Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

- At folk hele tiden skal begynne og snakke mye dritt om pepsi når jeg kjøper det fremfor cola, det finnes da annen brus enn cola da for helvette!!!!!
Okei, det der er helt nytt for meg (annen brus enn cola, wtf?). Og det der irriterer meg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- At folk hele tiden skal begynne og snakke mye dritt om pepsi når jeg kjøper det fremfor cola, det finnes da annen brus enn cola da for helvette!!!!!
Okei, det der er helt nytt for meg (annen brus enn cola, wtf?). Og det der irriterer meg.

Ikke rart du blir mobbet!

Pepsi smaker jo DRITT i forhold til hva Cola gjør ;)

Lenke til kommentar

Ikke rart du blir mobbet!

Pepsi smaker jo DRITT i forhold til hva Cola gjør ;)

Greit nok at du syns det men du kan ikke si meg hva jeg skal drikke!!!! Man blir da en gang lei av den forbanna coaln.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over feite folk som kjøper lassevis med Vanlig cola.

Skjønner meg generelt ikke på folk som drikker brus med sukker i . En fryktelig bra (og overvektig) standup komiker sa i ett av showene sine :

One time I was asked : "why do you drink diet coke?

SO I CAN EAT REGULAR CAKE :!:

Lenke til kommentar

Jeg fåretrekker også pepsi max av og til, cola er godt det også, men det er jo mulig å variere litt. Det finnes faktisk andre brustyper enn cola. Får ofte rare blikk når jeg kjøper noe annet enn cola, men jeg liker variasjonen i alle fall.

Lenke til kommentar
Sure sokker smaker også bedre enn taco.

Gud forby å ha forskjellige meninger. Du innehar nok fasiten over alle livets filosofiske temaer. Gratulerer.

Selv drikker jeg Cola Zero. Jeg synes den er god.

Og barnevogntrulter er enda irriterende :wee: . De oppfører seg som de bytta hjerne med barna dems. "NEI JEG SKAL SITTE FORDI JEG HAR FØDT UNGE WHAAAAAAAAAAAAAAA"

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Og barnevogntrulter er enda irriterende :wee: . De oppfører seg som de bytta hjerne med barna dems. "NEI JEG SKAL SITTE FORDI JEG HAR FØDT UNGE WHAAAAAAAAAAAAAAA"

Enig. Det er godt vi har deg her, chokke, he-he :D ble litt bedre humør nå, takk!

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...