Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vise hensyn er ikke noe stress, men alt støyet fra dem plager vettet av meg.

Jeg bor i en kjellerleilighet der de over har 2 småunger, HVER dag i 16-21 tiden så driver dem å løper over gulvet, hopper, eller flytter på stoler/bord etc.

Og om nettene driver dem å hyler og skriker, typisk har dem soverom rett over mitt soverom, så jeg blir liggende å høre på dette når jeg skal sove osv :hrm:

Lenke til kommentar
Også møtte jeg på en idiot av en niendeklassing som spurte om jeg var en sjuendeklassing! :nei:

Helt ulogisk siden jeg er 1.80 og et år eldre enn han, så jeg holdt selvkontrollen og bare svarte "jaja! selvfølgelig!" på en sarkastisk måte..

Som om det er så mye forskjell. Brats, all of you :p

Skal bare si deg en ting, det finnes ingen større overgang i modenhet og logikk en fra 9.klasse til 10.klasse.

La ta dette lille eksempelet som faktisk er akutellt på vår skole:

(dratt ut eksempelgrupper)

8.klassingene: knuser isen i søledammen og løper rundt som om de var barnehagebarn

9.klassingene: Barnslige, og tror de er så sinnsykt overmennesklige, altså wannabes

10.klassingene: holder seg skillt fra 8 og 9 med visse unntak, later ikke som om de voldtar jenter, og holder seg i større "gjenger"

Dette er basert på fakta..

Lenke til kommentar
At jeg ikke kan konsentrere meg om a lese til den helvetes kjemiproven imorgen! Har bare 4-5 timer a lese 50-60 sider pa :realmad:

Hvilket tema har du om?

Og huff, diskusjoner i klassen. Fy faen, er det mulig å være så ignorant. Utlendinger klager på at alle nordmenn generaliserer og mener alle utlendinger sloss, som de sier alle nordmenn gjør i fylla :wee:

Lenke til kommentar
Vise hensyn er ikke noe stress, men alt støyet fra dem plager vettet av meg.

Jeg bor i en kjellerleilighet der de over har 2 småunger, HVER dag i 16-21 tiden så driver dem å løper over gulvet, hopper, eller flytter på stoler/bord etc.

Og om nettene driver dem å hyler og skriker, typisk har dem soverom rett over mitt soverom, så jeg blir liggende å høre på dette når jeg skal sove osv :hrm:

Hehe, ja, hjemme hadde vi en slik dryg nabo vi også. Han spilte piano og sang på de mest absurde tider på døgnet, som kl 7 på morran på en lørdag osv. I tillegg hørtes det ut som han plaget en katt når han sang. Dette skjedde rimelig ofte, og han vakte meg mange ganger på lørdagsmorgenen osv. Det ente med at jeg en lørdagsmorgen ble så forbanna at jeg dro ned i kjelleren og fyrte opp den værste bad ass bassangen jeg fant, tok med meg fjernkontrollen og gikk ut av rommet og skrudde på skithøyt. Klarte ikke å være i rommet siden det var så høyt, og bassen slo så voldsomt at jeg fikk fysisk vondt. Jeg raserte riktignok rommet, men det ble ganske stile fra naboen etter det, kansje han tok hintet. :D

Og så en annen nabo som er litt eldre er helt skrullete i hodet. Han begynte å klippe plenen rundt kl 6 på morran en lørdag, med motorklipper selvfølgelig. Og han selv stod med hørselsvern, jævla tosk.

Lenke til kommentar

Jeg blir irritert av at ei venninne av meg driver og får sendt slike gratis Torky tørkepapirbokser til meg hele tiden. Jeg har fått en før, og i dag fikk jeg TO på en gang, hver pakke med forskjellige "morsomme" mellomnavn. Postkjerringa må nå lure på hva i helvete jeg skal med alle disse plastboksene, og det gjør jeg også.

Det kunne vært snedig om bare Torky hadde sendt med papir også, men nei...

Lenke til kommentar
Det var en grunn til at det ble laget en svensk nettby!

det første som skjer når jeg logger meg på MSN er at 20 fjortis jenter begynner å linke meg mittkvarter.se

herregud.

"nej, nåh hr jeg 2000 poæng på nosrk nettby azz, så jeg stiker til svenskene azzz lissom, forrestæn, jeg elsker deg over alt på jord bob, du betyr alt før mæææi<3333 hjerte hjerte hjerte!"

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Å våkne midt på natta og skjønne at man MÅ stå opp for å tisse, for i det hele tatt ha ett fjernt håp om få sovne igjen. Så da gjør man det etterhvert etter en indre kamp med seg selv om man gidder/orker. Man finner veien til doen gjerne med lukkede øyne for å ikke miste "teken" på den dype søvnen man hadde for noen minutter sida.. :hrm:

Og også det å våkne opp midt på natta etter man har vært på fylla, tørst som en gærning, og ikke finne noe å drikke i nærheten (men ja, jeg har gått i fella av å tro at jeg så det var en flaske med vann og helte i meg som en annen tulling, det var selvfølgelig sprit).. så prøver man febrilsk å glemme at man er tørst, prøver å sovne igjen men så våkner man og innser at man må stå opp for å drikke..

Ergo: Jeg hater å stå opp når jeg egentlig ikke har nødt til å stå opp pga jobb o.l :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...