Wooteman Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg HATER soser , folk som bruker så jælva mye penger jeg HATER tuborg øl jeg HATER folk som ikke gidder å jobbe jeg HATER folk som ser ned på deg fordi du spiller pc eller driver med noe online spill jeg HATER folk som snakker om ting de ikke kan en drit om Jeg HATER gammel mennesker jeg HATER faren min når han snakker om den forbanna! kristendommen sin jeg hATER folk som ikke vil eller som ser ned på deg fordi du ikke har de rette merke klærene jeg HAter folk som ikke kan bruke hjernen sin jeg sier litt om 5 ting her fra listen jeg bare hater soser som leker så FORBANNA overlegene at du vil bare gi han et slag og håper at han kommer på gata og blir en tigger, han en kompis av meg som ble en sos når vi startet på videre gåedene han bruker så jælva mye penger på klær at dere vil få sjokk. bukse til 2500kr en boxer (undertøy) 1000kr sokker 800kr T-skjote 1200kr sko 3500kr belte 800kr . og ski utsyre er mad skibriller 2000kr skisko 4000kr jakke 3500kr også ville han ikke bruke så mye penger av mora si så han tok en buske til 800kr hankser 1000kr hjem 3000kr. jeg blir så FORBANAN på sånne folk. han får heletiden penger fra bestemora si og foreldere jeg håper at bestemora hans dør rett og slett, han fikk 9000kr for ingen ting han skulle bare hjelpe henne med å bruke penger WTF!. det er drit mye penger du du er bare 16 år gammel gammel mennesker skal alltid kalge, bruker så sykt land tid på ting, må alltid byr seg, og det er skremmedene noen av dem. hater når folk ikke gidder å snakke med deg eller være sammen med det fordi du ikke har de rette klærene, en skole i bærum har sånn hvis du ikke har merke klær vil ikke folk snakke med det. der går det litt for langt HATER folk som snakker om ting de ikke har greier på i det heletatt jeg var skolen snakket litt om gaming til en av vennene mine, gikk vi til klasse rommet å ventet på å gå inn. jentene i klassen vår snakket om TG ( stor møte plass for folk som liker pc ) der de sa at " herreugd hvorfor vil noe drar å spille pc, de dusjer jo ikke og det kommer sånne ekkle sopp eller noe når du bare siter der å spiller og ikke dusjer det kommer på huden. og det er ikke sosialt i det heletatt" på skolen min tror folk at enklete kremer innerholder hasj overhøyte en samtale " herregud den nye kremen jeg kjøpte har hasj i seg du blir ikke sånn brote av kremmen med noe er noe rart der " HAHAHA:P eller når folk på skolen tror at hvis de tar førekorte i USA så kan de kjøre bil i Norge " jeg tok lappen i USA , kan jeg da kjøre i Norge?" den andre svarer " ja du må bare få en sånn greie på traffikk skolen " nesten alle drar til usa for å ta lappen . jeg ler så mye av dem HAHAHA og neppe jeg er eing ass, og det med hun dama drit morsomt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg misliker sterkt når folk misbruker ordet "hater". Nesten like mye som jeg misliker folk som misbruker "elsker". Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg irriterer meg over folk som går rundt og tror de hater så jævlig mye . Hat er et innmari sterkt ord! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Enig L_C Wooteman: Avsnitt Stor bokstav Rettskrivning Mindre store bokstaver Så blir mange her på forumet glad Endret 27. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 BTW, hvor stygt er det ikke å skrive at man håper på at noen skal dø? (orka ikke lese hele innlegget i sted fordi det var så rotete) Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå ble jeg relativt irritert på wooteman Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hater gamle mennesker?? :!: Opplysning: Du blir selv gammel og grå en vakker dag. hehe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Ja, la oss hate folk (unnskyld, soser, mener jeg) som bruker penger de har/får. Litt misunnelse ute og går, kanskje. Endret 27. februar 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Wooteman: Ikkje bli for «forbanan» då. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Virker som om Wooteman har følelsesliv som en lysbryter. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Han hater vel kanskje ikke akkurat dem som personer, det ville jo være å skjære alle under en kniv. Antar han mener enkelte som kan være irriterende. Selv irriterer jeg meg over gamle mennesker som alltid nevner "ungdom og oppdragelse i dag" osv. hver gang du ikke automatisk reiser deg for gamle, eller "sniker" i busskøen (jeg snek faktisk ikke, var to køer hvor jeg var i den ene, og han gamle var i den andre, så kom jeg før han). Er though enig at man skal reise seg for gamle i bussen og ikke snike. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg irriterer meg over sånne slutter på filmer hvor man ikke kjønner noe, eller sånne som slutter med at verden går under eller noe. Sånn som Terminator 3! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) eller sånne som slutter med at verden går under eller noe. Sånn som Terminator 3! Tuuuusen takk! Endret 27. februar 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Verden går da ikke under i Terminator 3. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 4000 for skistøvler er da ikke så ille er det vel? :blinky: Jojo, litt over snittet, men en grei pris. Jeg irriterer meg så grenseløst over KRL-leksene mine! Hvorfor skal jeg sitte og svare på spørsmål som f.eks "Begrunn hvorfor disse to maleriene er inspirert av Bibelen" og "Nevn noen eksempler på musikere som er inspirert av kristendommen." Jeg lover, det kapitelet vi har nå, det er rene kristendompropagandaen. Det er bare om alt fra musikk, kunst, film, bøker osv som er "inspirert" av kristendommen. Utdrag: "F.eks, musikalen Jesus Christ Superstar, som handler om Jesus, ble kjempepopulær." What? Jeg har religionslære jeg, da vil jeg lære om historien, troen og synet til religioner, ikke om hvem populære norske musikere som baserer tekstene sine på kristendommen! Og, hvordan kan man se at dette bildet er et kristent maleri? Boka sier at det viser Gud som sorterer de gode mennesker ifra de onde på dommedagen. Eh? Er det ikke like sannsynlig at bilde bare er en mann som samler hveten sin? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) 4000 for skistøvler er da ikke så ille er det vel? :blinky: Jojo, litt over snittet, men en grei pris. Jeg irriterer meg så grenseløst over KRL-leksene mine! Hvorfor skal jeg sitte og svare på spørsmål som f.eks "Begrunn hvorfor disse to maleriene er inspirert av Bibelen" og "Nevn noen eksempler på musikere som er inspirert av kristendommen." Jeg lover, det kapitelet vi har nå, det er rene kristendompropagandaen. Det er bare om alt fra musikk, kunst, film, bøker osv som er "inspirert" av kristendommen. Utdrag: "F.eks, musikalen Jesus Christ Superstar, som handler om Jesus, ble kjempepopulær." What? Jeg har religionslære jeg, da vil jeg lære om historien, troen og synet til religioner, ikke om hvem populære norske musikere som baserer tekstene sine på kristendommen! Og, hvordan kan man se at dette bildet er et kristent maleri? Boka sier at det viser Gud som sorterer de gode mennesker ifra de onde på dommedagen. Eh? Er det ikke like sannsynlig at bilde bare er en mann som samler hveten sin? Den viser som du sier at "bonden" samler/høster kornet sitt. Men hvem tror du "bonden" er på dette bildet? Og hvem er "kornet"? Man brukte eksempler tatt fra hverdagen på den tiden. Bonden sanket sammen kornet og "kastet" resten. (Kort forklart) Endret 27. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Åssen kan Sapphire selge skjermkort uten å ha drivere til det?! HDserien med AGP er jo ubrukelig til noe annet enn notepad. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har så utrolig lyst til å hoppe i fallskjerm ( fritt fall fra fly ) ! Men jeg kan ikke ! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvorfor ikke? Fordi jeg har lyst til å hoppe over Las Vegas eller et annet kult sted i utlandet. Jeg har lyst til å hopp med noen av vennene mine, og det blir dyrt. Og vanskelig å få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg