edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Når jeg "skaffer meg" filmer, og de ikke har undertekst... ... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Når jeg "skaffer meg" filmer, og de ikke har undertekst... ... Ja det er jo uvanlig spess i DivX.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Når jeg "skaffer meg" filmer, og de ikke har undertekst... ... Ja det er jo uvanlig spess i DivX.. Det er irriterende. Folkene snakker spansk lzm. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Når jeg "skaffer meg" filmer, og de ikke har undertekst... ... Ja det er jo uvanlig spess i DivX.. Det er irriterende. Folkene snakker spansk lzm. Nei daså Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Forbanna USPS. BRENN! Status: International Dispatch Your item left the United States from MIAMI at 9:20 PM on February 29, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. Får holde meg til DHL i framtiden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg for min del er lite begeistra for "trackingsystemet" til Amazon. - Her kan du følge pakken din, sier de, og på siden står det to ting: Når den ble sendt og når de tror den er fremme. Klarer meg egentlig fint uten tracking, men ikke la en jævla ETA utgi seg for å være det heller ... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Irriterer meg over teit folk på Facebook. To randoms som spurte om å bli venn med meg i dag, bare fordi jeg var fin. (har ikke fått svar fra hun jenta da) Saklig. Bladde i vennelista til han fyren, kun babes fra alle plasser i verden. Kanskje jeg skal ta det som et kompliment? :!: Neppe. Han får hvertfall ikke snoke i bildene mine. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 At jeg har for mye å gjøre i helga. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 At jeg har diktanalysering og Mat&Helseprøve som jeg sovnet fra å lese til!BRENN Skulle gjerne det.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 At det er ingen nettbutikker som har Intel Core 2 duo e8400 på lager. Har bestilt og betalt ett sted det sto den kom i dag, men nei. Nå står det plutselig 07.05.08... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 At jeg ikke får tak i øl til helgen ! !!!!!!!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Offentlige instanser som sender ut meldinger per brev det er umiddelbart behov for å svare på eller stille spørsmål vedrørende, men som IKKE HAR NOE TELEFONNUMMER PÅ BREVHODET! Legg så til at kommunale nettsider ofte er heller mangelfulle, slik at det gjerne tar 10-15 minutter å finne det riktige nummeret. Jeg blir helt svett ... Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hver gang jeg går innpå diskusjon.no nå, så kommer hardware.no dritet opp. Altså "standard" forumgreie som kommer opp når jeg går innpå her er den datamaskin delen. Aner ikke hvorfor det har skjedd! Før stod alle linkene fint lista opp, men nå er liksom hw delen blitt helt sjef og greier.. Forbanna irriterende! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 3+ på sammfunsfagen. Faen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hver gang jeg går innpå diskusjon.no nå, så kommer hardware.no dritet opp. Altså "standard" forumgreie som kommer opp når jeg går innpå her er den datamaskin delen. Aner ikke hvorfor det har skjedd! Før stod alle linkene fint lista opp, men nå er liksom hw delen blitt helt sjef og greier.. Forbanna irriterende! Kan jo bare skifte til diskusjon.no ved å gå helt ned? Skinnsa bytter etter hvilken side du går på. Går du på HW f.eks så skifter den til hardware skinsa, tror jeg:p Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Forbaska hasj greiene på Østlandet som har ført til at alle internasjonale pakker blir stanset på Gardermoen. Vet ikke om jeg skal være irritert på hasj folka som klarte å bli tatt eller Tollen. (Blir nok Tollen) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Blir de? Håper ikke det gjelder store bestillinger av tyggis og zippolightere. Men det skjedde visst med mitt US AIR FORCE eksemplar Endret 7. mars 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Virker som de tar mesteparten (spesielt fra USA). Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Da er jeg "død" hvis de slenger mva på iPhonen min da blir jeg forbanna. Hva tror du om Hong-Kong? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hmmm.... Er ikke mye som irriterer meg egentlig. Eller jo! Det var en fyr som gikk iklassen min før, åf y faen som jeg ble irritert på ham noen ganger X( Fikk lyst til å rive ut øynene mine. Det som var med ham, var at hver gang læreren spurte ham om noe, så skulle han på død og liv utdype det til de grader at et enkelt spørsmål kunne ta flere minutter å svare på. Dessuten så var det meste av det han sa HELT FEIL! F. Eks. Så kunne læreren si "hva er fotosyntese", og da ville han svare med hvordan cellene i et tre er oppbygd, hva slags celler som finnes i et tre, hvem som oppdaget cellene, hvilket påvirkning dette hadde for naturvitesnkapen, hvilke folk som ble naturvitenskapere på grunn av oppdagelsen av celler, og SÅ hvem som oppdaget fotosyntese. Men han ville ikke sagt hvordan fotosyntese virket! Og dessuten ville det meste av det han sa være feil, og han ville si det i en overlegen tone som om han visste alt. Og når læreren sa at det var feil, prøvde han febrilsk å bortforklare seg. FOR EN TAPER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg