fbassbassbass Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 At Peccatum-albumet jeg har bestilt ikke kom i dag Fyren som jobber på cd-butikken sa at den ville det! Ikke gi meg falske forhåpninger, da blir jeg så jævli utålmodig! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Venting. Verste tida som finnes. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) ..over alle som tror noe som er best for alle når det egentlig ikke er det men pålegger det likevel. Endret 7. mars 2008 av Inc Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 M$ Desktop som skal indexere hver jæææææævla fil jeg har. Greit, jeg vil søke kjapt, men trenger den å kvele disken min ved oppstart?! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Bruneter med blond/ lys ettervekst. Styggeste som finnes. Ser ut som de holder på å bli skalla eller noe på lang avstand :!: Og brunetter som rakker ned på blondiner, når de i virkeligheten har samme hårfarge Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Folk som tar helt av bare man snakker til dem. Hahaha patetiske! Elsker Aggresjonene til folk. Endret 8. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Argh, saeremne pa mandag!! begynte med det igar :evenmoremad: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Venting. Verste tida som finnes. Kunne ikke vært mer enig. :/ Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 FARMEN-TORKERULL, mamma glemte bleiene hjemme. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Firmaer som ikke svarer på jobbsøknader. Greit nok at jeg ikke får jobben, men er normal høflighet å svare "Takk for at du søkte, men blablabla..." Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Argh, saeremne imorgen! Og sa var det det a laere 6 sider utenatt da Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 At jeg glemte og gå på I Am Legend. Hadde venta heile dagen også glemmer jeg det. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Irriterer meg noe så inn i helsikke at søppeltv som farmen har såpass mange seere, fy faen det finnes mange dumme folk der ute. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 For det første så irriterer faget Geografi meg, og så irriterer det meg litt at jeg virkelig burde begynne og skrive på oppgava mi om bærekraftige energiformer. Hele faget er jo helt på trynet. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 At jeg er tørr somfaen rundt kjeften og sitter uten lypsyl!!! Sleiker rundt kjeften for å ikke bli tørr og svi! Ideer noen? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Slutt å slikk. Eller så ender du opp med å se opp som om du har en ekstrem herpes-diagnose. Drikk vann. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg bare HATER å blitt svett i rompa og ryggen når jeg ronker. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 At jeg er tørr somfaen rundt kjeften og sitter uten lypsyl!!! Sleiker rundt kjeften for å ikke bli tørr og svi! Ideer noen? Neste gang du kjøper leppepomade, driter du i Lypsyl. Kjøp Carmex, den gjør ikke at leppene blir tørre igjen etter at den umiddelbare effekten gir seg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg bare HATER å blitt svett i rompa og ryggen når jeg ronker. HAHAHA. Dro på smilebåndet der ja... OT: Da er jeg vel enig, da- Forbanna irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg