Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 - Den jævla gneldrebikkja på andre sida av elva her. Umulig å samle tankene når man går ut på kveldstid for å slappe av og prøve å finne sjelero. - Snøen som kom da jeg endelig trodde det var blitt vår - Ryktespredning av fjortiser om meg og mine venner, selv om vi har flytta fra der ryktene går (søss oppdaterer meg nesten daglig) - At jeg ikke klarer å huske Schneidermans åtte gyldne regler for design av brukergrensesnitt, eller lese resten av pensumet til eksamen på tirsdag Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vil ikke fyllepiss kjennes ekstra godt i neseborene når man skal sove etterpå? Jeg tror jeg neppe ville ha hatt en slik en med kokvarmt urin under senga. Fyllepiss er da bare vann ... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Argh kjemiprove om 40 minutter Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Folk som skriver *mine innlegg* i tråder Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Folk som smatter med tyggis når det ellers er stille. (Spesielt i klasserommet, og spesielt når personen sitter ved siden av meg.) Jeg blir gaal Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 At jeg skal jobbe 8 timer idag og 8 timer imorgen. Lite til helg. Også samme historien neste helg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Smerten etter en god økt med styrketrening. Skal det liksom være takken for at man er snill med kroppen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 kan også være takken for dårlig oppvarming, lite uttøyning osv, men ja, du har vært snill mot kroppen ved å trene Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 At shift knappen min er blitt sløv. Og at linkene jeg har i signaturen min ikke blir samme farge som skriften. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hadhafang, enkelt. Bare skriv [color] [/color] inne i linken. Slik som det her [url="www.diskusjon.no"][color=red]www.diskusjon.no[/color][/url] Det blir slikt: www.diskusjon.no Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Enig, det blir litt som med Homer Simpson: ligger og vurderer mulighetene for hvordan man kan løse problemet uten å stå opp av sengen, selv om man selvsagt VET at man må stå opp for å tisse til slutt uansett. haha Uff, når jeg tenker etter, så er jeg faktisk ganske så lik Homer på mange områder.. Bare det er "mmmm...tuborg" Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 irriterer så grenseløst at ting bare slutter å funke spontant! alle innstillingene på mobilen bare sluttet å funke så da endte jeg opp helt asosial ikveld dessuten er ruteren ustabil så nettet funker ikke så bra heller Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 At jeg ble kicka fra bandet mit i stad, fordi at de syns det var for "bråkete" med to gitarer og fordi at de fant ut at de ville spille klassisk rock! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 At jeg ble kicka fra bandet mit i stad, fordi at de syns det var for "bråkete" med to gitarer og fordi at de fant ut at de ville spille klassisk rock! Jeg ble så og si sinna når jeg leste det der! Kan se for meg å være i din situasjon Hvorfor kicka de ikke han andre gitaristen? Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Wannabe-ganstere i 8 og 9 klasse Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Wannabe-ganstere i 8 og 9 klasse er like irriterende i alle aldersgrupper vil jeg si Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Wannabe-ganstere i 8 og 9 klasse er like irriterende i alle aldersgrupper vil jeg si Det har du egentlig rett i... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har brukt altfor mye penger på Ebay i det siste. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er 10m til dassen og jeg orker ikke gå dit, selv om jeg må Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 for mye penger på klæær og ting som jeg har noe glede av og xom regel havner i søplekassa nådr et nytt porukt har kommet ut.. kan variere fra 10dager eller måned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg