Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Spillutviklere som overlater hosting av demoer til patetiske serversider hvor man må betale for å få laste ned i et noenlunde fornuftig tempo. Hvorfor skal jeg måtte punge ut for å laste ned reklamen for spillet deres? Når det i tillegg som regel går raskere å laste ned en piratkopi av fullversjonen via bittorrent, snakker vi virkelig graving av egen grav.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner godt at folk kan irritere seg litt over meningsløse fobier, jeg, selv om den utsatte ikke nødvendigvis kan noe for det selv.
Joda, det skjønner egentlig jeg også, det, men veldig irriterende når det er de samme folka som klikker, og ikke gidder å prøve å forstå.
Lenke til kommentar

fjortiser irriterer meg så grenseløst. :wallbash:

emo fjortiser, vi har 20 stykker på skolen vår. Som tror de har det så fælt, ingen skjønner de vist.

De tror alt skjer av seg selv. når de skal ha hjelp av lærern så sitter de på plassen å venter til at lærern skal komme å spørre "trenger du hjelp". Er det mulig? og etter på så sier de at lærern ikke tar hensyn.

En gutt i 8 klasse som sier at han er homo han er 13 år! Når han begynte på skolen i fjor, så var han en helt normal gutt , Men etter han ble venn med de forbanna fjortis folka så har han blitt emo, homo og mener at vi andre som ikke tørr å kle oss hvordan vi vil er tapere. Men faen, Jeg kler meg jo i det jeg liker. De tror du må være emo får å kunne vise hvem du er. :realmad:

Måte komentere ei emo jente på skolen på nettby, Hu hadde på seg maske om masse piss, så hu så skikkelig trist ut. Så linka jeg hun fakta om fjortiser fra wikipedia, å spurte om hun kjente seg igjen. å fy faen jeg fikk 300 komentarer, på at jeg var stygg, tragisk å jeg skulle gå å leke i trafikken, går det ann å komme med mere dårlige argumenter en det? Så nå har jeg 20 fjortis emo-er etter meg :lol:

Og når jeg snakker med de på MSN, så kommer det så jævlig dårlig svar.

meg: "hvor skal du til neste år på skole?"

hu: "Jeg veit ikke, tenk om jeg blir kjørt over av en buss, haha! neidaxD"

Det der fikk jeg faktisk som svar engang. Hva er poenget med å svare sånt?

også snakker de om følesen sinne over alt, og sitter på merkelige måter så det ser ut som de har det så fælt. Og alle hører på my chemical romans.

takk for at jeg fikk delt min irritasjon og frusturasjon.

Beklager for skrive feil, eller formulerings feil, Men jeg er drit irritert.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Ta en (dårlig) spøk? :p

Lenke til kommentar

Ta en (dårlig) spøk? :p

Jo det er morsomt i starten, Men det er ikke første gangen jeg får sånne svar. får det omtrent hele tiden. Alt er useriøst fra dems side.

Lenke til kommentar
Spillutviklere som overlater hosting av demoer til patetiske serversider hvor man må betale for å få laste ned i et noenlunde fornuftig tempo. Hvorfor skal jeg måtte punge ut for å laste ned reklamen for spillet deres? Når det i tillegg som regel går raskere å laste ned en piratkopi av fullversjonen via bittorrent, snakker vi virkelig graving av egen grav.

Hvilket spill er det irriterende tilfellet?

Lenke til kommentar

Hvilket spill er det irriterende tilfellet?

Vel, nå lastet jeg ned demoen av One Must Fall: Battlegrounds, et litt gammelt og ganske obskur MMO-slåssespill fra statene. Man skulle tro det var i utviklernes interesse å lokke så mange som mulig til å prøve spillet gratis, men nei, hoste serveren själv, det kommer norrbaggan aldri at klara av. Endte opp med å bruke timer på en 300mb-fil fra en eller annen slum-side.

EDIT: Spillet sugde, forresten. Kanskje det var derfor de prøvde å gjøre nedlasting så tungvinn som mulig, slik at noen kanskje kjøpte først og prøvde etterpå.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
også snakker de om følesen sinne over alt, og sitter på merkelige måter så det ser ut som de har det så fælt. Og alle hører på my chemical romans.
Og der ødela du hele ranten din for meg. Fyfaen, stereotype emoer er fælt, men ikke lang ut på musikken, det finnes faktisk ordentlige folk som hører på dem. Dessuten så er Gee, Frankie, Mikey, Ray og Bob veldig opptatt av at folk skal oppsøke hjelp om de er sucidale eller sliter, og er totalt i mot selvskading som en trend, og mener at folk heller burde oppsøke hjelp enn å skade seg eller drepe seg selv. Siden du åpenbart er mye smartere enn dem burde du sette deg litt inn i det. Emomusikk er mer From first to last, Rites of Spring, Thursday osv. enn MCR. MCR spiller punkrock/operarock, og folk kan fint knytte dem mot scene-trenden, for de har en viktig rolle der. Men de spiller ikke emo.

Ignoranse irriterer meg, i tilfelle dere ikke gjettet det.

Lenke til kommentar
Og der ødela du hele ranten din for meg. Fyfaen, stereotype emoer er fælt, men ikke lang ut på musikken, det finnes faktisk ordentlige folk som hører på dem. Dessuten så er Gee, Frankie, Mikey, Ray og Bob veldig opptatt av at folk skal oppsøke hjelp om de er sucidale eller sliter, og er totalt i mot selvskading som en trend, og mener at folk heller burde oppsøke hjelp enn å skade seg eller drepe seg selv. Siden du åpenbart er mye smartere enn dem burde du sette deg litt inn i det. Emomusikk er mer From first to last, Rites of Spring, Thursday osv. enn MCR. MCR spiller punkrock/operarock, og folk kan fint knytte dem mot scene-trenden, for de har en viktig rolle der. Men de spiller ikke emo.

Ignoranse irriterer meg, i tilfelle dere ikke gjettet det.

hehe, er ikke første gangen jeg har kranglet med deg om musikk.

Mente ikke å slenge dritt om musikken. Jeg har ikke noe imot MCR, hører litt på det selv. Men når de hører bare på samme sang på skolen konstant hele tiden, Og ikke klarer å bytte sang. Så kan det bli litt små irriterende.

Dere tenker sikkert at jeg kan gå vekk, men når det er i timen (vi ikke har lærer), imens vi venter på lærer til timen, i kantina på skolen. OSV

Det var ikke meningen at det skulle oppfates som ett dritt band :hm: . Så jeg ber om unnskylding.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...