Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 - At folk hele tiden skal begynne og snakke mye dritt om pepsi når jeg kjøper det fremfor cola, det finnes da annen brus enn cola da for helvette!!!!! Okei, det der er helt nytt for meg (annen brus enn cola, wtf?). Og det der irriterer meg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 - At folk hele tiden skal begynne og snakke mye dritt om pepsi når jeg kjøper det fremfor cola, det finnes da annen brus enn cola da for helvette!!!!! Okei, det der er helt nytt for meg (annen brus enn cola, wtf?). Og det der irriterer meg. Ikke rart du blir mobbet! Pepsi smaker jo DRITT i forhold til hva Cola gjør Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig med Zaroos. Liker ikke pepsi, alltid vært Cola-fan. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 - At folk hele tiden skal begynne og snakke mye dritt om pepsi når jeg kjøper det fremfor cola, det finnes da annen brus enn cola da for helvette!!!!! Okei, det der er helt nytt for meg (annen brus enn cola, wtf?). Og det der irriterer meg. Ikke rart du blir mobbet! Pepsi smaker jo DRITT i forhold til hva Cola gjør Greit nok at du syns det men du kan ikke si meg hva jeg skal drikke!!!! Man blir da en gang lei av den forbanna coaln. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Utropstegnene dine plager meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Pepsi er faktisk godt til kebab . Mye bedre enn cola. Er noe med kullsyren som blander seg med det for-lite-stekt-kjøttet og sausen. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Akkurat nå iriiterer jeg meg over gamle dritt kjerringer på medisinstudiet. Er over 30 år og oppfører seg som forba**a småbarn. Gnåler og evner ikke å samarbeide Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg irriterer meg over feite folk som kjøper lassevis med Vanlig cola. Skjønner meg generelt ikke på folk som drikker brus med sukker i . En fryktelig bra (og overvektig) standup komiker sa i ett av showene sine : One time I was asked : "why do you drink diet coke? SO I CAN EAT REGULAR CAKE :!: Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg irriterer meg fryktelig over folk som kjøper pepsi max i stedet for vanlig cola og tror de er så fryktelig mye mer forsiktig med hva de putter i seg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg irriterer meg over trangsynte mennesker. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eg tykkje Pepsi Max smaker betre enn Coca Cola. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eg tykkje Pepsi Max smaker betre enn Coca Cola. Sure sokker smaker også bedre enn taco. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har aldri sagt at noe smaker bedre enn det andre heller Jeg irriterer meg over at jeg ikke får bass-timen min i morgen, men må ha norsk-tentamen i stedet. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg fåretrekker også pepsi max av og til, cola er godt det også, men det er jo mulig å variere litt. Det finnes faktisk andre brustyper enn cola. Får ofte rare blikk når jeg kjøper noe annet enn cola, men jeg liker variasjonen i alle fall. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Irriterer meg over gamle dritt kjerringer på medisinstudiet. Ja, jeg er fortsatt irritert, klarer ikke å glemme de ekle gamle fossilene... Endret 4. mars 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Sure sokker smaker også bedre enn taco. Gud forby å ha forskjellige meninger. Du innehar nok fasiten over alle livets filosofiske temaer. Gratulerer. Selv drikker jeg Cola Zero. Jeg synes den er god. Og barnevogntrulter er enda irriterende . De oppfører seg som de bytta hjerne med barna dems. "NEI JEG SKAL SITTE FORDI JEG HAR FØDT UNGE WHAAAAAAAAAAAAAAA" Endret 4. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 æsj irriterer meg alle som trur taco er så godt den eineste grunen til at folk liker den kvalmende drit maten er fordi det er "mote-mat". folk som sejer dei synes det smakar godt, lyg. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Og barnevogntrulter er enda irriterende . De oppfører seg som de bytta hjerne med barna dems. "NEI JEG SKAL SITTE FORDI JEG HAR FØDT UNGE WHAAAAAAAAAAAAAAA" Enig. Det er godt vi har deg her, chokke, he-he ble litt bedre humør nå, takk! Endret 4. mars 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 æsj irriterer meg alle som trur taco er så godt den eineste grunen til at folk liker den kvalmende drit maten er fordi det er "mote-mat". folk som sejer dei synes det smakar godt, lyg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg