Cloudemyx Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 De som dobbeltklikker på linker når de er på internett... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Falske rykter som kan ødelegge utrolig mye. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 tenk om han bare synes du er så teit/irriterende at han ikke orker å delta i en diskusjon med deg? Hvordan kan det være å eie noen? Synd, for det beviser bare på hvor svake sånne personer er. Han sier mye dritt om andre. Men så fort jeg er der så er han ikke så høy på pæra eller at han ikke gidder å svare og venter på noen andre skal komme med et annen tema(ikke om mitt innlegg, men eller no annet) så at han kan slenge dritt om dem. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Irriterer meg over mannfolk som hyler "MENSEN!! " med en gang ei jente gjør noe annet enn å smile og blunke pent Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Irriterer meg over mannfolk som hyler "MENSEN!! " med en gang ei jente gjør noe annet enn å smile og blunke pent Har en normalt sunn og oppegående ungdom i Norge grunn til gjøre noe annet enn å smile og blunke pent? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Irriterer meg over mannfolk som hyler "MENSEN!! " med en gang ei jente gjør noe annet enn å smile og blunke pent Har en normalt sunn og oppegående ungdom i Norge grunn til gjøre noe annet enn å smile og blunke pent? Er da lov å furte en gang i blant. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvorfor? Fordi mobilen er tom for strøm eller du ikke har giddet å øve til prøven? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kanskje det var mensen? aja, det var dekket det ja Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er i grunn mye som irriterer folk her som jeg personelig syntes er uvesentlig og det irriterer meg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvis du trykker Alt + Print Screen tar du kun bilde av det aktive vinduet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Men hva faen. :-| Tre sanger, og bare delvis sangnavnet. Joooda. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Den trenger forklaring, feen. Endret 14. mars 2008 av Atald Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Mente "bandnavnet", awkward trykkleif, men "Dead - Teenagers - Mama: Chemical Romance" er tre sangtitler, med feil bandnavn. Bandet heter My Chemical Romance, forkortet MCR eller My Chem, ikke Chemical Romance. Men hva kan egentlig jeg vente meg, de er jo blitt dritpopulære siden WTTBP kom ut. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det irriterer meg at jeg ikke rekker å levere inn en stor-oppgave i biologi før tidsfristen. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Tidsfrister er noe faenskap. Man får alltid for liten tid. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Mente "bandnavnet", awkward trykkleif, men "Dead - Teenagers - Mama: Chemical Romance" er tre sangtitler, med feil bandnavn. Bandet heter My Chemical Romance, forkortet MCR eller My Chem, ikke Chemical Romance. Men hva kan egentlig jeg vente meg, de er jo blitt dritpopulære siden WTTBP kom ut. Ja, grøss og gru. Fikk albumet til jul, men jeg så meg nødt til å gjemme bort CD-en etter å ha lidd meg gjennom de tre første låten. Flinke musikere, for all del, men Jesus, for noen pinlige tekster. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Altså, jeg kan ikke helt se hvilken funksjon en tidsfrist skulle fylle hvis den ikke ble brutt. Dakars fristen, hele dens livsgrunnlag faller jo bort om alle gjør som den sier. Nei, gjør som meg og slå heller et slag for selvfølelsen til alle verdens tidsfrister ved å overskride dem! Endret 14. mars 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Problemet er at problemer oppstår om man gjør det. Går man inn for å holde tidsfristen blir jobben gjort; så fort den er overskredet kan det alltid vente litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg