Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom over den greia med at en stjerne sprenges og vi dør, så begynte jeg å tenke på hvor stort verdensrommet er. Har nesten ikke sovet i natt, på grunn av det :(

Bryr meg egentlig lite om verdensrom-stuff, men det var vel et slags unntakk? Elns. Vetta faen.

Hater foresten når folk later som om de ikke får vondt når de faller elns. De bare går der med et kvalt stemmefall og sier bare korte ting som "neida" når jeg spør om det gjorde vondt.

Lenke til kommentar

Ahfaenisvartehelsik. Ble enten matforgifta, eller så fikk jeg farang i går. Lå på sofaen i flere timer og trodde tarmene skulle komme ut av magen min og kvele meg.

På slutten (da jeg endelig fikk gått på dass) dreit jeg brunt vann som en annen designerfontene. Endelig ferdig med det, så er det andre veien det skal ut.

Begynner å bli bedre nå heldigvis. Tror jeg hadde gått i vei om jeg måtte ha pint meg gjennom enda en slik kveld. :(

Lenke til kommentar

Og det har begynt.

Klassen har funnet seg høytalere, og bra musikk er visst ett ukjent fenomen.

Helvete, jeg vil JOBBE for faen, men den der smurfe-aktige musikken som kun passer når man har fått i seg en god del alkohol gir meg hodepine. -.-

Lenke til kommentar
Hehe tenkte det samme.

"OFMG JEG GJØR LEKSER MEN DE HOLDER IKKE KJEFT!!111", så sitter du her og poster. :wee:

Eller så poster han her pga. de bråker sånn?

Eller så logget hun på for å poste her at hu irriterer seg? Tenke er for mye forlangt.

Og det har begynt.

Klassen har funnet seg høytalere, og bra musikk er visst ett ukjent fenomen.

Helvete, jeg vil JOBBE for faen, men den der smurfe-aktige musikken som kun passer når man har fått i seg en god del alkohol gir meg hodepine. -.-

Oj, velkommen i klubben. "VI MÅ SITTE I KLASSEROMMET OG HØRE PÅ MUSIKK DA FORDI VI HAR ALDRI HØRT MUSIKK FØR." Jauda, vet nogenlunde hvordan du føler deg.

"Spill musikken din da." Så klager de på at sangene er så kjedelige. Bra logikken står i høysetet.

Heldigvis er det bare slik i storefri/midttimen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...