The Jester Race Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har en følelse av at du er en av de som blir/ble forstyrret i timene Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen personers respektløse holdning. Holder nesten på å sprekke av irritasjon. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) folk som lager " vi som hater NN" og bytter ut NN med en person de hater, og skriver at de skal "ta" vedkommende... Kom over en slik gruppe på facebook, der jeg vet hvem hu de hater er, og jeg kjenner de som hater henne.. greit nok at man er irritert på en person, men å lage hatgruppe og skrive slikt på facebook er bare svært dårlig gjennomtenkt... det er da ikke helt lovlig å true noen åpent slik og de kommer til å få problemer.. Jeg irriterer meg også over at jeg er så redd for å få nei til svar av og til at jeg heller lar være å spørre, selv om sjangsen for å få ja er større enn å få nei. Endret 10. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg irriterer meg også over at jeg er så redd for å få nei til svar av og til at jeg heller lar være å spørre, selv om sjangsen for å få ja er større enn å få nei. Henger meg på den delen. Tipper jeg har gått glipp av en del på grunn av det. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du prøver å gjøre lekser?Her sitter du å skriver innlegg i OT-baren på hw.no. Tenkte faktisk på det rett etter jeg posta. Satt egentlig og skrev oppgave på PC-en, men jeg gav opp pga. alt bråket, og logget inn her i stedet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Shittyfuck. Feilposta! Endret 10. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kjøreskoleelever som ligger i 40-50km/t i en 80-sone. Håper virkelig vedkommende hadde oppkjøring, så hun hadde strøket. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kjøreskoleelever som ligger i 40-50km/t i en 80-sone. Håper virkelig vedkommende hadde oppkjøring, så hun hadde strøket. Spess på Motovei er det EKSTREMT irriterende med folk som kjører altfor sakte. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg bare HATER å blitt svett i rompa og ryggen når jeg ronker. HAHAHA. Dro på smilebåndet der ja... OT: Da er jeg vel enig, da- Forbanna irriterende! Riktig Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Foo Fighters til Bergen i Juni !!! Men jeg vet ikke om jeg kan gå ! Dermen, så har jeg ikke billetter ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Markus Schossow og Deadmau5 i Norge, gjett hva som har 20 års grense! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Folk som går rundt med mobilen på gata å hører på musikk høyt, istedet for å bruke headsett.. Det irriterer meg no jævlig.. Siden jeg hater lyden fra mobilhøytallere.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 At jeg faen ikke finner no cowboy eller at noen har ei.. !! Noen som vet hvor man kan få tak i en? eller "leie"? Funker de som selges i lekebutikken eller? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 At klokka nærmer seg midnatt og jeg har prøve imorgen og jeg kan ikke en dritt og jeg blir å få 3. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 At klokka nærmer seg midnatt og jeg har prøve imorgen og jeg kan ikke en dritt og jeg blir å få 3. Off samme situasjon her, og det irriterende er at allerede for 12 timer siden sa at nå måtte jeg begynne å øve (begynte å øve for 1 time siden). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 At jeg begynner å bli syk igjen. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvordan fag har du? Selv har jeg suttet her siden klokken fire og lest og tatt notater, men stoffer er såpass tørt at jeg klarer ikke huske en drit Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg bare HATER å blitt svett i rompa og ryggen når jeg ronker. HAHAHA. Dro på smilebåndet der ja... OT: Da er jeg vel enig, da- Forbanna irriterende! Det irriterer meg veldig. Nei ikke veldig, jævlig. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Markus Schossow og Deadmau5 i Norge, gjett hva som har 20 års grense! + fucking 1 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg bare HATER å blitt svett i rompa og ryggen når jeg ronker. HAHAHA. Dro på smilebåndet der ja... OT: Da er jeg vel enig, da- Forbanna irriterende! Det irriterer meg veldig. Nei ikke veldig, jævlig. Jeg blir ikek direkte svett. men jævelig klamm:S nasty er det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg