Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er uhøflig å ikke spise når man blir invitert til middag feks :p men ikke ellers, da

Husker at jeg og noen fra klassen min på barneskolen, ble invitert over på middag hos en jente i klassen. Alle de andre i klassen var så fryktelig frekke at de ikke spiste noe som helst. De sa at de hadde spist før de kom over. Jeg mener, WTF!!! :mad: når du blir invitert over, så er det implisert at du skal spise der. OMG, glad at jeg er ferdig med barneskole/ungdomsskoletida. Folk var så innmari ekle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også, men takk for at du sank dypest først, så kan jeg henge meg på. Til den påpirkede: Du kan ikke bruke "henholdsvis" uten å vise oss hva "henholdsvis" viser til, f.eks "Bt og Ba skrev henholdsvis ditt og datt", og da er "ditt" det Bt skrev.

Jeg hadde en lignende opplevelse hvor jeg sto i kø på Hulen og et kvinnemenneske foran meg presterte å si noe sånt som at kåpa hennes "hang på sin respektive knagg", etterfulgt av et selvtilfreds smil fordi hun kunne slikt et fiffig ord. ARGH!

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Det er fordi de tar alt sånt ille opp. Det er klart det finnes mange som pirker for å være kjipe, men når man blir f.eks. gjort oppmerksom på at man bruker et fiffig ord helt feil, bør man være takknemlig. Sånne ting er det nemling mange som reagerer på, kanskje også folk man kan tjene på å holde seg inne med.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Folk som ignorerer i hytt og pine bare fordi en person er uenig i noe du sier i en tråd av forumet? Mektig irriterende og en smule patetisk.

Irriterer meg over tunghørte folk som sier HÆ både når de hører og ikke hører. Er så mektig lei av å gjenta meg selv hele tiden at jeg går rundt som en tikkende bombe

EDIT: Før farmen i går var jeg villig til å vedde ganske mye på at Eren skulle vinne .. og så tapte han... fy søren så irritert jeg ble... Heldigvis var det ikke penger jeg vedda om, men alikevel..

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...