Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Nettby fungerer ikke her heller! Nå ble jeg nysgjerrig på hva folket på formet kaller seg på nettby :p hmm

Jeg kaller meg det jeg kaller meg her :p

-

Nå er jeg dritsur på meg selv. La brusen i fryseren slik at den skulle bli kald. Glemte av den gitt.. En stk frossen brus :rofl:

Hah! Den er kjipern, glemte ølen min i fryseren i går selv. Men den sprengte, lukter øl av hele jævla kjøleskapet nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som misbruker "'s" i slutten av en setning

Linn's frisørstue lissom--- Skal man oversette det korrekt blir det jo Linn is frisørstue ?

Genetivsapostrof brukes ikke i Norge, og det er det faen på tide at folk lærer seg. Linns frisørstue fikk vel ståkarakterer i norsk?

hehehe, nei jeg tok bare ett eksempel jeg da. Men 's er myye brukt i kennelnavn på hunder for eksempel . Geisha's adorable angel for å finne på ett eksempel . Og i bedriftnavn som ovenfor.

Lenke til kommentar
Hah! Den er kjipern, glemte ølen min i fryseren i går selv. Men den sprengte, lukter øl av hele jævla kjøleskapet nå.

Så du flytta ølboksen til kjøleskapet, rett før den sprengte?

Jeg tenker jeg irriterer deg nå? :wee:

En smule, men ikke like mye som den ufyselige fluen du har i avataren din. ;P Riktignok er fryseren kombinert i kjøleskapet, og naturligvis rant det ut fra fryseren og ned i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Folk som misbruker "'s" i slutten av en setning

Linn's frisørstue lissom--- Skal man oversette det korrekt blir det jo Linn is frisørstue ?

Genetivsapostrof brukes ikke i Norge, og det er det faen på tide at folk lærer seg. Linns frisørstue fikk vel ståkarakterer i norsk?

nå lærte jeg noe nytt. Nå skal jeg slutte å bruke det. :)

jeg kaller meg elgfedme på nettby viss noen lurer på det. Det er ikke noe spennende på den, bare piss.

Lenke til kommentar
Nei, huff, denne "trenden" med nye ord, dere ...

Den dillen med word og frasen pics or it didn't happen er jeg så sabla lei av. Ikke nok med det, men jeg er også lei av brukere som bare hopper inn i en tråd og skyter inn "Helt enig" eller lignende. Det er så uinteressant som man kan få det. Hvem bryr seg om brukeren X er helt enig eller ikke?

Det burde vært en minimumsgrense på postene hvorvidt den kontributerer noe særlig til tråden eller ikke.

Lenke til kommentar
Word.

Pics or it didn't happen.

Sylvia Brustad irriterer meg litt nå. Håper du havner bakerst i ei helsekø en gang, di megge.

Ja, Jeg irriterer meg grønn, når de ikke klarer å spånse sykehusene med noen kroner når vi har over 1000 milliarder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...