TaleX Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Folk som ikke bruker blinklys irriterer meg sinnsykt! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Spesielt de som mener at det ikke er nødvendig å bruke de ut av rundkjøringer. Og folk som kjører inn i rundkjøringen rett foran meg i det jeg er ferd med å kjøre ut, selv om jeg blinker. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Kjerringa i setet ved siden av meg som filmet 1,5 timer med raske menn sitt fastshow med mobiltelefonen sin. WTF? Når du skal se noen live må det da være bedre å IKKE se de gjennom en skjerm....... Hahaha, det er noe av det rareste jeg har hørt. Hva om noen plutselig ringte til henne halvveis i showet? Jeg regner med videoopptaket hadde blitt stoppet da. Tenk så kult å hatt nummeret hennes, sittet bak henne og ringt. Hele tiden. Livet hadde vært fint. Endret 13. mars 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jeg og et par kompiser skulle ta bussen 2 holdeplasser hjem og da får vi vanligvis sitte på uten å betale, men så er det denne utlendingen da. river meg i klærne mens han roper " ikka jokkse ! " "gå ot !" Jeg har sett folk irritere seg over mye dumt i denne tråden, men alvorlig talt, over at man ikke får lov til å snike på bussen ... Endret 13. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hoho. Hater bunnslevja i Cola-flaskene mine. Modtbydelig. Hater å drikke av glass btw. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) En skulle ikke tro det men denne skolen min har innført forbud mot Russisk og Tsjetsjensk.. Haha, du kan sikkert skape rabalder hvis du forteller det til en avis eller noe sånt. QUOTE(Addan @ 13/03-2008 : 20:10) *Jeg og et par kompiser skulle ta bussen 2 holdeplasser hjem og da får vi vanligvis sitte på uten å betale, men så er det denne utlendingen da. river meg i klærne mens han roper " ikka jokkse ! " "gå ot !" Jeg har sett folk irritere seg over mye dumt i denne tråden, men alvorlig talt, over at man ikke får lov til å snike på bussen ... Egentlig enig der. Det koster flesk ja, men det er ikke han som bestemmer reglene. Jeg har møtt mye verre bussjåfører det kan jeg love deg. Og ville du blitt like sur hvis det ikke hadde vært en utlending med slik aksang? Endret 13. mars 2008 av gormers Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Spesielt de som mener at det ikke er nødvendig å bruke de ut av rundkjøringer. Og folk som kjører inn i rundkjøringen rett foran meg i det jeg er ferd med å kjøre ut, selv om jeg blinker. Hva med de som blinker seg inn til venstre når de skal i rundkjøring , men ikke blinker til høyre når de skal ut . Det irriterer meg så det nesten koker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Irriterer meg at jeg ikke får sove, uansett hvor mye jeg prøver. Har ikke sovet på rundt 50 timer og er helt ødelagt =/ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Irriterer meg at jeg ikke får sove, uansett hvor mye jeg prøver.Har ikke sovet på rundt 50 timer og er helt ødelagt =/ 50 timer!! God damn... sovepiller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Orker ikke dra til legen og pese for å få det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Folk som bruker ordet "feit" for å beskrive overvektige mennesker. Er det virkelig så jævlig vanskelig å forstå at dette er ett mobbeord, og er utrolig sårende? Tror dere at det er enkelt for oss som får dette i ansiktet hver jævla gang en av dere snørrunger skal snakke om ett overvektsproblem? Vi vet vi er overvektige, og det er vårt problem. Ikke deres. Hvis det er så utrolig vanskelig for dere å la være å mobbe folk, hold dere hjemme og vekk fra offentlige fora. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Men det er ikke irriterende med folk som kaller sykelig tynne mennesker "jævelig tynn" og "beinrangel"? Endret 14. mars 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 At en viss forumbruker ikke gidder å quote eller svare meg;p Hver gang jeg kommer i diskusjonen så stikker han fra diskusjonen eller ikke gidder å svare meg på hvorfor han mener det og det. Føles egentlig litt deilig også. For det beviser bare på at jeg eier han. haha Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Folk som bruker ordet "feit" for å beskrive overvektige mennesker.Er det virkelig så jævlig vanskelig å forstå at dette er ett mobbeord, og er utrolig sårende? Tror dere at det er enkelt for oss som får dette i ansiktet hver jævla gang en av dere snørrunger skal snakke om ett overvektsproblem? Vi vet vi er overvektige, og det er vårt problem. Ikke deres. Hvis det er så utrolig vanskelig for dere å la være å mobbe folk, hold dere hjemme og vekk fra offentlige fora. Jeg fordømmer mobbing, men å bruke ordet feit i enkelte sammenhenger (feks diskusjoner som ikke er rettet mot enkelt personer) syntes jeg nesten at du må tåle. Du tenker ikke tilfeldigvis på diskusjonen vi hadde i denne tråden for en tid tilbake? Hey du er overvektig Hey du er feit Like ille begge to. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 tenk om han bare synes du er så teit/irriterende at han ikke orker å delta i en diskusjon med deg? Hvordan kan det være å eie noen? Nå kjenner ikke jeg saken, men bare nevner det. Irriterer meg at jeg PUNKTERTE på vei til jobb i dag. Har hatt lappen i ett halvt år bare, og idiot som jeg er skjønte ikke jeg at jeg hadde punktert. Kom en lyd... og så ble den borte... så kom den tilbake igjen.... så jeg svinga av til nærmeste bensinstasjon . Dekket var helt flatt På dagens bensinstasjoner er det ingen som kan hjelpe ei stakkars blondine med slikt.. fikk datt på noe spraydrit og fikk blåst opp hjulet igjen.. men nå må jeg sikkert kjøpe nytt hjul.. kjipt.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kan du ikke å skfite dekk??? :!: Ganske lett å høre igjen den legendariske 'punktertyden'. Eller kanskje det er bare jeg som er harry bilkjærring og kan slikt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg er fersk og har aldri sittet på med noen som har punktert før. Kan å skifte dekk, men var på vei til jobb og hadde det steintravelt, så ble oppgitt der og da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Utrolig pinlig egentlig. De få gangene jeg har sittet på med noen som punktert, har jeg skygget banen. Vil ikke bli sett Jeg irriterer meg over pinligheter når jeg tenker meg om. Jeg hater pinligheter. Gjør typen så mye som en liten ting (kun for å irritere seff) løper jeg. Endret 14. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Pinligheter = hat Å møte noen man ikke har lyst å møte på en trang sti foreksempel. Da får man mest lyst å løpe motsatt vei Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Holdt på å snu på flekken jeg! Nå irriterer jeg meg over min ivrige nettbruk så lillehunden tissa på gulvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg