Dragen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og når ble det din jobb å passe på at alle spiser som deg? Skjerp deg. Hvis du ikke takler at folk ikke tilber deg og dine meninger, hold deg inne og slutt å plag oss som faktisk nyter det livet har å tilby. Jeg har nok ting å tenke på, og om grandisen min har 2 kalorier for mye er ikke en av dem. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er du som ikke tåler at jeg har andre meninger enn deg I steinalderen gikk ikke folk rundt og veide 200 kg. Til din informasjon spiser jeg gjerne sjokolade og potetgull selv jeg, i moderate mengder en gang iblant ikke noe å ta sånn på vei for ? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er du som ikke tåler at jeg har andre meninger enn deg I steinalderen gikk ikke folk rundt og veide 200 kg. Til din informasjon spiser jeg gjerne sjokolade og potetgull selv jeg, i moderate mengder en gang iblant ikke noe å ta sånn på vei for ? Jeg har aldri telt antall kalorier jeg får i meg og jeg spiser ganske mye, både mat og snop. Og når jeg først spiser snop nøyer jeg meg ikke med ei sjokoladerute. Og jeg er ikke overvektig av den grunn, veier ca. 85 kg. Vil kanskje kalle meg litt lubben men overvektig nei, har veid det samme i 3 år nå så tror ikke jeg kommer til og bli feitere eller. Du irriterer meg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Irriterte slasker som blir fornærmet når de får vite de inntar litt mye irriterer meg. Jeg er en av de kanskje? Mjeh. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Du er bare en liten gutt enda. Vent til du bikker 20 så skal du se kiloene vokser på seg hvis du fortsetter slik. Det er ikke noe jeg sier for å være slem, bare poengterer fakta. Spiste selv bøtter med snop uten å legge på meg da jeg var 16 Det irriterer meg at jeg har terga på meg alle godterifråtsende nerder nå Endret 5. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg har ALDRI hørt om folk som teller kalorier. Isåfall de på ekstrem diett. Og jeg kjente mange som trente til konkurranser og var nøye med hva de spiste. Kan ikke engang folk leve normalt uten å være hyper å telle kalorier, veie opp maten sin osv. Hah, så glad jeg er tynn og ikke ei blubbe som eser ut når jeg har spist trehundre kalorier for mye. Ikke alle som har lik forbrenning heller Endret 5. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det handler ikke om å veie maten og telle kalorier, det handler om å vite sånn ca hvor mye det man spiser inneholder Ingen eser ut bare de spiser 300 kalorier for mye søt du er Endret 5. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tror nok det er matvanene som må forandres hvis man er overvektig, ikke sitte å telle kalorier og spy når du har spist for mange for å sette det på spissen. Og trening! Det funker fint på de fleste. Selvfølgelig, det er jo kjekt å vite hvoy mye man har i seg, men det skal ikke være nødvendig. Ingen eser ut bare de spiser 300 kalorier for mye søt du er GJØR MAN IKKE??? Søt ja, jeg hører rykter om det Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det med å endre matvaner og å vite hvor mye kalorier det man putter i munnen har som regel en stor sammenheng Zaroos Mange som slanker seg finner ut at ting de trodde var sunnt ikke er så bra å spise alikevel, nettopp fordi det inneholder mye mer kalorier enn det de trodde fra før. Men du har alltid vært strektynn, så jeg forventer ikke at du skal forstå deg på mat og slikt. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 jeg gidder ærlig talt ikke å telle kalorier, eller bry meg om det. Jeg prøver å leve i nuet, nyte livet mitt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, de fleste kutter jo ut det ene og det andre fordi det har for mange kalorier. Men de fleste blir heller ikke kalorifreak. Du trenger ikke å blir småfrekk fordi du har vært ganske så lubben og jeg tynn hele livet Strektynn og strektynn fru blom, så du kjenner meg så godt at du kan si det ? hehe. Jeg har veid mye mer enn det jeg gjør nå til en opplysning. men det viste du vel, siden du kan uttale deg om den saken Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er du som ikke tåler at jeg har andre meninger enn deg I steinalderen gikk ikke folk rundt og veide 200 kg. Til din informasjon spiser jeg gjerne sjokolade og potetgull selv jeg, i moderate mengder en gang iblant ikke noe å ta sånn på vei for ? Jeg har ikke problemer med at du har egne meninger, men jeg har ett problem med at du absolutt skal prakke ditt livssyn og meninger på meg. At du nå har brukt 2 sider på å dytte dette kaloritullet ditt på andre viser bare at du ikke takler at folk er forskjellige, spiser forskjellig, og ikke bryr seg om deg og dine meninger. Om du vil telle kalorier og veie maten din er ditt valg, og skal dermed forbli DITT valg, ikke vårt. Jøss, sier du det? Kan det tenke seg at i steinalderen så masseproduserte vi ikke mat som vi gjør i dag, og dermed ikke hadde mye mat? Eller telte de kalorier og veide maten sin i steinalderen? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du uttaler deg selv om mye du ikke vet en pøkk om . Kalorifreak kan man ikke kalles før man veier poteten og salaten sin før man spiser den . Det har jeg aldri gjort. Jeg vet hvor mye sjokkis, grandiosa, potetgull og cola inneholder. Typen din kan sikkert minst like mye om slikt for han er jo ikke tynn som deg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du trenger ikke å bli bitter på andre fordi de ikke har samme syn på ting som deg. Det betyr ikke at folk ikke har peiling. De aller fleste vet jo at cola, sjokolade og potetgull er kaloribomber! Back to topic: Nå irriterer jeg meg over folk som påstår jeg ikke kan en drit :!: Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Og jeg irriterer meg over folk som absolutt skal dele sitt livssyn og meninger med meg. Endret 5. mars 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg irriterer meg over printeren min som er tom for blekk, dagen før eksamen, mens jeg sitter og skriver ut masse notater >< Aner ikke hvor, eller om, man får tak i blekk til det gamle vraket heller. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan du ikke printe på skolen da? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg har ALDRI hørt om folk som teller kalorier. Isåfall de på ekstrem diett.Og jeg kjente mange som trente til konkurranser og var nøye med hva de spiste.Kan ikke engang folk leve normalt uten å være hyper å telle kalorier, veie opp maten sin osv. Hah, så glad jeg er tynn og ikke ei blubbe som eser ut når jeg har spist trehundre kalorier for mye. Ikke alle som har lik forbrenning heller Du tenker på byggere, kanskje? Alle seriøse idrettsfolk teller jo kalorier, også fotballspillere osv. Da jeg gikk på skøyter før i tiden, fikk vi allerede som 10 åringer (da er jo forbrenningen ganske høy hos de fleste) kostholdsrestriksjoner. "Alle/aka de fleste" som deltar i bb konkurranser teller Kalorier, onseason i alle fall. Driver med amatør bygging selv og kosthold er like viktig som å trene i seg selv, så det sier seg selv at antall kalorier (mtp fett % feks) er rimelig vesentlig. hilsen, Kverrulantosen Endret 5. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 jeg gidder ærlig talt ikke å telle kalorier, eller bry meg om det. Jeg prøver å leve i nuet, nyte livet mitt. Jeg lever også i nuet, helt til jeg veier meg og finner ut at fortia ikke var så smart å kjøre i seg egg og bacon osv. Og trening er kjedelig Spis mais, det renner rett igjennom. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg skjønner at toppidrettsfolk teller kalorier. Men ser ærlig talt ikke behovet for at vanlig dødelige skal drive rundt og telle kalorier. Det er unødvendig. Tror ærlig talt at det er mer skadelig å stresse pga tellingen av antall kalorier, enn å spise 300 kalorier for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg