Skyline1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Omgangssyke i kattehuset plager meg. Takk gud for at det var FLorence som spydde, hun er i bur, forrige gangen brukte vi ca. en time på å tørke spy da hun kom i huset. Endret 16. mars 2008 av bilfreaken Lenke til kommentar
GeO Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg også, men takk for at du sank dypest først, så kan jeg henge meg på. Til den påpirkede: Du kan ikke bruke "henholdsvis" uten å vise oss hva "henholdsvis" viser til, f.eks "Bt og Ba skrev henholdsvis ditt og datt", og da er "ditt" det Bt skrev. Jeg hadde en lignende opplevelse hvor jeg sto i kø på Hulen og et kvinnemenneske foran meg presterte å si noe sånt som at kåpa hennes "hang på sin respektive knagg", etterfulgt av et selvtilfreds smil fordi hun kunne slikt et fiffig ord. ARGH! Jeg er så enig i denne "pirkingen". Veldig bra. For øvrig et knallbra poeng at den påpirkede selv ble irritert over dette. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Søndager irriterer. Alt står i ro! Bare når man må være på jobb. Hvis ikke er det digg å ha en dag som man kan bare slappe helt av på og daffe rundt i boxsern hele dagen. Sige sammen foran tv/pc og sitte å fise, rape og leite etter navlelo. EDIT:Leif Endret 16. mars 2008 av paa99 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Irriterer meg over dumme folk som kommer inn til meg på msn for å skrive 'hei' ! Ja, hei liksom... Og så skriver de ikke mer Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Mer irriterende når de sier hei når de logger på, og så sier de ikke mer før de stikker, da sier de hadet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Irriterer meg over dumme folk som kommer inn til meg på msn for å skrive 'hei' ! Ja, hei liksom... Og så skriver de ikke mer Kjenner den. De vil vel prate med deg egentlig, men så kommer de på at de egentlig ikke har no å si. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Irriterer meg over folk som kjøper eget hus til kattene sine. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Mer irriterende når de sier hei når de logger på, og så sier de ikke mer før de stikker, da sier de hadet. Haha, ja og så sier de 'hadet, vi snakkes senere!' Pliis ikke gå da, jeg går glipp av en fornuftig samtale Irriterer meg over folk som kjøper eget hus til kattene sine. Kattehus/klorestativ er kjekt det. Så slipper de å ligge i møblene å klore opp Det så typisk når man kjøper et klorestativ til mange hundrelapper at de ikke blir brukt. Endret 16. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Irriterer at vi har vanlig dag på jobben på onsdag. Hvorfor gjør ikke vi som resten og stenger etter lunsj eller når det nå er?! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Irriterer meg over folk som kjøper eget hus til kattene sine. Da blir du kanskje irritert når jeg sier at jeg har 4-5 "Hus" og senger til hundene mine, 3 bur, 40 tepper, 15 gensere og 5 vesker (som ikke blir brukt) samt 10 forskjellige halsbånd, seler og kobbel Hundene mine er babyerstatninger for meg Jeg irriterer meg over at jeg ikke har fått fikset dekket mitt.. da jeg våknet på lørdag var det flatt igjen, og nå har jeg en stykk bil med 3 vinterdekk og 1 sommerdekk. Joda, skulle gått bra det, intill det i dag begynte å SNØ..... igjen... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nå tulla jeg og mente ekte hus. Med tanke på at du skrev "når vi kom inn i det". De sponboksene med pels er jo normalt å ha. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Å bli totalt oversett. BAH. Jeg er oppmerksomhetshore, man kan ikke bare overse meg. Det er -irriterende-. (Ja. Husk å få med trykket). Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Da er vi to. Edit: Og det at det faen meg begynte å snø i dag igjen. NÅR SKAL DET ENDE?! Endret 16. mars 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nå tulla jeg og mente ekte hus. Med tanke på at du skrev "når vi kom inn i det". Kattehuset er et hjem for "foreldreløse" katter (: Av mangel på bedre ord. >.< Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Aha, tror vi har ett sånt ett her også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Problemet med kattehus er at katten synes det er spennende til å begynne med, men når han har brukt det i et par dager, sånn at det er hans territorie, da er det plutselig ikke så gjevt lenger. Da er det mye mer stas å røyte ned sofaen igjen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg irriterer meg over at jeg ikke har fått fikset dekket mitt.. da jeg våknet på lørdag var det flatt igjen, og nå har jeg en stykk bil med 3 vinterdekk og 1 sommerdekk. Joda, skulle gått bra det, intill det i dag begynte å SNØ..... igjen... Det går bra så lenge det ikke er sommerdekk på et av drivhjulene.Eller, det går som oftest greit med sommerdekk på drivhjul også, men du kan regne med å bli stående og spinne med ett hjul. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er vel ikke uvanlig å stå å spinne med ett hjul om man har rette dekk eller ikke. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Det jeg irriterer meg over er at Skarstad ikke bare kan gi faen noen ganger. Han/hun må liksom blande seg opp i alt. Skarstad er noe du aldri kommer til å bli. a) Mann. b) Tøff. Jeg irriterer meg over fitten av ei kjerring som presterte å spørre om jeg hadde 'arvet kåpen til moren min'. For å så å le seg halvt ihel. "Har du arva kåpen til mor di elle?!" - Erh, nei. Det er en frakk. Tysk frakk faktisk, jaktfrakk. Fant den på loftet. "Ja, fra mordi, sant?" - Nei, og når jeg først var der fant jeg en haug med 70talls klær fra pappa, du som er så forpult androgyn vil vel ha det? "Androgyn, ke e da?! Edit: etter å ha lest noen sider tilbake, så må jeg inrømme at folk som pirker på off-topic i selveste off-topic delen av forumet, kan brenne. Lenge. Endret 17. mars 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå tulla jeg og mente ekte hus. Med tanke på at du skrev "når vi kom inn i det". Kattehuset er et hjem for "foreldreløse" katter (: Av mangel på bedre ord. >.< Aha, tror vi har ett sånt ett her også."Kattehuset" er Dyrebeskyttelsen Hordalands "Ny sjanse"-hus, hvor vi tar inn hjemløse katter (og nå også kaniner, tydeligvis. O.o). Jobber som frivillig der, sammen med Nie og ca. 50 andre personer for å rydde for dem, vaske bur, mate, stelle, kose etc. Det er tungt arbeid, men det er verdt det. Huset tilhører en av lederne i DBH, og er ikke kjøpt inn til kattene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg