CFM Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 At jeg ikke har jobb fra og med i dag. Oida.. Hva skjedde/var grunnen? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Folk som, under forelesninger, absolutt MÅ snu seg og speide over hele salen etter HVEM sin telefon som ringer, eller HVEM som kommer inn døra! Det er INGEN VITS!!! Alle har sett dette før! Ved å bare høre lydene burde det gå intuisjon i det og man burde slippe å bry seg ved å snu seg... Er dette et tegn på lav intelligens spør jeg meg...? Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg irriterer meg grenseløst over folk på bussen som:Smatter når de spiser Prater høyt og lenge i mobiltelefonen Snorker Stinker røyk Stinker parfyme Stinker generelt sett vondt Breier seg når man deler to seter Moser setet langt bak i trynet på deg Absolutt skal sitte vedsiden av meg Absolutt skal sette seg bak meg og dytter i setet fordi jeg har det to cm bak Bruker lang tid på å sette seg sånn at det blir kø i midtgangen når folk går på Sniker i køen Har dårlig ånde Piller seg i nesen i offentlighet Hører på altfor høy musikk slik at hele bussen hører det Bråker Oi.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Folk som, under forelesninger, absolutt MÅ snu seg og speide over hele salen etter HVEM sin telefon som ringer, eller HVEM som kommer inn døra! Det er INGEN VITS!!! Alle har sett dette før! Ved å bare høre lydene burde det gå intuisjon i det og man burde slippe å bry seg ved å snu seg... Er dette et tegn på lav intelligens spør jeg meg...? He-he, helt enig, det har skjedd meg minst to ganger bare dette semesteret. Og så ser de på deg med det styggeste blikket you can ever imagine. Jeg må nok lære meg å sette å mobilen på lydløst Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 At nettet har vært vekk siden freagskvelden, og når jeg ringte i dag så var det ruteren sin feil *ARGHH*. Jeg kunne jo selvfølgelig aldri ha gjetta det, og vis jeg hadde gjetta det så hadde jeg værtfall ikke gjort det med alt det ledningsrotet Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det burde strengt tatt være det første du sjekker Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Folk som ikke klarer å bruke blinklys i trafikken og som absolutt må presse seg inn rett foran deg på 2 feltsveier når den ene går rett frem og den andre til siden. Gir en stor takk til den unge jyplingen i svart Toytota Carina E som plutselig skifta fil på Åssiden i Drammen idag. Blinklysene på bilen din virket åpenbart ikke, og ikke speilene dine heller. Neste gang jeg treffer på deg så skal jeg sørge for at blinklysene dine og speilene dine slutter å virke permanent. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det burde strengt tatt være det første du sjekker Ledningene er kobla fra veggen til en ruter, så til en trådløs ruter så til en switch. Den første sjekka jeg en hel del ganger siden det er den jeg må restarte når internett klikker, men den trådløse har jeg aldri hatt problemer med, restarta også den noen ganger, men siden det ikke blei bedre trodde jeg det var levrandøren sin feil Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Irriterer meg grenseløst når MySQL nekter å virke med den nye serverutgaven av Windows. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nå er jeg så irritert på nettby at jeg sletter den jævla profilen min. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Haha gjør du rett i. Slettet meg fra nettby for lenge siden. men lagde nå nyli en profil bare for å snike og le av folk som har 'modellbilder' på siden sin :!: Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 At nettby fungerer ikke ordentlig her, kommer inn på kanskje 3/10 forsøk. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 At ledninga på headsettet er 10cm for kort, typisk! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nettby fungerer ikke her heller! Nå ble jeg nysgjerrig på hva folket på formet kaller seg på nettby hmm Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Sikker dratt opp her før men: Irriterer meg på folk som er først til å svare på tråden, qouter trådstarter! Jeg kunne sikkert formulert den setninga over bedre, men men Endret 25. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Arg! Nettby er nede! Forresten, jeg heter Mumledyret der. Og ja, profilbildet er 3 måneder gammelt! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gnaaagh, eg hatar kjertlar! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nettby fungerer ikke her heller! Nå ble jeg nysgjerrig på hva folket på formet kaller seg på nettby hmm Jeg kaller meg det jeg kaller meg her - Nå er jeg dritsur på meg selv. La brusen i fryseren slik at den skulle bli kald. Glemte av den gitt.. En stk frossen brus Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Folk som misbruker "'s" i slutten av en setning Linn's frisørstue lissom--- Skal man oversette det korrekt blir det jo Linn is frisørstue ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Folk som misbruker "'s" i slutten av en setning Linn's frisørstue lissom--- Skal man oversette det korrekt blir det jo Linn is frisørstue ? Genetivsapostrof brukes ikke i Norge, og det er det faen på tide at folk lærer seg. Linns frisørstue fikk vel ståkarakterer i norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg