Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner at toppidrettsfolk teller kalorier. Men ser ærlig talt ikke behovet for at vanlig dødelige skal drive rundt og telle kalorier. Det er unødvendig. Tror ærlig talt at det er mer skadelig å stresse pga tellingen av antall kalorier, enn å spise 300 kalorier for mye.

poenget er jo å holde seg eller bli attraktiv (les ikke feit) og sunn (altså ikke hjerte og kar sykdommer feks.) Det er de dødelige som virkelig bør være strickte på kostholdet, siden de trener mindre. Men nok om det, folk skal få leve livet akkuratt som de selv vil.

 

Men jeg er drittlei av feite folk som poster "buhu-im fat" i samlivsforumet for å så trøkke i seg en melkerull. Man må ta konsekvensene av valgene man tar her i livet. You have made youre own bed, now sleep inn it :yes:

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Men jeg er drittlei av feite folk som poster "buhu-im fat" i samlivsforumet for å så trøkke i seg en melkerull. Man må ta konsekvensene av valgene man tar her i livet. You have made your'e own bed, now sleep inn it :yes:

Ja jøss, på samme måte som folk som spør om hjelp i lekseforumet og ikke gjør lekser hele tia :roll: . Fæle greier.

Jeg vet ikke om du vet hvor lett det er å ta imot en fristelse idag?

 

Man blir heller ikke automatisk attraktiv om man flytter inn på helsestudio.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Men jeg er drittlei av feite folk som poster "buhu-im fat" i samlivsforumet for å så trøkke i seg en melkerull. Man må ta konsekvensene av valgene man tar her i livet. You have made your'e own bed, now sleep inn it :yes:

Ja jøss, på samme måte som folk som spør om hjelp i lekseforumet og ikke gjør lekser hele tia :roll: . Fæle greier.

Jeg vet ikke om du vet hvor lett det er å ta imot en fristelse idag?

 

Man blir heller ikke automatisk attraktiv om man flytter inn på helsestudio.

Jo, men svake mennesker klarer ikke å styre seg og får derfor skylde på seg selv. Har ingenting i mot overvektige, men de som klager over det irriterer meg. Nei, man blir ikke automatisk mer attraktiv av å flytte inn på et helestudio, men alle har godt av trening mtp helse, selvføelse og utseende. Ikke alle kan bli attraktive, men de fleste kan forbedre sitt utseende og derav øke selvtilliten.

 

Folk har blitt så jævlig late

Lenke til kommentar
Jo, men svake mennesker klarer ikke å styre seg og får derfor skylde på seg selv. Har ingenting i mot overvektige, men de som klager over det irriterer meg. Nei, man blir ikke automatisk mer attraktiv av å flytte inn på et helestudio, men alle har godt av trening mtp helse, selvføelse og utseende. Ikke alle kan bli attraktive, men de fleste kan forbedre sitt utseende og derav øke selvtilliten.

 

Folk har blitt så jævlig late

Så man kan egentlig ikke klage over noe ved seg selv siden man i bunn og grunn er skyld i det? Jeg vet jeg overdriver litt her, men hva skiller en overvektig som syntes han er feit iforhold til en som synes hu er stygg. Det er hennes egen skyld at hun synes det om du tar poenget mitt.

Lenke til kommentar
Jo, men svake mennesker klarer ikke å styre seg og får derfor skylde på seg selv. Har ingenting i mot overvektige, men de som klager over det irriterer meg. Nei, man blir ikke automatisk mer attraktiv av å flytte inn på et helestudio, men alle har godt av trening mtp helse, selvføelse og utseende. Ikke alle kan bli attraktive, men de fleste kan forbedre sitt utseende og derav øke selvtilliten.

 

Folk har blitt så jævlig late

Så man kan egentlig ikke klage over noe ved seg selv siden man i bunn og grunn er skyld i det? Jeg vet jeg overdriver litt her, men hva skiller en overvektig som syntes han er feit iforhold til en som synes hu er stygg. Det er hennes egen skyld at hun synes det om du tar poenget mitt.

Myman, det er forskjell på hva man kan gjøre noe med og ikke. Alle er unhappy med enkelte karakterer ved seg selv og har full rett til å klage over det, men det man kan gjøre noe med (fett%) syntes jeg ikke man kan bitche om når man helt åpenbart ikke gidder å gjøre det som trengs for å forbedre seg selv. Det er forskjell på å klage over en stor nese, kviser, en fucka panne eller ect enn å klage på vekta HVIS man ikke gjør noe med det. Alt jeg ville frem til.

 

Ingen unnskyldning for å ikke trene, nærmest uansett. Akkuratt som det ikke er noen unnskyldning for å ikke gjøre en innsats på skolen. Jeg har sluntret unna på sistnevnte, fordi jeg syntes det er helt forjævlig kjedelig (som noen syntes om trening) og mener derfor at jeg ikke kan klage over at jeg aldri blir en advokat eller får andre høytbetalte jobber her i samfunnet. Sånn er det bare. Life is a cruel place...

Lenke til kommentar
Men jeg er drittlei av feite folk som poster "buhu-im fat" i samlivsforumet for å så trøkke i seg en melkerull. Man må ta konsekvensene av valgene man tar her i livet. You have made your'e own bed, now sleep inn it :yes:

Det er her du og mange andre tar sørgelig feil. De som er skyld i sin egen overvekt er stort sett skuespillere som går opp i vekt for en rolle og de få andre som aktivt tar et valg for å bli tyngre.

 

Det å gjøre noe med at man er overvektig er ens eget ansvar, for det er til syvende og sist en selv oppgaven faller på, men det er ikke det samme som at det er ens egen skyld, for det er det sjelden. Skyld forutsetter frihet, og hvor mange overvektige har valgt seg inn i dårlig matkultur? Forsvinnende få.

Lenke til kommentar
Ingen unnskyldning for å ikke trene, nærmest uansett. Akkuratt som det ikke er noen unnskyldning for å ikke gjøre en innsats på skolen. Jeg har sluntret unna på sistnevnte, fordi jeg syntes det er helt forjævlig kjedelig (som noen syntes om trening) og mener derfor at jeg ikke kan klage over at jeg aldri blir en advokat eller får andre høytbetalte jobber her i samfunnet. Sånn er det bare. Life is a cruel place...

Folk er forskjellige. For noen så er det bare å gå ut av døra. For andre er dette en prestasjon.

For deg så ser du sikkert på trening som den naturligste ting i verden, men andre gjør faktisk ikke det. Det er en kamp man må kjempe i det kjedsommelige. Jeg vet at negativ tenkning fører til negativ handling, men det er faktisk ikke bare å si "dette er gøy. Jippi" så blir man slank over natta.

Lenke til kommentar

Finfint å legge skylda på alt og alle, uantatt deg selv det. Narkomane gjør det, kriminelle gjør det og feite gjør det. Dere har ingen min sympati, dersom dere klager over det og samtidig ikke gidder å gjøre noe med det. Man får ha såpass baller at man idet minste står for de valgene man tar her i livet. Det er ingen som truer i deg den kebaben når man er førti år, så den der kjøper jeg ikke. De aller fleste kan endre dårlige matvaner, dersom de virkelig vil. Akkuratt som alle kan trene, hvis de virkelig vil.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Finfint å legge skylda på alt og alle, uantatt deg selv det. Narkomane gjør det, kriminelle gjør det og feite gjør det. Dere har ingen min sympati, dersom dere klager over det og samtidig ikke gidder å gjøre noe med det. Man får ha såpass baller at man idet minste står for de valgene man tar her i livet. Det er ingen som truer i deg den kebaben når man er førti år, så den der kjøper jeg ikke. De aller fleste kan endre dårlige matvaner, dersom de virkelig vil. Akkuratt som alle kan trene, hvis de virkelig vil.

Ikke forandr argumentet mitt til noe annet for så å plukke på det. Les det jeg skriver, jeg fraskriver ikke alle skylda, jeg sier at alle er forskjellige og at det du tar for gitt kan være problem for andre.

Det er kun ens egen skyld at en mobbes, du er iskald. Der, jeg gjorde det mot deg, fornøyd?

For å dra den til et annet sted, folk som sliter psykisk og har angst, er det dem sin skyld at de ikke "bare" drar på fest i helga? Eller ligger det noe mer bak?

Og du sier "de aller fleste kan endre dårlige matvaner", hvem tenker du da på her? Kan ikke alle?

Lenke til kommentar

chokke, problemet hans ligger i at han tror at alle er like. Han skjønner ikke at mennesket er skapt forskjellig.

Han drar alle under en kam. Ikke alle er overvektige fordi de spiser for mye, eller ikke trener. Noen er faktisk syke. Chemo har en bieffekt at man ese opp. Overvekt er ofte en bieffekt på psykiske lidelser, som regel pga mobbing, noe The Game virker til å gjøre ofte.

Jeg tipper han liker å gjøre overvektige triste, gjøre narr av dem. Jeg tipper at han får ett kick av å vite at han muligens har ødelagt livet til folk. For du vet, det bare han som er perfekt.

Endret av Den Gylne Apekatt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...