Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At mamma vekte meg klokka 6 i dag fordi hun trodde jeg skulle på skolen så tidlig. Skulle ikke opp før 8.

At den timen jeg måtte opp 8 for å rekke gikk til en dum, anonym spørreundersøkelse, og at neste timen ble en fri-time. Mao: Jeg får 2 skoletimer i dag. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke?

Fordi jeg har lyst til å hoppe over Las Vegas eller et annet kult sted i utlandet. Jeg har lyst til å hopp med noen av vennene mine, og det blir dyrt.

 

Og vanskelig å få til.

Høres egentlig mest ut som at du ikke tør og setter sånne kriterier for å slippe. :tease:

 

Penger !!!! Penger !!!!

 

Men mjao, kan jo ta det i Norge !

Lenke til kommentar
Mennesker som ikke kan sitte i ro. Mennesker som deler ett bord/pult/ting med noen andre, og som IKKE KLARER Å SITTE I RO. Hele skjermen min rister fordi noen sitter og dytter i bordet. -.-

 

åja, det er spesielt irriterende med de som ALLTID må sitte å riste på foten. Så da er jo hele bordet i full sving. Det virker nesten som om de er klar over det også, for straks jeg ser på de slutter de, for så å begynne på igjen etter ei lita stund.

Lenke til kommentar

Fingrene min er kalde! :O

 

F*** ta de som tror de er så mye bedre enn alle andre!

 

 

Også møtte jeg på en idiot av en niendeklassing som spurte om jeg var en sjuendeklassing! :nei:

Helt ulogisk siden jeg er 1.80 og et år eldre enn han, så jeg holdt selvkontrollen og bare svarte "jaja! selvfølgelig!" på en sarkastisk måte..

Lenke til kommentar

4000 for skistøvler er da ikke ille er det vel? :blinky: Jojo, litt over snittet, men en grei pris.

 

Jeg irriterer meg så grenseløst over KRL-leksene mine! Hvorfor skal jeg sitte og svare på spørsmål som f.eks "Begrunn hvorfor disse to maleriene er inspirert av Bibelen" og "Nevn noen eksempler på musikere som er inspirert av kristendommen."

 

Jeg lover, det kapitelet vi har nå, det er rene kristendompropagandaen. Det er bare om alt fra musikk, kunst, film, bøker osv som er "inspirert" av kristendommen. Utdrag: "F.eks, musikalen Jesus Christ Superstar, som handler om Jesus, ble kjempepopulær."

 

What? Jeg har religionslære jeg, da vil jeg lære om historien, troen og synet til religioner, ikke om hvem populære norske musikere som baserer tekstene sine på kristendommen!

 

Og, hvordan kan man se at dette bildet er et kristent maleri?

 

vangough_1_f.jpg

 

Boka sier at det viser Gud som sorterer de gode mennesker ifra de onde på dommedagen.

 

Eh?

 

Er det ikke like sannsynlig at bilde bare er en mann som samler hveten sin?

 

Den viser som du sier at "bonden" samler/høster kornet sitt.

Men hvem tror du "bonden" er på dette bildet? Og hvem er "kornet"?

 

Man brukte eksempler tatt fra hverdagen på den tiden. Bonden sanket sammen kornet og "kastet" resten.

 

(Kort forklart)

Sorry, det er faktisk feil bilde. Men det bildet i boka er nesten helt likt, bare en mann som sanker hveten.

Lenke til kommentar
Også møtte jeg på en idiot av en niendeklassing som spurte om jeg var en sjuendeklassing! :nei:

Helt ulogisk siden jeg er 1.80 og et år eldre enn han, så jeg holdt selvkontrollen og bare svarte "jaja! selvfølgelig!" på en sarkastisk måte..

Som om det er så mye forskjell. Brats, all of you :p

Lenke til kommentar

Bestikkelser. Bestikkelser irriterer meg. Når folk vet et av dine svakeste punkt, og utnytter det. Utnytter det på det groveste. Hadde vært greit nok om de bestakk deg til noe som var til det beste for en eller annen, men når det er en stor avgjørelse de prøver å bestikke deg til, da. ARGH. -.-

Lenke til kommentar
Siden dette er en offtopic-tråd så dobbelposter jeg..

 

En annen ting som irriterer meg er alkohol!

 

De faens fjortissjævlene tror at livet mitt er ødelagt, og jeg ikke eier sosiale anntenner, bare fordi jeg ikke drikker meg dritings hver eneste helg! :roll:

 

det tror alle fjortisene på skolen min å. At jeg å venna minne, som klarer faktisk å holde oss unna alkohol er tapere, enn 13 åringer som blir helt dritings etter de har shotta ett glass vann.

 

også irriterer jeg med grønn av en kjønnsforvirra guttunge i 8 klasse.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...