Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det verste jeg vet er The Black Lodge og folks blindhet som gjør de til slaver. Ser intet håp på minst flere hundre år, og sjangsen er liten for at WR104 blåser ut hele denne latterlige faenskapen. Mest av alt hater jeg meg selv for å kjempe mot vindmøller, ja.. ja.. jeg vet i hvert fall hva Don Quixote går ut på Edit: Begrepet Black Lodge er forresten eldre enn Twin Peaks, men jeg skal banne på at Lynch har lest Crowley, for mange likheter til at det skal være et sammentreff Mer om Black Lodge her: From Liber LXXXIX: The fallen: the ‘Shutups;’ the spiritual criminal; those undead and non-living, the zombies and vampires, the ghoul, lichen and so on; these are connected to the qliphoth, and bring the qliphoth into the real world. Crowley’s writings on the Black Lodge can be found in Liber CDXVIII, and also several of the chapters in Liber Aleph. A central focus on the "shut-ups" as found in Chapter 89 of Liber CCCXXXIII provides a core principle the formulation of the Black Brother. People that refuse to face reality or more typically, certain parts of it; recreating and reinterpreting the details they can see of reality in order to conceal the things they can’t or won’t see. The loop is also a tool to use for those who managed to get to this state by Magick, and that means creating actions and circumstances which will not give a result to grow on, but returning to the point of origin; inexperienced and therefore unchanged. In other words, the idea that we are simply children of God, having left heaven and seeking only to return to it is a false notion. Forresten her er en moro liten sak: To Whom It May Concern, Please be advised that the following material hosted on a GODADDY web server (amhr.org on 208.109.78.68) is in violation of a copyright held by our Organization. Specifically, this material is confidential and is not meant for public distribution, nor is the owner of this web site hosted on your servers authorized to distribute such material. We request that you remove this document immediately to avoid further legal action. The offending URL is: http://www.amhr.org/THE%20BLACK%20LODGE.doc Skal si jeg er forbanna på alle suksessfulle idioter som er blendet, føler til tider jeg ikke bor på Gaia, men the planet of decadence driven Zombies. Ja, det er ting som irriterer meg grenseløst, så mye potensiale som går rett i dass! Endret 11. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Skal ikke kimse av dekadens, mand. Bare vent til forumtreffet i Trondheim. Depravity ensues. Forøvrig er forråtnelsen og sammenbruddet til verdenssamfunnet fantastisk underholdende om du er følelsesmessig frakoblet det hele. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 He he.. total fyll & faenskap er bra for å blåse ut sottet i sylinderene. Har den siste tiden tenk og bare la hele grisehuset brenne ned til grunnen... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg bare HATER å blitt svett i rompa og ryggen når jeg ronker. HAHAHA. Dro på smilebåndet der ja... OT: Da er jeg vel enig, da- Forbanna irriterende! Det irriterer meg veldig. Nei ikke veldig, jævlig. Jeg blir ikek direkte svett. men jævelig klamm:S nasty er det... Klam er vel mer rett, ja. OnT: At jeg drømte at jeg hadde et hull i fingeren, helt inn til benet. Hullet hadde en diameter på mellom 0.5 og 1 cm. Måtte sjekke fingeren flere ganger i dag. Edit: Fikset en smiley. Endret 11. mars 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 At jeg klør overalt...Har fått et eller annet slags utslett Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 At jeg tok den jævla bedøvelsen. Argh! Bedre uten Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg hater sokker som tilsynelatende passer perfekt, men som egentlig er så slakke at de bare glir nedover hælen. Dette oppdager man selvfølgelig etter man har gått ut døra. Hendte meg i dag morges. Endret 11. mars 2008 av Kadmium Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 At jeg klør på ballene hver kveld når jeg legger meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 He he.. total fyll & faenskap er bra for å blåse ut sottet i sylinderene. Har den siste tiden tenk og bare la hele grisehuset brenne ned til grunnen... Ei skikkelig rotbløyte innimellom er vondt for kroppen, men godt for sinnet. Jeg mener oppriktig at det er en utmerket måte å komme i kontakt med underbevisstheten sin. Sist gang jeg gjorde det, kulminerte det hele i det som må være tidenes mest bisarre post her på forumet. Jeg gir ærlig talt blanke faen i hvordan dette samfunnet ender opp, eller hvilket som helst av samfunnene våre for den saks skyld. Jeg tror det menneskelige teateret har stått fastlåst for lenge siden (da prestene og pengene dukket opp), og at vi nå bare leser replikkene våre om igjen og om igjen. Og det er, såklart, nøyaktig dette jeg finner så underfundig: en en gang så lovende arts langsomme spiral ned mot sluket, og den sørgelige, stadig mer desperate overbevisningen at det faktisk finnes noe sånt som en god fremtid. Men jeg kommer til å nyte showet så lenge det varer, helt klart. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kina og stygg amerikansk soldat gjør meg PISSED atm! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg blir så oppgitt når folk slenger fra seg 'troll/forumtroll' i hytt og pine. Gjett hva? Det er faktisk 140524 registrerte medlemmer her inne, og det sier seg selv at det er ikke full klaff og bare hyggelige diskusjoner. Og da kalle noen for et forumtroll fordi de kanskje har et poeng er egentlig ganske barnslig. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 I like trolls! (Og turtles.) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Katten min heter Turtle Jeg irriterer meg over folk som refererer til bibelen til meg på pm og prater om ting jeg aldri har uttalt meg om i en diskusjon hvor vi diskuterer et heelt annet tema! Endret 11. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 At jeg fikk 5 på en prøve som helt klart fortjente mer, og at det finnes de såkalte favorittelevene som får 6 uansett hva faen dem skriver Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) At jeg fikk 5 på en prøve som helt klart fortjente mer, og at det finnes de såkalte favorittelevene som får 6 uansett hva faen dem skriver At jeg fikk 6 minus istedenfor ren 6 på den siste matteprøva! Se forøvrig signaturen min... Edit: vetkje hvorfor jeg quota Prada8 men Endret 12. mars 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Stakkars læreren din. Attack of the nerds VI Ja, det irriterte meg en smule. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det irriterer meg at jeg ikke får til å sende inn online-søknad om sommerjobb, fordi skjemaet påstår at jeg ikke har fylt det ut riktig. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er nesten ferie. Jeg hadde store planer, jeg og bilen min. Men så skal jo den forbanna girkassa finne på å gå til helvete akkurat i dag. Faen! Eneste positive er at jeg ikke har betalt årsavgifta enda Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 At jeg ikke får dratt på fest til ferien =( Har gleda meg lenge så kan jeg ikke gå dit. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 At Playcom i Molde sentrum skal legges ned. Nå blir det kun den platebutikken oppe på Roseby her i Molde, og den suger! Den i sentrum har vært et av yndlingsstedene mine her i byen i mange år, og nå forsvinner den. Helvete. Har utrolig lyst å klikke helt på dere fildelere nå, men gidder ikke m.t.p. at det blir det bare utrolig stor diskusjon ut av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg