Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Holdt på å snu på flekken jeg!

Nå irriterer jeg meg over min ivrige nettbruk så lillehunden tissa på gulvet.

Hadde jeg sikkert gjort hvis det ikke var for at jeg ikke hadde linser på meg og ikke så en drit. Så bare ei lita brunette med en svart hund , og da var det for sent å snu :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over folk som legger seg borti ting de lett kunne oversett

Og at jeg er så glemsk at det er til å bli kvalm av. 2 dager på rad har jeg glemt igjen mobilen min hjemme hos foreldrene mine :mad:

Og tekster som " Fine Hytte tomter til salgs" Argh

Endret av L_C
Lenke til kommentar
"chatte samtaler" mellom to personer, som omverdenen overhode ikke har noen interesse av, irriterer en smule :tease: hint hint. hehe

MÅ du lese da? Du kan jo bare lukke øynene, eller scrolle lett forbi.

Jeg syns det er bedre å lese en liten 'samtale' enn ti poster med 'jeg irriterer meg over mora mi'.

Lenke til kommentar

åHÅ! Jeg irriterer meg over folk som IKKE bruker setebelte når de sitter på eller kjører bil . Det er ikke "kult" . Inni h*** det tar deg 0,5 sekund å feste beltet..

sikkert fordi jeg har sett en reklame (utrolig god en sådan) der folk ble drept fordi de ved siden av ikke brukte belte under kollisjon !

Lenke til kommentar
Det er ikke første gang... Samtalene deres kan dere ta på MSN eller what ever

Grin!

Du får det til å høres ut som vi har vært OT i langt mer enn 2-3 poster. Mer som 2 sider? Sure folk som deg irriterer meg

Vet ikke hvem av oss som har mensen, men meg er det i alle fall ikke :) Du tåler åpenbart ikke at noen sier i fra. Sikkert ikke bare meg som finner samtalen(e!) deres fullstendig uintressante. Men meg om det, det er mods som bestemmer på denne siden og ikke jeg. over og ut

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som klager på feite folk!?

'ha dere opp av godstolen, og ut i arbeid'.

Det er faktisk ikke så enkelt med flere års mobbing på skolen. Du blir litt svak.

Jeg sparka gutter pekken når de terget meg og venninna fordi vi var små :!: Eller kanskje fordi jeg var hissigst.no !

Vræl! Tom batteri, og typen har lader til pcn. h.a.t.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvem av oss som har mensen, men meg er det i alle fall ikke :) Du tåler åpenbart ikke at noen sier i fra. Sikkert ikke bare meg som finner samtalen(e!) deres fullstendig uintressante. Men meg om det, det er mods som bestemmer på denne siden og ikke jeg. over og ut

Men du finner det veldig interessant at for eksempel meg misliker barnevognfolk?

Personlig så kan sånne samtaler tolereres i denne kategorien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...