Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Åh. Argh! Herre min juledag som jeg hater bruken av "sje", særlig i setninger som "schjeee deinn bila". Får meg til å fryse på ryggen samtidig som jeg brekker meg.

Come to think of it, så er det kanskje "bila" jeg hater aller mest av ordene i setningen over. Brrr.

Lenke til kommentar

Radiofolk som tror de er så inni helvette kule. Jeg spyr. "Nå skal du få høre verdens feteste sang!" Og så er det Green Day ... De har faen ikke baller nok til å spille noe litt uvanlig heller. De trur virkelig at kommersiell dritt er det beste innen musikk. Neste gang du hører på radio, prøv å finn en eneste sang der du ikke har hørt før. Det var ikke lett nei? Nei, det er ikke det. Spesielt ikke på P4. Jeg spyr.

Lenke til kommentar
Ja. Åh. Argh! Herre min juledag som jeg hater bruken av "sje", særlig i setninger som "schjeee deinn bila". Får meg til å fryse på ryggen samtidig som jeg brekker meg.

Come to think of it, så er det kanskje "bila" jeg hater aller mest av ordene i setningen over. Brrr.

Ay man, jeg må chøpe billett til chinoen, men må bare hente den chikkelige chyllingen i chøleskapet som står på chøkkenet.

Ey, Hyperio, P4 sucks, av en grunn, de tenker fornuftig, og spiller bare kommersiellt. Og hvorfor, vel, det er kommersersiellt.

Forresten, husker en gang, tror det var P4 eller Kanal24, vel, de spilte The Unforgiven - Metallica klokka HALV TRE på en lørdag :ohmy:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Forresten, husker en gang, tror det var P4 eller Kanal24, vel, de spilte The Unforgiven - Metallica klokka HALV TRE på en lørdag :ohmy:

Jeg har også hørt dem spille Nothing Else matters på dagen, det likte jeg :)

Men skulle gjerne hørt P4 spille Lamb of God eller Children of Bodom en søndag Morgen :!:

Lenke til kommentar

Vel, du kan vanskelig kalle at band som har hatt fire album på førsteplass på Billboard 200 smalt.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg:

- At folk hele tiden kaller meg "skulker" når jeg er syk.

- At folk hele tiden skal begynne og snakke mye dritt om pepsi når jeg kjøper det fremfor cola, det finnes da annen brus enn cola da for helvette!!!!!

- At min mor absolutt MÅ snakke med meg om morgenen når jeg er trøtt og greten. Det rarer er at hun ikke snakker så mye til meg ellers på dagen.

- Folk som spiller CS som tror de er noe viktig.

- Norsk/engelsk læreren min, hun skal alltid stå bak meg og se på hva jeg skriver og da greier ikke jeg og konsentrere meg.

- At folk absolutt må si "eid" hver gang jeg gjør en liten tabbe i deres øyne, og med mine dumme venner er det mange ganger.

- At jeg hele tiden blir "mobbet" når jeg er sammen med flere av mine kompiser samtidig, de kaller meg for "trønder fis" og slike dumme ting.

- Skolen og alt dette tullet vi lærer der.

- At det på discover channel sendes fem forskjellige programmer som handler om at overvektige, stygge amerikanere bygger biler og krangler. Vi kan da umulig ha behov for slike programmer? Og hva skal liksom være så underholdende med de?

- Fjortiss forkortelser som: "elns" "snx" "omfg"

- At folk tror jeg er smart bare fordi jeg har gode karakterer.

- Folk som skal være så forbanna sunne, spise bare gulerøtter og sier at brød er usunt.

- Eksentriske religiøse folk.

Tv programmet 7th heaven, hva er så forbanna artig med og se folk gjøre helt annminelige ting som å ta oppvasken, handle og stelle barna? Pluss at serien er ren kristen propaganda.

Alt jeg kom på nå men kommer nok med en update senere.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...