende at jeg ikke fikk være med. En stund lurte jeg på om han ville skjule at vi var sammen eller noe .. :blush: Jeg har lært å sette pris på de gangene han drar ut med kompiser. Da slapper jeg av med en god serie på tv og noe godt i skåla :)

Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt irriterende at du (zaroos) hele tiden både direkte og indirekte forteller oss at du er en pen jente. Enten ved æ skrive "det er så irriterende når folk spør om jeg skal være glam. model", eller ved å skrive at det er irirterende å få beundrere som legger deg til. We get it, you're good looking. Next!

Lenke til kommentar

Kanskje det er folk herifra som legger meg til, og som ikke tar et hint!?

Det er litt ironisk lille venn ;) Ser ikke på meg selv som en pen person til en opplysning.

Har vel heller ikke spurt om det.. jo.. en gang for ett år siden.. av en taper -som ingen liker.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...