prada8 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Noe som irriterer meg er forbrytelser. Du ser på nyehetene og noen har ranet en butikk.Det er som oftest utlendinger. Håper jeg ikke oppfører meg rasistisk, men det er jo sant. Og hvorfor i helvette har vi ikke kastet ut Mullar Krekar ? Håper vi gjør det snart ! Eller noen kommer å tar seg av ham ! Helvettes faen ! Det er ikke sant. Grunnen til at du tror det er innvandere er fordi 1. det er de som får mest oppmerksomhet 2. de fleste forbrytelser skjer i storbyer som Oslo,og de fleste innvandrere bor i slike miljøer, og derfor får de alltid skylden (selv om det er like mange nordmenn som begår samme forbrytelseele, bare at nordmenn er spredd over hele landet). Endret 13. mars 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Selvsakt klarer jeg det ! går jo så langt hver dag. poenget var at han stempla to ganger på fleksikortet til Sindre fordi han mistenkte at han var over 16. og drar i klærne mine og skrikerr og hoyer. jævla ape. en norsk buss sjåfør hadde i hvertfall visst hvor gammel man er når man går i 9. klasse. Poenget var at bussjåføren gjorde en feil og da kan du hetse ham for å være innvandrer? (= Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Selvsakt klarer jeg det ! går jo så langt hver dag. poenget var at han stempla to ganger på fleksikortet til Sindre fordi han mistenkte at han var over 16. og drar i klærne mine og skrikerr og hoyer. jævla ape. en norsk buss sjåfør hadde i hvertfall visst hvor gammel man er når man går i 9. klasse. Noen ser eldere ut og noen ser yngere! Skal jeg begyne å klage eller de fleste som må vise legg for at de ikke klarer å se at de er 18 år? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noe som irriterer meg er forbrytelser. Du ser på nyehetene og noen har ranet en butikk.Det er som oftest utlendinger. Håper jeg ikke oppfører meg rasistisk, men det er jo sant. Og hvorfor i helvette har vi ikke kastet ut Mullar Krekar ? Håper vi gjør det snart ! Eller noen kommer å tar seg av ham ! Helvettes faen ! Det er ikke sant. Grunnen til at du tror det er innvandere er fordi 1. det er de som får mest oppmerksomhet 2. de fleste forbrytelser skjer i storbyer som Oslo,og de fleste innvandrere bor i slike miljøer, og derfor får de alltid skylden (selv om det er like mange nordmenn som begår samme forbrytelseele, bare at nordmenn er spredd over hele landet). Mitt inntrykk er at absolutt mesteparten av denslags begås av norske narkiser. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Busskort. Før jeg ble 20. fikk jeg busskort til 200kr, og kunne kjøre så mye buss jeg bare orket i Oppland og Hedemark. Nå er jeg over 20, og bilen er dau. Nå er det 800kr for et månedskort som jeg bare kan bruke tur retur jobb. ca 2mil hver vei. Tør ikke tenke på bussbiletten hvis jeg hadde bodd lenger unna. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ingen som sitter i kassa vil se legitimasjonen min lenger. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Busskort. Før jeg ble 20. fikk jeg busskort til 200kr, og kunne kjøre så mye buss jeg bare orket i Oppland og Hedemark.Nå er jeg over 20, og bilen er dau. Nå er det 800kr for et månedskort som jeg bare kan bruke tur retur jobb. ca 2mil hver vei. Tør ikke tenke på bussbiletten hvis jeg hadde bodd lenger unna. Busskort sucks, jeg betaler 1250,- i måneden for å komme meg til og fra jobb, og av og til en tur ned til mine foreldre som bor 4mil unna. jeg ser frem til jeg har lappen Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg misliker sterkt herretoaletter. Der finner nemlig flesteparten det for godt å gi hele toalettsetet en skikkelig omgang med urin, og av og til etterlater de til og med ballhår på toalettsetet. Snart må man jo faen ta med seg støvler når man går på dass. Enig, jævli irriterende. Går faen ikke ann å gå på dass, noen steder.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Ingen andre enn meg som synes at innvandrere er utrolig irriterende når de skal velge navn til gjengene sine? Hvor patetisk er det når du stjeler ett navn fra Donald Duck & Co når du lager en kriminell gjeng? Endret 13. mars 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Må man virkelig ha navn på gjengen sin i det hele tatt? Edit: Og jeg håper du mener venne-gjengen sin nå, ikke tøff-gate-gangsta-gjeng som går rundt og er megatøffe. Det er bare... tragisk. Endret 13. mars 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 radioreklamer. større mangel på humor og kreativitet skal man lete langt etter. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ingen andre enn meg som synes at innvandrere er utrolig irriterende når de skal velge navn til gjengene sine? Hvor patetisk er det når du stjeler ett navn fra Donald Duck & Co når du lager en kriminell gjeng? Jeg viste ikke at disse var innvandrere. Jeg blir irritert når folk har sånn "øye for øye" syn på ting, og lager så utrolig mye unødvendig bråk ut av bagateller (disse gjengene blant annet). Sånn typisk gangster greier fra amerika. Når vi er inne på innvandrere så blir jeg irritert på sånne som beskylder folk for å være rasister hvis ikke de får særbehandling. Mongolidbussjåfærer gidder av og til ikke å ta opp mennesker hvis det er en del på bussen fra før av, men første gangen det var en utlending han kjørte forbi klikket en del. Det er også irriterende når utlendinger skal bli venner med hverandre bare fordi de er utlendinger og ta seg så jævlig store friheter som noen gjør. Noen oppfører seg som om noen norske har gjort noe mot dem. Og folk som kan norsk fint, men som snakker et annet språk med en annen person selv om det er massevis av kamerater de kjenner rundt dem, irriterer meg. Hvis det ikke er så mange der eller det er ingen de kjenner der, så er det greit. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Irriterer meg over at det er 1 skoledag til før ferien starter ... Irriterer meg også. Irriterer meg at jeg må gå på skolen denne uken, har ikke gjort en jævla drit. Jeg har kun fått to positive ting av å være på skolen denne uken: lest noen kapitler i boken jeg leser og lest og skrevet poster her på forumet. De som er på skolen i 8. klasse får ikke ha faglig undervisning denne uken, derfor kunne vi like godt fått fri i stedet for å sitte og ikke gjøre noe som helst. Grunnen til at vi ikke får ha faglig undervisning er at alle andre i 8. klasse er på leirskole på Vats, og de fem som ikke skulle være med (bl.a. meg) må være på skolen. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Selvsakt klarer jeg det ! går jo så langt hver dag. poenget var at han stempla to ganger på fleksikortet til Sindre fordi han mistenkte at han var over 16. og drar i klærne mine og skrikerr og hoyer. jævla ape. en norsk buss sjåfør hadde i hvertfall visst hvor gammel man er når man går i 9. klasse. Hadde Sindre noe bevis på at han var under 16 da? hjelper lite at to andre sier det... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Irriterer meg at jeg skal ta blodprøve i morgen. Har plutselig fått et hatforhold til nåler. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 At eksen ikke lar meg være i fred. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Irriterer meg at jeg skal ta blodprøve i morgen. Har plutselig fått et hatforhold til nåler. faen, det er så noia det. Ikke like ille som tannlegen dog. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ingen andre enn meg som synes at innvandrere er utrolig irriterende når de skal velge navn til gjengene sine? Hvor patetisk er det når du stjeler ett navn fra Donald Duck & Co når du lager en kriminell gjeng? Nå er det jo politiet som har kommet opp med de navnene (a- og b-gjengen). De heter sikkert «Furuset Gangzters» eller no' sånt no' internt Eller var det «Rasshøl»-gjengen :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kjerringa i setet ved siden av meg som filmet 1,5 timer med raske menn sitt fastshow med mobiltelefonen sin. WTF? Når du skal se noen live må det da være bedre å IKKE se de gjennom en skjerm....... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ingen andre enn meg som synes at innvandrere er utrolig irriterende når de skal velge navn til gjengene sine? Hvor patetisk er det når du stjeler ett navn fra Donald Duck & Co når du lager en kriminell gjeng? Jeg viste ikke at disse var innvandrere. Jeg blir irritert når folk har sånn "øye for øye" syn på ting, og lager så utrolig mye unødvendig bråk ut av bagateller (disse gjengene blant annet). Sånn typisk gangster greier fra amerika. Når vi er inne på innvandrere så blir jeg irritert på sånne som beskylder folk for å være rasister hvis ikke de får særbehandling. Mongolidbussjåfærer gidder av og til ikke å ta opp mennesker hvis det er en del på bussen fra før av, men første gangen det var en utlending han kjørte forbi klikket en del. Det er også irriterende når utlendinger skal bli venner med hverandre bare fordi de er utlendinger og ta seg så jævlig store friheter som noen gjør. Noen oppfører seg som om noen norske har gjort noe mot dem. Og folk som kan norsk fint, men som snakker et annet språk med en annen person selv om det er massevis av kamerater de kjenner rundt dem, irriterer meg. Hvis det ikke er så mange der eller det er ingen de kjenner der, så er det greit. En skulle ikke tro det men denne skolen min har innført forbud mot Russisk og Tsjetsjensk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg