Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg er at sykkelen min ville ikke starte når jeg skulle dra fra trening idag, så jeg måtte få noen til å hente meg, men dessverre hadde jeg ikke penger på mobilen, så jeg spurte om å få låne en telefon av treningsstudioet. Etter å ha ringt 2 kompiser som ikke kunne hente sa kvinnfolket bak kassen med en bråkjekk tone at nå har jeg snakket med nok kompiser. Tusen takk for servicen. Skal vel gå de titalls kilometrene hjem med treningsutstyr OG mc utstyr i den varmen.

Lenke til kommentar

Når ting ikke går som jeg vil at de skal, særlig gjelder dette plassering av gjenstander. La oss si at jeg rydder, og har en midlertidig stabel av et eller annet. Så legger jeg noe på toppen av denne, og hele skiten raser sammen. Greit, det var kanskje optimistisk av meg, men det er lite som gjør meg mer forbannet. Da hender det fort at ting knuses i drittsinne.

Lenke til kommentar

Det jeg synes er mest irriterende er slike inkompetente folk som skal sitte og fortelle deg hvordan man skal gjøre alt gang på gang, selv om de har sagt det 1000 ganger før. Og hvis man en eldre person spøker med deg så flirer du og alt er greit, så drar du en spøk men da blir det plutselig tatt alvorlig og man får en jævla moral preken. Bare du kan noe om en PC så blir du kallt "geek" og "nerd".

Lenke til kommentar

Ja, hvor ligger "Source dedicated server" da? Satt i går og prøvde å få det til mens Zeromac satt og ventet. Endte opp med at jeg måtte kjøre serveren på en annen pc med klienten i tillegg. Ikke lenge etter ble Newt32 og Zeromac droppa på grunn av lagg! :wallbash::realmad:

 

post-70204-1159096706_thumb.jpg

 

Hvis noen vet hvordan man innstallerer dedicated server til Source, kontakt meg på msn eller send meg en PM så fort som mulig. Blir det cs i dag, hadde det vært veldig fint om jeg kunne kjørt serveren på en annen pc.

Endret av :P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...