Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei. eg orkar ikkje forklare det, men eg er guds son for å gjere ein lang historie kort
http://lovdata.no/all/tl-19020522...45;017.html#142[/url] ']§ 142. Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder.
Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
nei. eg orkar ikkje forklare det, men eg er guds son for å gjere ein lang historie kort
http://lovdata.no/all/tl-19020522...45;017.html#142[/url] ]§ 142. Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder.

Appappapp. I følge bibelen er vi alle guds barn...
Lenke til kommentar
http://lovdata.no/all/tl-19020522...45;017.html#142[/url] ]§ 142. Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder.

kva er det du insunierar??

Lenke til kommentar
Når en blir (be)dømt på feilaktig grunnlag (ræva research -> en kilde) og at en egentlig ikke kan gjøre stort annet med det enn å more seg over skjebnens ironi :thumbdown:

haha, kjenner meg så fryktelig igjen i den der! Når en person lyver om deg slik at en annen/flere andre tror på vedkommende og beskylder deg for ditt og datt. Maks irriterende i begynnelsen, men så kan man bare sitte å fnise etterpå. Man vet jo at før eller siden vil de som tror på driten som blir sagt finne ut at det ikke stemmer, og da er det de som har bæsja på legg. (Med mindre de er så trange i nøtta at de aldri skjønner noe som helst, men da er det bare synd på de)

Jeg irriterer meg over forumtroll

Lenke til kommentar

Når jeg endelig har knotet ned en lengre tekst, innlegg etc på mozilla, og ved et uhell sleiver borti ett eller annet slik at alt forsvinner. F***!!!!!!!!!!! Gjorde det nå nettopp, skrev sikkert ei halv side som jeg skulle poste, og plutselig sleiva jeg 1cm med musa og traff et av de bookmarkslinkene rett over vinduet. Og der var en god del minutters arbeid rett i dass, gidder ikke å skrive det på nytt heller, siden det aldri vil bli like bra igjen. Er det noe som helst måte å få dette tilbake på? Faen det har skjedd så mange ganger i det siste at jeg har lyst til å slette hele greia.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Når jeg endelig har knotet ned en lengre tekst, innlegg etc på mozilla, og ved et uhell sleiver borti ett eller annet slik at alt forsvinner. F***!!!!!!!!!!! Gjorde det nå nettopp, skrev sikkert ei halv side som jeg skulle poste, og plutselig sleiva jeg 1cm med musa og traff et av de bookmarkslinkene rett over vinduet. Og der var en god del minutters arbeid rett i dass, gidder ikke å skrive det på nytt heller, siden det aldri vil bli like bra igjen. Er det noe som helst måte å få dette tilbake på? Faen det har skjedd så mange ganger i det siste at jeg har lyst til å slette hele greia.

Merke alt og kopiere en gang i blandt? :roll:

Irriterer meg at jeg klarer å få skrivefeil på dette lille her..

(Skal det være "blant" eller "blandt"?)

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...