Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Innrømmelse ja.

Glassflaske? What? Det har jeg ikke sett...

Irriterer meg over at jeg stod opp klokka 6 idag, reiste til byen og kom på døra til legen klokka 8 og fant ut at han allerede hadde vært på ferie i 2 uker, og skulle være borte til søndag. Jeg reiser herfra klokka 8 til mandag. Herlich...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Please, jeg hadde kjent det igjen glatt. Sålenge ikke zeroen kommer fra Narvesen eller lignende (det irriterer meg, all brus på kiosker smaker funky, jævlig funky)

Dette var en ganske interessant observasjon :p

Har ikke drukket sukkerbrus på aldri så lenge selv heller. Cola Zero, av og til Pepsi Max, er det det går i. Folk som irriterer seg over at vi som drikker disse leskedrikkene tror vi er sunne, kan etter min mening gå og legge seg. Det er da vel ingen som tror at brus er helsekost, selv om den er sukkerfri.

Lenke til kommentar
Istedet for å drikke 1,5 liter vanlig Cola ei helg, kan man spise 150 gram melkesjokolade OG 1,5 liter Cola Zero . Samme kalori/energi-innhold.

Hvorfor skal jeg høre på rådet ditt. Skal man først spise usunt, så skal det jammen meg være ordentlig også. Ja takk til både 1,5 l vanlig cola, 150 gram melkesjokolade og 2 pakker potetgull :lol:

Lenke til kommentar
Istedet for å drikke 1,5 liter vanlig Cola ei helg, kan man spise 150 gram melkesjokolade OG 1,5 liter Cola Zero . Samme kalori/energi-innhold.

Hvorfor skal jeg høre på rådet ditt. Skal man først spise usunt, så skal det jammen meg være ordentlig også. Ja takk til både 1,5 l vanlig cola, 150 gram melkesjokolade og 2 pakker potetgull :lol:

Bare en flaske?? Må ha minst tre :p

Fan så kjedelig lærer vi har nå :(

Lenke til kommentar

og vips har du spist 4800 kalorier uten å engang ha spist hverken frokost, lunsj, middag eller kvelds. Mer enn dobbelt av hva du forbrenner.

Lenke til kommentar

og vips har du spist 4800 kalorier uten å engang ha spist hverken frokost, lunsj, middag eller kvelds. Mer enn dobbelt av hva du forbrenner.

Ohnoes!

Irriterer meg over mennesker som teller kalorier....kremt...

Lenke til kommentar
Irriterer meg over mennesker som ikke teller kalorier, men som burde det
Hvorfor burde de det? Menneskeheten har greid seg i årtusner uten å telle kalorier. Man spiser når man blir sulten og stopper når man er mett.

Så tar man seg en joggetur en gang i blant.

Lenke til kommentar

De som spiser når de er sulten og tar seg en joggetur er ikke av den typen som burde telle kalorier.

Typen som handler seg 1 kg smågodt, en pose pottis og 3 liter cola som de skal spise etter å ha spist pizza på lørdagskvelden derimot... Folk som kaller ei glasscola, en skolebolle og en melkerull "lunsj"

Jeg har sett folk som spiser 3 ganger så mye som de skal hver dag. Det skal 10.000 kalorier til for å gå opp en kg. Spiser du 2500 kalorier for mye hver dag tar det *trommevirvel* 4 dager å legge på seg en kilo. Fortsetter man over tid vil man til slutt være veldig overvektig.

Jeg irriterte meg i sommer. Skifta nummer for å slippe at en viss person ringte og sendte meg melding.. nummer som ikke kom opp i katalogene osv.. og så finner en dust på å gi vedkommende nummeret slik at vedkommende ringte meg 20 ganger og sendte 10 tekstmeldinger i løpet av ei natt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...