Brian Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Og sny???? Sny, hva er det for et slags ord? Det snyr ute. Det snør for f*** Endret 3. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Og sny???? Sny, hva er det for et slags ord? Det snyr ute. Det snør for f*** Ja, Gud forby at noen snakker dialekt. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hva som irriterer meg? Når frisøren klipper håret så fuckings kort selv når jeg ber han/hun om å bare klippe det et par, fem centimeter. Endret 3. mars 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skulle hatt juling hele gjengen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du kan ikkje akkurat vente betre av frisøren. Dei tar like mykje uansett kva du seie. ^^ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du kan ikkje akkurat vente betre av frisøren. Dei tar like mykje uansett kva du seie. ^^ Nåja, når jeg sa at jeg skulle ha kort hår, når jeg hadde rundt 35 cm, så ble det kort Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sner høres bedre ut en snør spør du meg.Det snør, er noe jeg forbinder med ekle, harry bønder fra innlandet i Trøndelag >< Nei, unnskyld meg, men det kan ikke stemme. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg sier "Det snør" Sny, Sne? Wtf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Mente ikke Røros, Hanne. Mer Skaun. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sny. Irriterer meg over at jeg er trøtt, men ikke greier å sove skikkelig om nettene. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Men nå er jeg ganske sikker på at omtrent hele Midt-Norge sier "snø" da, Datasmurf. Kilde Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Irriterende avatarer. Glad jeg har mulighet for å blokkere dette. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg ante ikke at jeg har kranglet med deg før. Haha. husker du ikke diskusjonen om tokio hotel? Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 i helvete, nå hater jeg ebay! Bød på noen snowboardsko, men så kommer det en idiot og byr 5sec før auksjonen går ut. Rekker ikke å overby han. er jo helt latterlig at det ikke er sånn at det blir lagt til ett min etter siste budet når det er så lite tid igjen. da er den dagen her offisielt ødelagt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 i helvete, nå hater jeg ebay! Bød på noen snowboardsko, men så kommer det en idiot og byr 5sec før auksjonen går ut. Rekker ikke å overby han. er jo helt latterlig at det ikke er sånn at det blir lagt til ett min etter siste budet når det er så lite tid igjen. da er den dagen her offisielt ødelagt. Jeg trodde alle nettauksjoner ble utvidet med 30 sekunder eller noe hver gang man bød 5 sekunder før tiden var omme. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vell, ikke på ebay. Det var nok litt mer enn 5sec, kanskje 15 eller noe. Men da har jeg da lært til en gang senere at det virkelig er lurt å legge inn så høyt man er villig til å gå med en gang. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Denne datoen er ganske skummel. Dette er datoen som søknadene til søk av skole blir sendr inn eller stengt. Og det får meg til å tenke på, hva om jeg ikke kommer inn der jeg vil ? Og det stresser meg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I aller verste fall kan du vente et år og søke på nytt Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Denne datoen er ganske skummel. Dette er datoen som søknadene til søk av skole blir sendr inn eller stengt. Og det får meg til å tenke på, hva om jeg ikke kommer inn der jeg vil ? Og det stresser meg. http://souljerky.com/_media/swf/alan_watts_life.swf Ikke stress. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trondheims-folk som sier "Skje" istedenfor "SJÅ" slik som skikkelige trøndere! "se" for dere østlendinger ^^ grrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg