Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe annet som er irriterende og flaut på buss er når det kommer en gammel dame inn på bussen, og ingen reiser seg og gir henne plass. Så må en eller annen random utlending reise seg. Jeg blir så flau, og irritert.

Ja, for det er jo så mye verre at en «random utlending» må reise seg, i stedet for en hvilken som annen. Virker ikke som du heller reiser deg, siden du faktisk rekker å bli flau over at ingen andre gjør det, og da er jo du akkurat like ille.

Erdu den randome utlendningen eller bare en som observerer?

Lenke til kommentar
Jeg trodde det var allmennt kjent at utlendinger generelt er mer høflig og gjestfrie enn nordmenn.

Det gjelder ikke majoriteten her i Akershus-området, etter det jeg har erfart. Men jeg tror det gjelder for de litt eldre, da det tydeligvis er tøft å være uhøflig blant mange ungdommer i dag, utlending eller ei.

Lenke til kommentar

Det som irritarer meg er Invandrer-buss sjåfører ! De kan såvidt norsk og babler i vei på det jævla apespråket mens det hører på jallah ballah ikke spisa grisaallahakbar musikken sin. Jeg og et par kompiser skulle ta bussen 2 holdeplasser hjem og da får vi vanligvis sitte på uten å betale, men så er det denne utlendingen da. river meg i klærne mens han roper " ikka jokkse ! " "gå ot !" og begge venna mine hadde med seg flexikort og stemplet og gikk på. men han ene vennen min som er vel over 1.80 og ser ganske "stor" og "voksen" ut ble beskylt for å være over 16 selv om alle vi andre sa og visste at han var under 16. Og tror du ikke jævelen stempla flexikortet hans to ganger ? Oh yes. Jævla invandrere ! :thumbdown: Først herper dem sitt eget land også kommer dem hit og danner pakkisgjenger, selger dop og kjører pirat-taxi. Faen ass.

Lenke til kommentar
Brunkrem. Samme hvilket kjønn det er. Folk misbruker det produktet så heftig. :|

http://www.barstoolsports.com/article/new_...reakshows/1958/

Hvorfor bruker dem ikke bare bæsj, først som sist. Så lukter dem like jævlig som dem ser ut.

*Slå et slag for bleikhet og generell gi-faen-het*

Det der var bare dirkete kvalmende. Menn skal ikke bruke brunkrem, men jeg forsvarer det når bodybuildere bruker det før konkurranse. Det er noe annet. de høyst tvilsome "guttene" på bildene slår meg som femi "oslo-vestkant-gutter."

Syntes at det er omtrent like stygt når jenter over bruker det også. Har sett bilder av jenter her inne, som trøkker trynet fullt av brunkrem. jukky :no:

Lenke til kommentar
Jeg og et par kompiser skulle ta bussen 2 holdeplasser hjem og da får vi vanligvis sitte på uten å betale, men så er det denne utlendingen da. river meg i klærne mens han roper " ikka jokkse ! " "gå ot !"

Heia bussjåføren. Tenk om alle skulle få sitte på gratis.

Lenke til kommentar
Jeg og et par kompiser skulle ta bussen 2 holdeplasser hjem og da får vi vanligvis sitte på uten å betale, men så er det denne utlendingen da. river meg i klærne mens han roper " ikka jokkse ! " "gå ot !"

Heia bussjåføren. Tenk om alle skulle få sitte på gratis.

Vi snakker om to holdeplasser ! og det er vel ikke hans problem hvis vi blir tatt i bilettkontroll så han kan vel drite langt faen i om vi betaler 15 jævla kroner for å ta bussen 1-2 holdeplasser !

Jævla invandrere ! :thumbdown: Først herper dem sitt eget land også kommer dem hit og danner pakkisgjenger, selger dop og kjører pirat-taxi. Faen ass.

Tulla du?

Nei ikke egentlig. Overdrev kanskje litt .

Lenke til kommentar

Nå som man er innpå tema innvandrere så har jeg også skyte ut HAAAT

Innvandrere er faen PATETISKE! 99,9% av hele NIGGER befolkningen er TRAGISKE. For min del så er alle innvandrere som ikke tåler å høre NIGGER, er de mest "¤#%

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg er forbrytelser. Du ser på nyehetene og noen har ranet en butikk.

Det er som oftest utlendinger. Håper jeg ikke oppfører meg rasistisk, men det er jo sant.

Og hvorfor i helvette har vi ikke kastet ut Mullar Krekar ? Håper vi gjør det snart ! Eller noen kommer å tar seg av ham ! Helvettes faen !

Lenke til kommentar

Selvsakt klarer jeg det ! går jo så langt hver dag. poenget var at han stempla to ganger på fleksikortet til Sindre fordi han mistenkte at han var over 16. og drar i klærne mine og skrikerr og hoyer. jævla ape. en norsk buss sjåfør hadde i hvertfall visst hvor gammel man er når man går i 9. klasse.

Lenke til kommentar
Ja, for det er jo så mye verre at en «random utlending» må reise seg, i stedet for en hvilken som annen. Virker ikke som du heller reiser deg, siden du faktisk rekker å bli flau over at ingen andre gjør det, og da er jo du akkurat like ille.

Vel. Når det faktisk går så langt at en utlending som sitter nesten helt bak i bussen må reise seg for den gamle damen, fordi ingen av landets egne innbyggere reiser seg for sine egne eldre, så syns jeg det er flaut. Jeg pleier så sant jeg kan å reise meg for gamle damer, og pleier som oftest å stå allerede når ting som dette skjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...