Sonja84 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg syns det er uhøflig å ikke spise når man blir invitert til middag feks men ikke ellers, da Husker at jeg og noen fra klassen min på barneskolen, ble invitert over på middag hos en jente i klassen. Alle de andre i klassen var så fryktelig frekke at de ikke spiste noe som helst. De sa at de hadde spist før de kom over. Jeg mener, WTF!!! når du blir invitert over, så er det implisert at du skal spise der. OMG, glad at jeg er ferdig med barneskole/ungdomsskoletida. Folk var så innmari ekle. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 2 forskjellige aviser hadde en artikkel om det samme, men de skrev henholdsvis: 2 av 10 og 1 av 5 Huff. Og problemet ditt er...? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg irriterer meg bare over feilaktig bruk av et snedig ord. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Jeg også, men takk for at du sank dypest først, så kan jeg henge meg på. Til den påpirkede: Du kan ikke bruke "henholdsvis" uten å vise oss hva "henholdsvis" viser til, f.eks "Bt og Ba skrev henholdsvis ditt og datt", og da er "ditt" det Bt skrev. Jeg hadde en lignende opplevelse hvor jeg sto i kø på Hulen og et kvinnemenneske foran meg presterte å si noe sånt som at kåpa hennes "hang på sin respektive knagg", etterfulgt av et selvtilfreds smil fordi hun kunne slikt et fiffig ord. ARGH! Endret 15. mars 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nå begynner ignoreringslisten min å bli lang, men det må tydeligvis gjøres her også Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Folk som bare ikke tåler å bli rettet på, som blir enten sure/fornærmede og nekter for alt eller bare overser det man sier. Det er irriterende det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Det er fordi de tar alt sånt ille opp. Det er klart det finnes mange som pirker for å være kjipe, men når man blir f.eks. gjort oppmerksom på at man bruker et fiffig ord helt feil, bør man være takknemlig. Sånne ting er det nemling mange som reagerer på, kanskje også folk man kan tjene på å holde seg inne med. Endret 15. mars 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ignorering av folk som irriterer seg over soleklare irritasjonsmomenter i en irritasjonstråd? Ikke rart listen din blir lang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Tsk, enkelte folk takler ikke kritikk. Går sikkert ikke lange stunden før han ikke har noe lesestof på forumet uansett. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Folk som ignorerer i hytt og pine bare fordi en person er uenig i noe du sier i en tråd av forumet? Mektig irriterende og en smule patetisk. Irriterer meg over tunghørte folk som sier HÆ både når de hører og ikke hører. Er så mektig lei av å gjenta meg selv hele tiden at jeg går rundt som en tikkende bombe EDIT: Før farmen i går var jeg villig til å vedde ganske mye på at Eren skulle vinne .. og så tapte han... fy søren så irritert jeg ble... Heldigvis var det ikke penger jeg vedda om, men alikevel.. Endret 16. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det jeg irriterer meg over er at Skarstad ikke bare kan gi faen noen ganger. Han/hun må liksom blande seg opp i alt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 At jeg ikke husker noe ifra igår kveld... faen! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Homser.. Skulle ikke vært mulig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Homser.. Skulle ikke vært mulig. Det tror jeg noen av dem ønsker og. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det jeg irriterer meg over er at Skarstad ikke bare kan gi faen noen ganger. Han/hun må liksom blande seg opp i alt. -1. Først syntes jeg også det var irriterende. Men etterhvert ble det bare ufattelig morsomt, vittige kommentarer er tingen. Go Skarstad. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 At alt skal være så forbanna vanskelig her i verden. : (( Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Det jeg irriterer meg over er at Skarstad ikke bare kan gi faen noen ganger. Han/hun må liksom blande seg opp i alt. Tro meg, om jeg ikke hadde gitt faen så godt som hele tiden ville jeg dødd av overanstrengelse. Endret 16. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Folk som smatter noe INNI HELVETE når de spiser. Snufs. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Søndager irriterer. Alt står i ro! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Omgangssyke i kattehuset plager meg. Takk gud for at det var FLorence som spydde, hun er i bur, forrige gangen brukte vi ca. en time på å tørke spy da vi kom i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg