Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overdregen ? Er det det nynorske ordet for overdreven ?

Så vidt eg veit.

Var det einaste ordlista ville ha det til.

Sitter du med ordlista klar hver gang du poster nå som du har konvertert eller?

Ja, viss det er veldig vanskelege ord, så. :p

Men har eg gjort det ein gong, hugsar eg det vanlegvis.

 

Og som Skarstad seier, er det veldig lett.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så jævlig begeistret for ukorrekt deling av ord. For eksempel som en på msn hadde i nicket sitt; "Vår stemning i Februar..?"

Faen, høres kanskje rart ut, men det irriterer ræven av meg.

Du er ikkje aleine! Det er ein forbanning! Ser skrivefeil overalt og det irriterer vettet av meg. Klarer berre akkurat å halde meg når lærarane på skulen seie "når" i staden for "då"! Prøver å skrive så fint som muleg sjølv, og når ikkje klarar det blir eg skikkeleg irritert på meg sjølv.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at læreren min ikke er snill med karakterene. Hvis jeg har fått 5 på to viktige/lange innleveringer, 6 på en prøve (eneste prøven vi har hatt hele termin) og 4 på tentamen.. Er det riktig å gi meg fire i standpunkt? Er forresten aktiv i timene også, men ikke super-aktiv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Det at Thomas Giertsen sendte meg til helvete ut av Norske Talenter.

Han sa jeg var dum og høy og at det minnet om en dårlig skolerevy.

 

Eneste som irriterer meg.

Lenke til kommentar

Irriterer meg når folk begynner å snakke om wow, greit nok at de kansje babler i et par minutter og så skifter til noe annet, ikke noe galt i det. Men neida, de holder det gående og fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter...................... de blir jo pina meg aldri ferdig heller. Bruker som regel å gå og snakke med noen andre når det skjer, siden jeg har absolutt 0 interesse for driten, men det er bare så irriterende av og til.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Irriterer meg når folk begynner å snakke om wow, greit nok at de kansje babler i et par minutter og så skifter til noe annet, ikke noe galt i det. Men neida, de holder det gående og fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter...................... de blir jo pina meg aldri ferdig heller. Bruker som regel å gå og snakke med noen andre når det skjer, siden jeg har absolutt 0 interesse for driten, men det er bare så irriterende av og til.

Alt stemmer utenom at det er irriterende av og til for det er irriterende hele tia...Har noen kompiser som er sånn. Spiller ikke sjøl så da er det ekstra ille

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...