Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over folk som oppfører seg som fjortisser.

Jeg irriterer meg over folk som ikke skjønner at de ikke er likt.

Jeg irriterer meg over folk som ikke skjønner at de ikke er likt selv om alle andre skjønner det.

6928338[/snapback]

Hva skal så disse folkene som ikke er likt gjøre da? Gå å dø?

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk som oppfører seg som fjortisser.

Jeg irriterer meg over folk som ikke skjønner at de ikke er likt.

Jeg irriterer meg over folk som ikke skjønner at de ikke er likt selv om alle andre skjønner det.

6928338[/snapback]

6928399[/snapback]

Støttes.

Lenke til kommentar

6928399[/snapback]

Når nevnte jeg noe om det?Når jeg ikke liker noen så er det på grunn av oppførselen sin og den er det fult mulig å endre på.

Hvis en person har for eksempel null sosiale antenner og oppfører seg som en dritt, og jeg ikke liker han/hun og måten han/hun oppfører seg på , så betyr det ikke at hvis de forandrer seg så fortsetter jeg å mislike de.

Vi skal ikke nevne noe om hvem som ikke er likt, om de ikke skjønner det så er det deres problem.

Jeg synes vi bør la de være ifred.

6928406[/snapback]

La hvem være i fred?

Hvis de er legger det opp selv så har de jo skyld i det selv og.

Lenke til kommentar

Ja, la dem være i fred. Skjønner du ikke det ?

Vær voksen å heller ignorer dem, det er det rette. Om du skal gå å irritere deg over de så blir det jo bare 10 ganger værre for deg selv, ikke for dem.

Edit: Knut!

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Vær voksen å heller ignorer dem, det er det rette. Om du skal gå å irritere deg over de så blir det jo bare 10 ganger værre for deg selv, ikke for dem.

6928491[/snapback]

Du har vel egentlig rett, men noen ganger går det bare ikke å ignorere.

Lenke til kommentar

6928491[/snapback]

Du har vel egentlig rett, men noen ganger går det bare ikke å ignorere.

6928509[/snapback]

Erger du deg over det synker du bare til deres nivå.

Lenke til kommentar

Vet du hva som irriterer meg ganske jævli?

Nei, vi hadde nemlig en musikk-time på skolen. Å da skulle vi høre på forskjellig musikk som elevene selv hadde hatt med seg. Og selvfølelig hadde noen på MP3 spiller.

Læreren hadde da med seg en Boomblaster opp i klasserommet. Samt en vanlig Jack ledning (Sånn som går inn i mp3 spilleren i begge ender liksom :p ) Så er det tydeligvis en AUX inngang på Blasteren som hun plugger ledningen inn i.

Derretter, trykker på MP3 spilleren, stiller opp og ned på lyden og glaner frustrert på det relativt dårlig opplyste displayet på MP3 spilleren.

"Neinei, ingen lyd, vi får heller høre fra noen andre da". Så velger hun frem en ny elev, eleven sier "Jeg har også mp3 spiller med meg". Og da svarer lærereren at det virker helt sikkert siden iPod og MP3 spiller er to helt forskjellige ting..

IRRITASJON ! JEG BLIR SÅ SINT AV SÅNNE FOLK!

Tusen takk for alle som virkelig gidder å lese dette, jeg simpelthen elsker off-topics :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...