Velociraptor Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Moren min irriterer meg mer en noe annet akkuratt nå ! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Irriterende at de ringer meg EN time før og spør om jeg kan jobbe. Hadde de bare ringt i går, men jeg er på farten ut, mamma har bursdag, og ikke jobbklær. Der gikk jeg glipp av noen kronasjer. Søren altså! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tre ting som irriterte meg i dag. 1: Motvind! Ikke nok med at det var motvind den ene veien, men trur du pina meg ikke jeg hadde motvinden i fleisen på tilbaketuren også. AAArg, blir jo utslitt med en gang når det er motbakke og motvind. 2: Skjedde også noe rart med PC-en i dag, plutselig slo den seg av hele tiden, gikk inn i biosen og så temperaturen på cpuen skøyt i været hver gang. Har vært av med orginalkjøleren to ganger og fremdels var det slik. Gikk da på løfta litt på rotet mitt og fant frem den gamle TT Bigtyphoon kjøleren jeg hadde liggende som jeg ikke fikk til å feste på hovedkortet mitt. Tok Litt gaffateip, og noe julepakkebånd jeg hadde liggende. Borret et hull i plata bak hk, hadde ikke nok strøm til flere hull, og tok å skurra båndet gjennom kjøleren og peisa båndet gjennom plata og hovedkortet. Dro til og stremte, og knøyt fast, snudde PC-en og satte to skrujern i press på kjøleren i tillegg. Så nå står den på skrå over cpuen, men likevel sank load temperaturen med 25 grader! Så nå må jeg gå til innkjøp av ny kjøling, huff. 3: Har en pen stabel med oppvask som venter her nå, trodde ikke det var mulig å stable noe så god engang. Utrolige stabler man kan få til når man ikke har lyst å vaske opp. Jaja, nå får jeg bare igjen for at jeg ikke vasket opp rett etter middagen i går. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) At jeg lar meg lure av alt som har med dommedager å gjøre. De fleste som kommer har blitt motbevist, men huet mitt vil ikke glemme det . huff, det begynner å bli veldig irriterende. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan glemme det? Endret 1. mars 2008 av Sno Lenke til kommentar
Raba Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg har et råd til deg: Legg unna bannina i offentlige debatter på nettet. Jeg leste det første avsnittet og så gadd jeg ikke mer da jeg synes det blir for useriøst med bruk av banneord for å kunne poengtere noe. Endret 1. mars 2008 av Raba Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ingen som har banna i denne tråden nå i det siste... Men hater at kjøkkenet er 5 meter unna og at jeg ikke gdder gå å lage meg mat selv om jeg er sulten Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg irriterer meg over folk som klager på banning. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Faen - nå var den saken ute av verden Irriterer meg over at Gunners goala 3min på overtid og ordna 1p i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Irriterer meg over Fulham,Everton og Aston villa Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kan jeg få spørre om why Danielzu? hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fulham= Ræva spill mot Man BU ( ) Everton= Jeg er Liverpool fan, så sier seg selv Aston Villa= Makter ikke å tape mot Arsenal (Min bror er syk og arsenal-fan,så hadde vært snilt om Aston Villa kunne tapt idag) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har brukt altfor mye penger på Ebay i det siste. Hva har du kjøpt, da? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Irriterer meg over at jeg er i ferd med å få fritidsproblemer. Føler jeg bare sitter inne og surrer med PCen hver dag etter jobb. Har slutta med drikking og råning, så har mista litt "sosial-liv" der. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Idioter som putter den utrolig dårlige plukka teksten/tab'en sin på hver eneste side h*n kan komme over!!! Argh!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Når fanken begynte VG og koste 15kr? MAKAN! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 argh.. ukonsentrert til 10 000. matteprove imorgen, og greier bare ikke lese. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 argh.. ukonsentrert til 10 000. matteprove imorgen, og greier bare ikke lese. Samme her, bare at jeg har kjemiprøve. Klarer ikke å konse på lesinga, enda jeg veit hvor viktig denne prøven er. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Når fanken begynte VG og koste 15kr?MAKAN! Siden når har den avisen vært verdt så mye som et øre? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så jævlig irriterende når folk blir sure på meg, fordi jeg ikke tør å ringe i telefonen. Ikke min skyld at jeg har telefonskrekk, jo. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Skjønner godt at folk kan irritere seg litt over meningsløse fobier, jeg, selv om den utsatte ikke nødvendigvis kan noe for det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg