Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
æsj irriterer meg alle som trur taco er så godt :sick: den eineste grunen til at folk liker den kvalmende drit maten er fordi det er "mote-mat". folk som sejer dei synes det smakar godt, lyg.

Hver sin smak, sier nå jeg. Personlig synes jeg taco er drittgodt. Har ikke en bæsj med "mote" å gjøre. HAHA!

Lenke til kommentar
Sure sokker smaker også bedre enn taco.

Gud forby å ha forskjellige meninger. Du innehar nok fasiten over alle livets filosofiske temaer. Gratulerer.

Selv drikker jeg Cola Zero. Jeg synes den er god.

Hadde han bare klart det så. Forøvrig er Zero-en mye bedre enn vanlig cola også ^^. Pepsi er bare i sin egen sur sokk kategori.

Lenke til kommentar

Ok, den her må jeg bare svare på :p

Ting som irriterer meg:

- At folk hele tiden kaller meg "skulker" når jeg er syk.

- At folk hele tiden skal begynne og snakke mye dritt om pepsi når jeg kjøper det fremfor cola, det finnes da annen brus enn cola da for helvette!!!!!

- At min mor absolutt MÅ snakke med meg om morgenen når jeg er trøtt og greten. Det rarer er at hun ikke snakker så mye til meg ellers på dagen.

- Folk som spiller CS som tror de er noe viktig.

- Norsk/engelsk læreren min, hun skal alltid stå bak meg og se på hva jeg skriver og da greier ikke jeg og konsentrere meg.

- At folk absolutt må si "eid" hver gang jeg gjør en liten tabbe i deres øyne, og med mine dumme venner er det mange ganger.

- At jeg hele tiden blir "mobbet" når jeg er sammen med flere av mine kompiser samtidig, de kaller meg for "trønder fis" og slike dumme ting.

- Skolen og alt dette tullet vi lærer der.

- At det på discover channel sendes fem forskjellige programmer som handler om at overvektige, stygge amerikanere bygger biler og krangler. Vi kan da umulig ha behov for slike programmer? Og hva skal liksom være så underholdende med de?

- Fjortiss forkortelser som: "elns" "snx" "omfg"

- At folk tror jeg er smart bare fordi jeg har gode karakterer.

- Folk som skal være så forbanna sunne, spise bare gulerøtter og sier at brød er usunt.

- Religiøse folk.

Tv programmet 7th heaven, hva er så forbanna artig med og se folk gjøre helt annminelige ting som å ta oppvasken, handle og stelle barna? Pluss at serien er ren kristen propaganda.

Alt jeg kom på nå men kommer nok med en update senere.

- At folk hele tiden kaller meg "skulker" når jeg er syk.

Ok, den første er grei nok, det er irriterrende. Men da bare gir du de et stygt blikk, og sier "For faen, jeg spydde, din kødd." Det funker alltid.

Haha, kunne ikke sagt det bedre! Har noen gutter i klassen som tar CS for rent alvorlig, og har egne treningsplaner :!:

- At jeg hele tiden blir "mobbet" når jeg er sammen med flere av mine kompiser samtidig, de kaller meg for "trønder fis" og slike dumme ting.

w00t? Mobber de deg med "trønder-fis"?! Come on, de da være litt mer kreative? Like før jeg ringer Onkel Stewart her.

- Skolen og alt dette tullet vi lærer der.

- At folk tror jeg er smart bare fordi jeg har gode karakterer.

Ok, du blir irritert over skolen, og at folk kaller deg smart ovenfor karakterene? Ok, skolen er forståelig, men å bli kalt smart er jo bare bra da! :)

- At det på discover channel sendes fem forskjellige programmer som handler om at overvektige, stygge amerikanere bygger biler og krangler. Vi kan da umulig ha behov for slike programmer? Og hva skal liksom være så underholdende med de?

American Chopper er jo dritfett da! Og, hva er så farlig med at de er feite/kraftige? :blinky:

- Folk som skal være så forbanna sunne, spise bare gulerøtter og sier at brød er usunt.

- Religiøse folk.

Ok, den første er faktisk irriterrende. Nyt livet, sier jeg bare!

Men, religiøse folk er ikke irriterrende, men EKSENTRISKE religiøse folk, de kan bare dø :)

Lenke til kommentar
æsj irriterer meg alle som trur taco er så godt :sick: den eineste grunen til at folk liker den kvalmende drit maten er fordi det er "mote-mat". folk som sejer dei synes det smakar godt, lyg.

Er det din traktor som står utenfor? Taco var vel mote-mat på 80-tallet en gang her hvor det bor folk. Grunnen til at det fortsatt selger må være at det er jævla godt.

Lenke til kommentar

he-he! De var veldig ekle. Stygge er de også. Jeg vet virkelig ikke hva som gikk av dem, men de fant plutselig ut at de skulle oppføre seg stygt mot meg. Første gang jeg har opplevd noe slikt. Normalt er miljøet på medisinstudiet veldig bra.

Lenke til kommentar

Åhåhåhåhå, kom på at jeg satt ved isden av (med uhell) en av de verste personene på skolen. Hun som alltid kommer og er sur når en lærer ikke er tilstede og gir elevene fri etter en krevelse av et opprop. Tror hun hadde det verre enn meg :wee: .

Hat på å møte voksne fra skolen man misliker av div. årsaker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...