Sonja84 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) ^ perfekt til å være politiker med andre ord, he-he Endret 7. mars 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 F. Eks. Så kunne læreren si "hva er fotosyntese", og da ville han svare med hvordan cellene i et tre er oppbygd, hva slags celler som finnes i et tre, hvem som oppdaget cellene, hvilket påvirkning dette hadde for naturvitesnkapen, hvilke folk som ble naturvitenskapere på grunn av oppdagelsen av celler, og SÅ hvem som oppdaget fotosyntese. Men han ville ikke sagt hvordan fotosyntese virket! Og dessuten ville det meste av det han sa være feil, og han ville si det i en overlegen tone som om han visste alt. Og når læreren sa at det var feil, prøvde han febrilsk å bortforklare seg. FOR EN TAPER. Nå er fotosyntesen man lærer i naturfagen på skolen rimelig forenklet da. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Når man er på kurs og folk stiller helt idiotiske spørsmål, som gjerne også netopp er blitt forklart. . Da koker jeg... (men jeg koker lett også da.. tror jeg er verdens mest hissige kjerring ) Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Folk som MÅ parkere bilen slik at de blokkerer pumpen jeg skal bruke for å fylle bensin, når de kun skal inn på bensinstasjonen for å kjøpe noe. BRENN! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 F. Eks. Så kunne læreren si "hva er fotosyntese", og da ville han svare med hvordan cellene i et tre er oppbygd, hva slags celler som finnes i et tre, hvem som oppdaget cellene, hvilket påvirkning dette hadde for naturvitesnkapen, hvilke folk som ble naturvitenskapere på grunn av oppdagelsen av celler, og SÅ hvem som oppdaget fotosyntese. Men han ville ikke sagt hvordan fotosyntese virket! Og dessuten ville det meste av det han sa være feil, og han ville si det i en overlegen tone som om han visste alt. Og når læreren sa at det var feil, prøvde han febrilsk å bortforklare seg. FOR EN TAPER. Nå er fotosyntesen man lærer i naturfagen på skolen rimelig forenklet da. Det er helt forpult kjedelig å høre på da. Hadde fått klikkers selv jeg, så skjønner pululf svært godt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Guffent. Ekle, motbydelige, alt for selvsikre gutter irriterer meg. GRØSS. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er helt forpult kjedelig å høre på da. Hadde fått klikkers selv jeg, så skjønner pululf svært godt. Jeg er helt enig med han, men fortsatt, fotosyntesen man lærer om CO2 + H2O ---energi---> C6H12O6 + O2 (ubalansert), om jeg ikke tar helt feil er en rimelig enkel forenkling. Har selv mange av disse som egentlig ikke burde vært født i klassen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Guffent. Ekle, motbydelige, alt for selvsikre gutter irriterer meg. GRØSS. Why? Som dere selv sier, så tiltrekkes jenter av selvsikkre gutter. Hva vil for selvsikker si? Fikk en følse at den var litt sikta mot meg, mht et par litt "slemme" innlegg i denne tråden iløpet av de siste sidene. Ikke at jeg tar meg nær av det, for å ha nevnt det Edit: Helt genial signatur Chokke! Endret 7. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 The Game: Ikke til deg. Det var ikke snakk om noen som har skrevet ordentlige innlegg i denne tråden. Jeg liker selvsikre gutter, men det går en grense mellom "selvsikker" og "full of yourself". Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 The Game: Ikke til deg. Det var ikke snakk om noen som har skrevet ordentlige innlegg i denne tråden. Jeg liker selvsikre gutter, men det går en grense mellom "selvsikker" og "full of yourself". Så det var meg. Jepp, nå irriterte jeg mange. Jeg er qwl. Men akkurat nå. Internett. Blaaaaaaaaaaah på deg, fy fader som du skal monge Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så det var meg.Jepp, nå irriterte jeg mange. Jeg er qwl. Men akkurat nå. Internett. Blaaaaaaaaaaah på deg, fy fader som du skal monge Okey, wtf?! De guttene jeg snakker om hadde aldri fattet at det var dem jeg snakket om uansett. Av den enkle grunn at de ikke har selvinnsikt whatsoever. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Okey, wtf?! De guttene jeg snakker om hadde aldri fattet at det var dem jeg snakket om uansett. Av den enkle grunn at de ikke har selvinnsikt whatsoever. Kaller'u meg dum og nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ...Ja. PERSONANGREP PERSONANGREP PERSONAGREP! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) ...Ja. PERSONANGREP PERSONANGREP PERSONAGREP! Fysvartesatan Oh noes, jeg siterte innlegget over. Skammen selv kommer og tar meg. Endret 7. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Irriterer meg over at jeg plutselig ble litt glad. Er kjekkere å furte. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 At psu-en min er for varm og jeg har ikke råd til ny kjøling nå Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ER forskjell fra ting som har kjipt og hva som er irriterende. Forslag på irriterende ting: -Smatting når man spiser -Diskstøy når det skal være rolig(denne holder nesten på å ta livet mitt noen ganger) Lenke til kommentar
GeO Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det der er jeg veldig enig i. Det er alt for mange som poster ting som er kjipe/kjedelige/triste, men ikke irriterende. Og dette er irriterende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er faen irriterende at dere tror dere kan diktere hva som er trist, kjipt og irriterende. Et irritasjonsmoment er da jævlig subjektivt. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bra, Eplefe. Du har skjønt dette - du skriver om noe som er irriterende. Fortsett med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg