Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenk om han bare synes du er så teit/irriterende at han ikke orker å delta i en diskusjon med deg? Hvordan kan det være å eie noen?

Synd, for det beviser bare på hvor svake sånne personer er. Han sier mye dritt om andre. Men så fort jeg er der så er han ikke så høy på pæra eller at han ikke gidder å svare og venter på noen andre skal komme med et annen tema(ikke om mitt innlegg, men eller no annet) så at han kan slenge dritt om dem.

Lenke til kommentar

Mente "bandnavnet", awkward trykkleif, men "Dead - Teenagers - Mama: Chemical Romance" er tre sangtitler, med feil bandnavn. Bandet heter My Chemical Romance, forkortet MCR eller My Chem, ikke Chemical Romance. Men hva kan egentlig jeg vente meg, de er jo blitt dritpopulære siden WTTBP kom ut.

Lenke til kommentar
Mente "bandnavnet", awkward trykkleif, men "Dead - Teenagers - Mama: Chemical Romance" er tre sangtitler, med feil bandnavn. Bandet heter My Chemical Romance, forkortet MCR eller My Chem, ikke Chemical Romance. Men hva kan egentlig jeg vente meg, de er jo blitt dritpopulære siden WTTBP kom ut.

Ja, grøss og gru. Fikk albumet til jul, men jeg så meg nødt til å gjemme bort CD-en etter å ha lidd meg gjennom de tre første låten. Flinke musikere, for all del, men Jesus, for noen pinlige tekster.

Lenke til kommentar

Altså, jeg kan ikke helt se hvilken funksjon en tidsfrist skulle fylle hvis den ikke ble brutt. Dakars fristen, hele dens livsgrunnlag faller jo bort om alle gjør som den sier. Nei, gjør som meg og slå heller et slag for selvfølelsen til alle verdens tidsfrister ved å overskride dem!

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...