Isbilen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg trodde "skje no her" var noe trøndere sa, mens man finner "sjå" litt lenger sør. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja. Åh. Argh! Herre min juledag som jeg hater bruken av "sje", særlig i setninger som "schjeee deinn bila". Får meg til å fryse på ryggen samtidig som jeg brekker meg. Come to think of it, så er det kanskje "bila" jeg hater aller mest av ordene i setningen over. Brrr. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Radiofolk som tror de er så inni helvette kule. Jeg spyr. "Nå skal du få høre verdens feteste sang!" Og så er det Green Day ... De har faen ikke baller nok til å spille noe litt uvanlig heller. De trur virkelig at kommersiell dritt er det beste innen musikk. Neste gang du hører på radio, prøv å finn en eneste sang der du ikke har hørt før. Det var ikke lett nei? Nei, det er ikke det. Spesielt ikke på P4. Jeg spyr. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Ja. Åh. Argh! Herre min juledag som jeg hater bruken av "sje", særlig i setninger som "schjeee deinn bila". Får meg til å fryse på ryggen samtidig som jeg brekker meg. Come to think of it, så er det kanskje "bila" jeg hater aller mest av ordene i setningen over. Brrr. Ay man, jeg må chøpe billett til chinoen, men må bare hente den chikkelige chyllingen i chøleskapet som står på chøkkenet. Ey, Hyperio, P4 sucks, av en grunn, de tenker fornuftig, og spiller bare kommersiellt. Og hvorfor, vel, det er kommersersiellt. Forresten, husker en gang, tror det var P4 eller Kanal24, vel, de spilte The Unforgiven - Metallica klokka HALV TRE på en lørdag Endret 3. mars 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hører vanligvis ikke på P4, men blir bare irritert hver gang jeg svitsjer innom. Irritatasjonen gjelder ikke bare P4 da. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Forresten, husker en gang, tror det var P4 eller Kanal24, vel, de spilte The Unforgiven - Metallica klokka HALV TRE på en lørdag Jeg har også hørt dem spille Nothing Else matters på dagen, det likte jeg Men skulle gjerne hørt P4 spille Lamb of God eller Children of Bodom en søndag Morgen :!: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Metallica er kanskje det mest kommersielle bandet i hele verden. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Forresten, husker en gang, tror det var P4 eller Kanal24, vel, de spilte The Unforgiven - Metallica klokka HALV TRE på en lørdag Vel, du kan vanskelig kalle at band som har hatt fire album på førsteplass på Billboard 200 smalt. Endret 3. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 At jeg er så jævla bevisstløs om morran at jeg nesten ikke kommer meg opp, og når jeg ikke har noen hjemme til å vekke meg ender det med at jeg forsover meg og sover fra hele skidagen på skolen. HELVETE Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 At jeg er blitt evig sjuk samtidig som jeg burde ha vært på skolen, og jeg burde egentlig ha skrevet semesteroppgave. Men orker ikke mye annet enn å legge meg =( Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Når du har så lyst til å bare skrike ut "Hva faen feiler det deg !!!" til en lærer, men man ikke kan, det er jo han som setter karakter på deg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Max irriterende at jeg er så trøtt om kveldene at jeg er så godt som bevistløs når klokka tipper 19:00 Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lyden når mobilen min vekker meg. Di-di-dring-dring. Di-di-dring-dring. Til å bli gal av Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lyden når mobilen min vekker meg. Di-di-dring-dring. Di-di-dring-dring. Til å bli gal av åfyfaen. Vekking generellt er jo jævlig anoying, da... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lyden når mobilen min vekker meg. Di-di-dring-dring. Di-di-dring-dring. Til å bli gal av åfyfaen. Vekking generellt er jo jævlig anoying, da... Er det ikke det som er hele meninga med vekking? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg irriterer meg ekstremt mye over de fleste jentene jeg kjenner, som er mellom 18 og 20 år, og de sier én ting som får det til å riste inni meg: "Sorry meg!" Hallo?! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Denne sure vinden kunne jeg vært foruten... sukk. Kommer til å fryse ihjel når jeg skal stå å se på at hundene leker i dag. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hører de sier det :S Har jobbet i barnehage, hvor de tydeligvis brukte det som ordtak. Jeg sto i et skur og frøys med ti unger rundt meg. Da er det om å gjort å være ute hehe Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Ting som irriterer meg: - At folk hele tiden kaller meg "skulker" når jeg er syk. - At folk hele tiden skal begynne og snakke mye dritt om pepsi når jeg kjøper det fremfor cola, det finnes da annen brus enn cola da for helvette!!!!! - At min mor absolutt MÅ snakke med meg om morgenen når jeg er trøtt og greten. Det rarer er at hun ikke snakker så mye til meg ellers på dagen. - Folk som spiller CS som tror de er noe viktig. - Norsk/engelsk læreren min, hun skal alltid stå bak meg og se på hva jeg skriver og da greier ikke jeg og konsentrere meg. - At folk absolutt må si "eid" hver gang jeg gjør en liten tabbe i deres øyne, og med mine dumme venner er det mange ganger. - At jeg hele tiden blir "mobbet" når jeg er sammen med flere av mine kompiser samtidig, de kaller meg for "trønder fis" og slike dumme ting. - Skolen og alt dette tullet vi lærer der. - At det på discover channel sendes fem forskjellige programmer som handler om at overvektige, stygge amerikanere bygger biler og krangler. Vi kan da umulig ha behov for slike programmer? Og hva skal liksom være så underholdende med de? - Fjortiss forkortelser som: "elns" "snx" "omfg" - At folk tror jeg er smart bare fordi jeg har gode karakterer. - Folk som skal være så forbanna sunne, spise bare gulerøtter og sier at brød er usunt. - Eksentriske religiøse folk. Tv programmet 7th heaven, hva er så forbanna artig med og se folk gjøre helt annminelige ting som å ta oppvasken, handle og stelle barna? Pluss at serien er ren kristen propaganda. Alt jeg kom på nå men kommer nok med en update senere. Endret 4. mars 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg