Dragen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 De skremmer vettet av meg. De kan da ikke være menneskelige! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Finfint å legge skylda på alt og alle, uantatt deg selv det. Narkomane gjør det, kriminelle gjør det og feite gjør det. Dere har ingen min sympati, dersom dere klager over det og samtidig ikke gidder å gjøre noe med det. Man får ha såpass baller at man idet minste står for de valgene man tar her i livet. Det er ingen som truer i deg den kebaben når man er førti år, så den der kjøper jeg ikke. De aller fleste kan endre dårlige matvaner, dersom de virkelig vil. Akkuratt som alle kan trene, hvis de virkelig vil. Ikke forandr argumentet mitt til noe annet for så å plukke på det. Les det jeg skriver, jeg fraskriver ikke alle skylda, jeg sier at alle er forskjellige og at det du tar for gitt kan være problem for andre. Det er kun ens egen skyld at en mobbes, du er iskald. Der, jeg gjorde det mot deg, fornøyd? For å dra den til et annet sted, folk som sliter psykisk og har angst, er det dem sin skyld at de ikke "bare" drar på fest i helga? Eller ligger det noe mer bak? Og du sier "de aller fleste kan endre dårlige matvaner", hvem tenker du da på her? Kan ikke alle? Er nok du som må lese nøyere påsan, for jeg svarte ikke deg. SELVSAGT finnes det unntak, chokke! Men Ola Nordman, som har ølmage og som ikke gidder å gjøre noe med det, men som samtidig klager over vekten har jeg ikke det minste vondt av. Er så forbanna lett å skylde på andre enn deg selv, det ligger nærmest forankret i menneskes natur. Man kaster seg i forsvarsposisjon og glefser mot dem som kommer med kritikk og finner på unnsykldninger for alt. Akkuratt som appekatten som kom inn i tråden nå. Herregud, jeg har aldri mobbet en person i hele mitt liv, jeg behandler alle med respekt uansett hvordan de ser ut. Jeg er faktisk ikke et overfladisk menneske, selv om det kanskje kan virke sånn utifra hva jeg skriver her. Alt jeg vil frem til er at jeg ikke har sympati for folk som klager over ting, uten å gjøre noe med det, dersom de kan Endret 5. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 "Påsan" artig type dette her ! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg irriterer meg over folk som legger skylda på alt annet enn at de har spist for mye for at de er feite. Man blir ikke feit av p-piller, man blir feit av å spise mer enn man forbrenner. Det er en ting man legger på seg av, og det er når man inntar flere kalorier enn man forbrenner. Og det går an å slanke seg uten å trene. Jeg gikk ned 15 kg uten å løpe en meter. Men det krever viljestyrke ja. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Siden vi er innpå tema mat så irriterer jeg meg over at jeg ikke LEGGER meg på! Jeg eter som faen.. Jeg eter det kompisen min eter. MAT med masse fett, ja han er overvektig.. han ble det etter at han ble lat og begynte å ete annet kosthold. Men faen, hvorfor blir ikke JEG feit av det? På lik linje som mange andre amrikanere. Gå macdonalds/bergbys hverdag. Pfff, myte.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) * slett * Endret 5. mars 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Siden vi er innpå tema mat så irriterer jeg meg over at jeg ikke LEGGER meg på!Jeg eter som faen.. Jeg eter det kompisen min eter. MAT med masse fett, ja han er overvektig.. han ble det etter at han ble lat og begynte å ete annet kosthold. Men faen, hvorfor blir ikke JEG feit av det? På lik linje som mange andre amrikanere. Gå macdonalds/bergbys hverdag. Pfff, myte.. Ehmm fordi du har naturlig høy forbrenning... Skjønner at det er irriterende om du sliter med å legge på deg muskler, men det virker jo som om du forøsker å konkurrere med kompisen i fett-vm og da er jeg nok redd at du ikke har noe å klage på at, når du ikke blir feitere. Finnes dem som kunne drept for å ha høy forbrenning... De fleste har høyere naturlig forbrenning i barn-ungdomstiden, men så dabber den litt av etterhvert, så jeg ville ditcha de dårlige matvanene først som sist. Endret 5. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 at mobilen døde i går og har ingen gamle som funker og er heller ikke noen særlig fristende mobiler på markedet for øyeblikket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 At jeg ikke har en computer,og at jeg må bruke den på Datakjeden for å se mail`n min Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Når en blir (be)dømt på feilaktig grunnlag (ræva research -> en kilde) og at en egentlig ikke kan gjøre stort annet med det enn å more seg over skjebnens ironi Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Folk som ikke forstår/bryr seg om forskjellen på your og you're. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Irriterer meg at det er så lite syltetøy i rislunsjene du kjøper på butikken! Bra jeg ikke har noe verre å klage på da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 alle meneskjer Tilogmed din mor,far og deg selv? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 alle meneskjer Tilogmed din mor,far og deg selv? spesielt dei ja utanom meg sjølve då Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Så du er ikke et menneske? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har noen nevnt differensialligninger? Hvis ikke (uansett, egentlig) så gjør jeg det nå. Ja, de er gøyale også, men milde Moses så plagsomme de kan være til tider. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 danielzu: nja eg er vel det på ein måte, men eg er og ein gud Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Folk som ikke forstår/bryr seg om forskjellen på your og you're. Går litt fort noen ganger. Fiksa nu. Regner nesten med at den var rettet mot meg, eller ? Hvis ikke, så traff du spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gud i nynorsk *ler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg