medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Holdt på å snu på flekken jeg! Nå irriterer jeg meg over min ivrige nettbruk så lillehunden tissa på gulvet. Hadde jeg sikkert gjort hvis det ikke var for at jeg ikke hadde linser på meg og ikke så en drit. Så bare ei lita brunette med en svart hund , og da var det for sent å snu Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) "chatte samtaler" mellom to personer, som omverdenen overhode ikke har noen interesse av, irriterer en smule hint hint. hehe Endret 14. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Jeg irriterer meg over folk som legger seg borti ting de lett kunne oversett Og at jeg er så glemsk at det er til å bli kvalm av. 2 dager på rad har jeg glemt igjen mobilen min hjemme hos foreldrene mine Og tekster som " Fine Hytte tomter til salgs" Argh Endret 14. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vi vet vi er overvektige, og det er vårt problem. Ikke deres. Hvis det er så utrolig vanskelig for dere å la være å mobbe folk, hold dere hjemme og vekk fra offentlige fora. Veeeel, de koster jo skattebetalerne ikke rent få millioner, da. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vi vet vi er overvektige, og det er vårt problem. Ikke deres. Hvis det er så utrolig vanskelig for dere å la være å mobbe folk, hold dere hjemme og vekk fra offentlige fora. Veeeel, de koster jo skattebetalerne ikke rent få millioner, da. ' støtter denne uttalelsen Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Småeid. Irritererer meg over hvor rotete det blir hjemme når lillesøstra mi kommer hjem fra faren sin. Jeg har lagt merke til at annenhver uke (dvs de ukene hun er hos oss) så er det utrolig rotete og skittent i leiligheta vår. ANNOYIFYING SHITTY SHIT Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 "chatte samtaler" mellom to personer, som omverdenen overhode ikke har noen interesse av, irriterer en smule hint hint. hehe MÅ du lese da? Du kan jo bare lukke øynene, eller scrolle lett forbi. Jeg syns det er bedre å lese en liten 'samtale' enn ti poster med 'jeg irriterer meg over mora mi'. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ellers så kan dere bare gi faen i OT. Fulle busser irriterer meg, argh. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 åHÅ! Jeg irriterer meg over folk som IKKE bruker setebelte når de sitter på eller kjører bil . Det er ikke "kult" . Inni h*** det tar deg 0,5 sekund å feste beltet.. sikkert fordi jeg har sett en reklame (utrolig god en sådan) der folk ble drept fordi de ved siden av ikke brukte belte under kollisjon ! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er ikke første gang... Samtalene deres kan dere ta på MSN eller what ever Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Veeeel, de koster jo skattebetalerne ikke rent få millioner, da. De tynne er vel ikke akkurat uskyldige når det gjelder bruk av skattekroner heller. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg irriterer meg over moderatorer som ikke stenger ute folk som ikke følger en diskusjons retningslinjer! *hint hint* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er ikke første gang... Samtalene deres kan dere ta på MSN eller what ever Grin! Du får det til å høres ut som vi har vært OT i langt mer enn 2-3 poster. Mer som 2 sider? Sure folk som deg irriterer meg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nå er det faktisk daglig at det glir ut litt her da. LITT må jo være lov. Til og med vi 'utglidere' skjønner hvor grensen går Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 De tynne er vel ikke akkurat uskyldige når det gjelder bruk av skattekroner heller. Logic goes where? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Logic goes where? Where it's supposed to go. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er ikke første gang... Samtalene deres kan dere ta på MSN eller what ever Grin! Du får det til å høres ut som vi har vært OT i langt mer enn 2-3 poster. Mer som 2 sider? Sure folk som deg irriterer meg Vet ikke hvem av oss som har mensen, men meg er det i alle fall ikke Du tåler åpenbart ikke at noen sier i fra. Sikkert ikke bare meg som finner samtalen(e!) deres fullstendig uintressante. Men meg om det, det er mods som bestemmer på denne siden og ikke jeg. over og ut Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Irriterer meg over folk som klager på feite folk!? 'ha dere opp av godstolen, og ut i arbeid'. Det er faktisk ikke så enkelt med flere års mobbing på skolen. Du blir litt svak. Jeg sparka gutter pekken når de terget meg og venninna fordi vi var små :!: Eller kanskje fordi jeg var hissigst.no ! Vræl! Tom batteri, og typen har lader til pcn. h.a.t. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vet ikke hvem av oss som har mensen, men meg er det i alle fall ikke Du tåler åpenbart ikke at noen sier i fra. Sikkert ikke bare meg som finner samtalen(e!) deres fullstendig uintressante. Men meg om det, det er mods som bestemmer på denne siden og ikke jeg. over og ut Men du finner det veldig interessant at for eksempel meg misliker barnevognfolk? Personlig så kan sånne samtaler tolereres i denne kategorien. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Er det beef her eller? OT: blir irritert hvis det ikke er det. Endret 14. mars 2008 av paa99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg