Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

-Dårlige TV reklamer. Noe som tilsvarer 95% av alle reklamer. AARGHH, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har slått av TVen pga. talentløse reklamer. Får disse folka betalt? Seriøst, hvis folk STINKER i det de driver med, hvorfor får de jobb?

 

Enig! Det er ikke bare at reklamene kommer hvert kvarter på tv, og det er mange av dem, de er til og med dårlige. F.eks. alle de hårproduktreklamene på TV. Skulle hatt i ræven med en sløv øks, det er det de skulle.

 

Jeg irriterer meg grenseløst over aggresive sjåfører. Øvelsekjørte her forleden, og lå i 50 i 50-sonen. Så ser jeg BMW-en bak meg prøver å komme så langt opp i ræven min som mulig, så fyker han forbi meg, og treffer NESTEN noen unger som går over et gangfelt. Bare fordi den idioten skulle forbi meg, så holdt han nesten på å kjøre på noen uskyldige unger! Skulle faen meg ikke fått kjørt bil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater folk som presser seg fram for å komme først frem til noe, feks en nettcafe som åpner og det står en haug med folk og trøkker på døra for å komme først. Og folk som sniker i kø.. Faen ta!

6944208[/snapback]

Det er derfor det er digg å sjekke inn på flyet i forkant, slik at man har plassbillett. Da kan man nyte synet av idiotene som tror de er glupe når de stiller seg ved skranken en halvtime før boardingen starter.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest nå, er at jeg tror jeg var akkurat noen sekunder for sen for å få levert inn Vikinglottoen til dagens trekning....

6951323[/snapback]

Så vinner de numrene førstepremien :). Da blir du hvertfall ikke irritert ;).

6952503[/snapback]

Ja, det pleier jo å skje ganske så ofte, det. Da blir jeg så irritert.

Lenke til kommentar

Feite damer:

 

1) De er alltid venninnen til den søte dama du møter på nachspiel. Og av en eller annen grunn skal de alltid sove over til dama og tvinger henne til å dra hjem.

 

2) De spiser bestandig fastfood (og klarer selvsagt ikke å koble sammenhengen mellom maten og den stadig voksende buken deres). Å se de feite pølsefingrene deres stappe pommes frittes inn i kjeften får meg til å brekke meg.

 

3) De prøver bestandig å klemme de feite lårene sine inn i åletrange skjørt og bukser. Klærne skriker etter hjelp og får de til å se ut som særdeles udelikate ribberuller.

 

4) De er bestandig høylytte. Det virker nærmest som at fedme og støynivå er proposjonale størrelser. Det er kanskje en grunn til at semitrailere har ryggealarm.

 

5) De er nesten bestandig attention whores. Hvor ofte har man ikke sett ei feit dundre ødelegge utsikten på dansegulvet ved å kle seg halvt naken og sprette rundt som dinosauren Barney?

 

Argh, die plx!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...