Skarstard Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sitter du med ordlista klar hver gang du poster nå som du har konvertert eller? Tja, det tar jo ikke så lang tid å slå opp et ord på nettet, da. "'snarveisbokstav 'ord'" = et lite sekund. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Overdregen ? Er det det nynorske ordet for overdreven ? Så vidt eg veit. Var det einaste ordlista ville ha det til. Sitter du med ordlista klar hver gang du poster nå som du har konvertert eller? Ja, viss det er veldig vanskelege ord, så. Men har eg gjort det ein gong, hugsar eg det vanlegvis. Og som Skarstad seier, er det veldig lett. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er ikke så jævlig begeistret for ukorrekt deling av ord. For eksempel som en på msn hadde i nicket sitt; "Vår stemning i Februar..?" Faen, høres kanskje rart ut, men det irriterer ræven av meg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg er ikke så jævlig begeistret for ukorrekt deling av ord. For eksempel som en på msn hadde i nicket sitt; "Vår stemning i Februar..?" Faen, høres kanskje rart ut, men det irriterer ræven av meg. Du er ikkje aleine! Det er ein forbanning! Ser skrivefeil overalt og det irriterer vettet av meg. Klarer berre akkurat å halde meg når lærarane på skulen seie "når" i staden for "då"! Prøver å skrive så fint som muleg sjølv, og når ikkje klarar det blir eg skikkeleg irritert på meg sjølv. Endret 26. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Ahh! Orddelingsfeil er det verste jeg ser. Jeg blir faktisk så irritert at jeg går og retter på hver eneste person jeg hører si/ser skriver orddelingsfeil. "Jess, det ble ski dag neste uke! Da skal jeg stå på slalåm ski." Endret 26. februar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) "Jess, det ble ski dag neste uke! Da skal jeg stå på slalom ski." Spesielt siden det heter slalåmski. Endret 26. februar 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Var visst litt av dialekta som slo til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Irriterer meg kraftig over at det har begynt å sne igjen. Tidligere i dag var det sol og bart og kos og nå... Fuckings snø >< Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det irriterer meg at læreren min ikke er snill med karakterene. Hvis jeg har fått 5 på to viktige/lange innleveringer, 6 på en prøve (eneste prøven vi har hatt hele termin) og 4 på tentamen.. Er det riktig å gi meg fire i standpunkt? Er forresten aktiv i timene også, men ikke super-aktiv. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kanskje du bør ta en prat med henne om det ? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, skal snakke med han, skulle bare spørre dere først om jeg har rett eller ei. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vel, etter den nye læreplanen så er det jo det nivået du ligger på når standpunkt skal settes som teller. Ikke snittet av alle prøvene o.l. som tidligere. I hvert fall i ungdomskolen. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Falske mennesker og hovne mandler. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg fikk 5 i eksamenskarakter og 3 i standpunkt i matte på sisteåret , så alt går an... selv om lærer lovte meg at hvis jeg klarte å få 5 på eksamen, så skulle han sette 4 som standpunkt.. men slik ble det ikke.. orka ikke klage heller, men der og da var det litt irriterende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det at Thomas Giertsen sendte meg til helvete ut av Norske Talenter. Han sa jeg var dum og høy og at det minnet om en dårlig skolerevy. Eneste som irriterer meg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Irriterende at jeg bare var ett lite skarve poeng fra å få en uke fri fra skolen til en fysikksamling i Oslo (fysikk-OL). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det at Thomas Giertsen sendte meg til helvete ut av Norske Talenter.Han sa jeg var dum og høy og at det minnet om en dårlig skolerevy. Eneste som irriterer meg. har vi sett deg på tv enda da? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Irriterer meg når folk begynner å snakke om wow, greit nok at de kansje babler i et par minutter og så skifter til noe annet, ikke noe galt i det. Men neida, de holder det gående og fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter...................... de blir jo pina meg aldri ferdig heller. Bruker som regel å gå og snakke med noen andre når det skjer, siden jeg har absolutt 0 interesse for driten, men det er bare så irriterende av og til. Endret 27. februar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Irriterer meg når folk begynner å snakke om wow, greit nok at de kansje babler i et par minutter og så skifter til noe annet, ikke noe galt i det. Men neida, de holder det gående og fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter...................... de blir jo pina meg aldri ferdig heller. Bruker som regel å gå og snakke med noen andre når det skjer, siden jeg har absolutt 0 interesse for driten, men det er bare så irriterende av og til. Alt stemmer utenom at det er irriterende av og til for det er irriterende hele tia...Har noen kompiser som er sånn. Spiller ikke sjøl så da er det ekstra ille Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vel, etter den nye læreplanen så er det jo det nivået du ligger på når standpunkt skal settes som teller. Ikke snittet av alle prøvene o.l. som tidligere. I hvert fall i ungdomskolen. Hvor gammel er du? 89 modell, altså gjelder ikke den nye læreplanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg