Batnobbit Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ble så forbanna irritert jeg bestillte en Mobil på nettet, hadde gledet meg sinsykt og så komm telefonen i dag men ikke sim-kortet..det jør meg irritert Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det som irriterer meg er at sykkelen min ville ikke starte når jeg skulle dra fra trening idag, så jeg måtte få noen til å hente meg, men dessverre hadde jeg ikke penger på mobilen, så jeg spurte om å få låne en telefon av treningsstudioet. Etter å ha ringt 2 kompiser som ikke kunne hente sa kvinnfolket bak kassen med en bråkjekk tone at nå har jeg snakket med nok kompiser. Tusen takk for servicen. Skal vel gå de titalls kilometrene hjem med treningsutstyr OG mc utstyr i den varmen. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Da hadde jeg også blitt sur.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 At folk buser inn på Rimi eller annen form for butikk med automatiske dører og får dørene til å pipe uten at de setter den på plass igjen.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Når de fysiske kreftene motarbeider meg. DA blir jeg pissed off. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Når de fysiske kreftene motarbeider meg. DA blir jeg pissed off. 6921066[/snapback] Hva mener du? I slagsmål o.l? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Når ting ikke går som jeg vil at de skal, særlig gjelder dette plassering av gjenstander. La oss si at jeg rydder, og har en midlertidig stabel av et eller annet. Så legger jeg noe på toppen av denne, og hele skiten raser sammen. Greit, det var kanskje optimistisk av meg, men det er lite som gjør meg mer forbannet. Da hender det fort at ting knuses i drittsinne. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Irriterer meg over folk som drar alle under en kamm. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Irriterer meg over folk som ikke vet at det heter å skjære alle over én kam. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Irriterer meg over folk som ikke vet at det heter å skjære alle over én kam. 6922961[/snapback] Samme her ... etter at du gjorde meg oppmerksom på det for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 At VG kaller Brad Pitt og Angelina Jolie for «Brangelina», aaaah, eg blir så forbanna! 6913881[/snapback] Blir irritert over de som er utrolig "hissige"/agrresive, eller alltids skal ha svært sterke meninger, og de som alltid irriterer seg over småtterier/bagateller..... Må leve med de hver dag... Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 At VG kaller Brad Pitt og Angelina Jolie for «Brangelina», aaaah, eg blir så forbanna! 6913881[/snapback] Blir irritert over de som er utrolig "hissige"/agrresive, eller alltids skal ha svært sterke meninger, og de som alltid irriterer seg over småtterier/bagateller..... Må leve med de hver dag... 6923015[/snapback] :!: Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Vert irritert over folk som trur "Satantegn" Har noke som helst med rap eller noke sånt å gjera, og seir sånn "YoYo" eller "Hip to da Hop" Grrr! Ps. Med "Satantegn" meinar eg vetlefinger og peikefing opp, og resten nede Endret 23. september 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er sååå jævlig enig med deg, Doughman! Hater å se jævla hip hop-idioter som tar "hornets tegn" eller hva det heter Noe av det værste jeg ser Jævla idioter (Beklager språket) -Brage. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg er faktisk blitt helt desillusjonert av de to siste innleggene. Hvem kobler rap og å vise de to fingrene? Og enda viktigere, hvorfor er dette tegnet tåpeligere hvis rapfolk gjør det enn hvis andre gjør det? De vet omtrent like lite hva tegnet betyr, og man kan ikke drive med forskjellsbehandling av ignoranse. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det jeg synes er mest irriterende er slike inkompetente folk som skal sitte og fortelle deg hvordan man skal gjøre alt gang på gang, selv om de har sagt det 1000 ganger før. Og hvis man en eldre person spøker med deg så flirer du og alt er greit, så drar du en spøk men da blir det plutselig tatt alvorlig og man får en jævla moral preken. Bare du kan noe om en PC så blir du kallt "geek" og "nerd". Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er sååå jævlig enig med deg, Doughman! Hater å se jævla hip hop-idioter som tar "hornets tegn" eller hva det heter Noe av det værste jeg ser Jævla idioter (Beklager språket) -Brage. 6926405[/snapback] Jeg er "satanrocker" og jeg tar yo tegnet til alle jeg kjenner Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 At Tiësto måtte avlyse hele fuckings norske turneen, pga hjerteproblemer !!!! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Ja, hvor ligger "Source dedicated server" da? Satt i går og prøvde å få det til mens Zeromac satt og ventet. Endte opp med at jeg måtte kjøre serveren på en annen pc med klienten i tillegg. Ikke lenge etter ble Newt32 og Zeromac droppa på grunn av lagg! Hvis noen vet hvordan man innstallerer dedicated server til Source, kontakt meg på msn eller send meg en PM så fort som mulig. Blir det cs i dag, hadde det vært veldig fint om jeg kunne kjørt serveren på en annen pc. Endret 24. september 2006 av :P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Folk som hetser andre hoho.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg