Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som tolker et «har ikke lyst på» som et «liker ikke». Ei i klassen min kom inn i klasserommet og spurte om jeg hadde lyst på kake. Jeg svarte at jeg ikke hadde lyst på, og hun sa «hmm, jeg trodde alle likte sjokoladekake, jeg» til seg selv.

Lenke til kommentar

Det er fordi dagens hedonistiske drittunger ikke eier fornemmelse OVERHODET for at maksimal nytelse absolutt hele veien ikke nødvendigvis tilsvarer lykke. Jeg spiser ofte billig og kjipt, og noen mennesker reagerer med vantro, nærmest avsky når de hører det. "Hvah, spiser du noe som ikke er GODT?!!", som om jeg begikk en eller annen synd ved å nøye meg med å bli mett. Satans kukkhuer, jeg spiser for å slippe å dø.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Helt enig, dette irriterte meg også en gang da jeg takket nei til gløgg i juletidene, Ble jo så voldsomt til oppstyr, ut av det. Er du dårlig? Hvorfor liker du ikke det da? Faen, fordi jeg liker gløgg, betyr da faen ikke at jeg har lyst på det til enhver tid.

Kan ikke folk skjønne at det ikke kansje frister med den tilbudte maten/drikken akkurat der og da, sjokolade er godt, men ikke på morran eller en dag du er spykvalm for eksempel. Tror jeg skal ta igjen en dag de er kvalm og konstant tilby de sjokolade og eggedosis, og utrope høyt og overraskende hva som feiler de når de takker nei.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Drikkepress irriterer meg. Jeg liker ikke rødvin, hvitvin, champagne , øl (and so on.,..) og folk skal nesten tvinge drikken i meg ! "Smak så blir du vant til det" . Tror du ikke jeg har smakt?? Jeg LIKER IKKE.

Og så liker typen min å "tvinge meg" til å smake på mat og drikke kaffe når vi besøker foreldrene hans. Jeg LIKER IKKE kaffe, og jeg er ikke sulten, men da er jeg uhøflig da får jeg beskjed om av typen etterpå...

GR...

Lenke til kommentar
Jeg syns det er uhøflig å ikke spise når man blir invitert til middag feks :p men ikke ellers, da

selvsagt! Men ikke når man drar på besøk til svigers sånn tilfeldigvis en vanlig dag bare for å titte innom. Kommer alltid noe på kaffebordet der i gården, og det er jo hyggelig det, men det er ikke alltid jeg er sulten eller har lyst til å spise . blir rimelig irritert på typen når han gjør slik ja.. til og med putter mat på fatet mitt...

Lenke til kommentar

Jeg er så heldig å ha fantastiske svigerforeldre. Vet hvor ille slikt kan gå, så jeg føler meg kjempeheldig!

Mannfolk generelt kan være utrolig irriterende, for dere forstår dere sjeldent på kvinnfolk. På den andre siden kan vel vi være mektig irriterende og kontrollerende også til tider...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...