Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men for å spore helt av her.

De busene i nesa som fungerer som et lokk irriterer. De som tetter seg når du puster inn, og åpner seg når du puster ut, de er så irriterende. Og i tillegg kommer de frem på et tidspunkt der du ikke bare kan løpe og snyte skaftet heller.

edit: leifar

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
det som iriiterer meg akkurat nå er kollektivreisende som ikke lar folk gå AV før de stiger PÅ, og få en kjøttfull vårrull når du ber om en vegetar. Arrggggg!!

Soooo true.

Spesielt når det er gamle damer som skal av bussen, også står det 20 ungdommer/unge voksne og presser seg inn samtidig.

Noe annet som er irriterende og flaut på buss er når det kommer en gammel dame inn på bussen, og ingen reiser seg og gir henne plass. Så må en eller annen random utlending reise seg. Jeg blir så flau, og irritert.

Lenke til kommentar
Men for å spore helt av her.

De busene i nesa som fungerer som et lokk irriterer. De som tetter seg når du puster inn, og åpner seg når du puster ut, de er så irriterende. Og i tillegg kommer de frem på et tidspunkt der du ikke bare kan løpe og snyte skaftet heller.

edit: leifar

Du kan jo snotte* de bort. :p

* Snotte: Å snotte (dialektsord, tror jeg) betyr at man holder fingeren over det ene neseboret slik at man tetter det, og så blåser man med all kraft ut det andre neseboret, slik at all snørret fyker ut.

Lenke til kommentar

Det der var rimelig ekstremt! Særlig de guttene som sitter i hver sin kurvstol med jenter på fanget. Aiaiai. Og hva ER greia med det trutmunn-konseptet? Argh.

Lo forresten godt av det tredje bildet nedenfra. Haha. :p

Lenke til kommentar
Brunkrem. Samme hvilket kjønn det er. Folk misbruker det produktet så heftig. :|

Æsj! Har ikke tall på hvor mange fjortiser jeg har møtt på med blondt hår og orange i trynet. Og så tuperer de håret sitt slik at de ser enda værre ut :roll:

Bruker selv foundation som det heter på fint, har kanskje ei lita skille i ny og ne når jeg har det travelt, men det får være grenser :!: Vil ikke se ut som en komplett idiot heller.

Og hvorfor trenger de som er naturlig mørk brunkrem og solarium??

Lenke til kommentar
Brunkrem. Samme hvilket kjønn det er. Folk misbruker det produktet så heftig. :|

Rettelse: jenter (eller gutter) som ser ut som de har fått en brunkremtube sprengt foran ansiktet, eller rett og slett tatt den gamle "tuben-går-ikke-opp-jeg-presser-alt-jeg-har-ooii-der-gikk-den-opp-med-et-smell" ser så forbannet stygt ut. Men en kontrollert bruk av det hjelper faktisk veldig mange da :)

Lenke til kommentar
Noe annet som er irriterende og flaut på buss er når det kommer en gammel dame inn på bussen, og ingen reiser seg og gir henne plass. Så må en eller annen random utlending reise seg. Jeg blir så flau, og irritert.

Ja, for det er jo så mye verre at en «random utlending» må reise seg, i stedet for en hvilken som annen. Virker ikke som du heller reiser deg, siden du faktisk rekker å bli flau over at ingen andre gjør det, og da er jo du akkurat like ille.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...