Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Ble minnet på sånne "liksom-datakyndige" folk da jeg leste dette. Folk sitter og later som om de kan mye om data, så sitter de og snakker om noe de ikke skjønner selv en gang bare for å irritere! :realmad:

 

I tillegg kan jeg ikke putte søstra mi på Ignore-lista, fordi det ikke finns Ignore IRL. :p

 

Edit: Blir irritert når jeg får opp hvit bakgrunn med svart tekst der det står: "Diskusjon.no er nede for teknisk vedlikehold". Da sitter jeg og kjenner meg nesten tom i huet, mens jeg sitter og trykker F5 før jeg til slutt gir opp.

Endret av :P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åååh, jeg hater den helsikes imbesilen av en jævla møkka hybel"kamerat" som abolutt hele jævla tiden skal laste ned så forpult mange filmer med det stygge bit-torrent-programmet sitt som sørger for at jeg får så tilbakestående mye ping i WoW!

6936255[/snapback]

Du har ikke vurdert å se filmene han laster ned, framfor å spille WoW hele dagen lang?

Lenke til kommentar
Du har ikke vurdert å se filmene han laster ned, framfor å spille WoW hele dagen lang?

6936915[/snapback]

Jeg spiller da ikke hele dagen lang, men når jeg først skal spille er det ganske irriterende å ha tre sekunders forsinkelse på alt jeg gjør.

 

Og angående de filmene: 1. For det meste ting jeg har sett før eller ikke vil se (for eksempel 2 Fast 4 U: Tokyo Drift).

2. Har kun en TV jeg kan bruke, og den står i samme rom som PC-en hans, hvorfra det alltid dundrer VG-lista topp 20-musikk.

Lenke til kommentar
csi miami er verdens mest sette tvserie,my ass.han rødtoppen caruso skulle aldri vært foran ett kamera.

6940960[/snapback]

QFT!

 

Noe som irriterer meg noe jævlig, er når folk sier bakdeler og fordeler. Det heter ULEMPER!! argh!

6942727[/snapback]

 

TAKK! skjønner akkurat hva du mener

 

Hater når jeg ikke klarer å uppe på azureus, som igjen fucker ratioen min :(

Og så hater jeg når jeg ikke finner dvd+ platene jeg skal ha, mens de dumme folka i butikken sier noe så dumt som hvorfor skal du ha verbatim plater, kan du ikke bare kjøpe disse "noname" ballbalbl platene isteden? mye billigere.

BRENN !

Lenke til kommentar
Åååh, jeg hater den helsikes imbesilen av en jævla møkka hybel"kamerat" som abolutt hele jævla tiden skal laste ned så forpult mange filmer med det stygge bit-torrent-programmet sitt som sørger for at jeg får så tilbakestående mye ping i WoW!

6936255[/snapback]

Om du betaler for linjen så er det ikke verre enn at du ber han sette limit på up\downloaden sin.

 

edit: er forsåvidt veldig enig. Å sitte på dårlige linjen irriterer livskiten av meg. Er i militæret og linjen vi har tilgang til her har en gjennomsnitts ping på 800ms til vg.no og sikkert 5% packetloss. Går ned et par ganger om dagen. ugh!

Endret av zappy
Lenke til kommentar

-Dårlige TV reklamer. Noe som tilsvarer 95% av alle reklamer. AARGHH, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har slått av TVen pga. talentløse reklamer. Får disse folka betalt? Seriøst, hvis folk STINKER i det de driver med, hvorfor får de jobb?

 

-Mail spam. Ikke at det plager meg så mye i hverdagen, ettersom jeg har et bra spamfilter i Gmail, men verden hadde vært et bedre sted om noen hadde tatt spammere av dage. Så kan man vel legge litt av skylden på de som er så dum å kjøpe varer fra disse mailene. Men de er litt vanskeligere å ta knekken på, dessuten er de flinke å gjør det samme på nettet. Og nettet er jo i stor grad driftet av adds så det er bare bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...