Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som, under forelesninger, absolutt snu seg og speide over hele salen etter HVEM sin telefon som ringer, eller HVEM som kommer inn døra! Det er INGEN VITS!!! Alle har sett dette før! Ved å bare høre lydene burde det gå intuisjon i det og man burde slippe å bry seg ved å snu seg... Er dette et tegn på lav intelligens spør jeg meg...?

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg grenseløst over folk på bussen som:

Smatter når de spiser

Prater høyt og lenge i mobiltelefonen

Snorker

Stinker røyk

Stinker parfyme

Stinker generelt sett vondt

Breier seg når man deler to seter

Moser setet langt bak i trynet på deg

Absolutt skal sitte vedsiden av meg

Absolutt skal sette seg bak meg og dytter i setet fordi jeg har det to cm bak

Bruker lang tid på å sette seg sånn at det blir kø i midtgangen når folk går på

Sniker i køen

Har dårlig ånde

Piller seg i nesen i offentlighet

Hører på altfor høy musikk slik at hele bussen hører det

Bråker

Oi.. :whistle:

Lenke til kommentar
Folk som, under forelesninger, absolutt snu seg og speide over hele salen etter HVEM sin telefon som ringer, eller HVEM som kommer inn døra! Det er INGEN VITS!!! Alle har sett dette før! Ved å bare høre lydene burde det gå intuisjon i det og man burde slippe å bry seg ved å snu seg... Er dette et tegn på lav intelligens spør jeg meg...?

He-he, helt enig, det har skjedd meg minst to ganger bare dette semesteret. Og så ser de på deg med det styggeste blikket you can ever imagine. Jeg må nok lære meg å sette å mobilen på lydløst :hmm:

Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å bruke blinklys i trafikken og som absolutt må presse seg inn rett foran deg på 2 feltsveier når den ene går rett frem og den andre til siden.

Gir en stor takk til den unge jyplingen i svart Toytota Carina E som plutselig skifta fil på Åssiden i Drammen idag. Blinklysene på bilen din virket åpenbart ikke, og ikke speilene dine heller. Neste gang jeg treffer på deg så skal jeg sørge for at blinklysene dine og speilene dine slutter å virke permanent.

Lenke til kommentar
Det burde strengt tatt være det første du sjekker :)

Ledningene er kobla fra veggen til en ruter, så til en trådløs ruter så til en switch. Den første sjekka jeg en hel del ganger siden det er den jeg må restarte når internett klikker, men den trådløse har jeg aldri hatt problemer med, restarta også den noen ganger, men siden det ikke blei bedre trodde jeg det var levrandøren sin feil

Lenke til kommentar
Nettby fungerer ikke her heller! Nå ble jeg nysgjerrig på hva folket på formet kaller seg på nettby :p hmm

Jeg kaller meg det jeg kaller meg her :p

-

Nå er jeg dritsur på meg selv. La brusen i fryseren slik at den skulle bli kald. Glemte av den gitt.. En stk frossen brus :rofl:

Lenke til kommentar
Folk som misbruker "'s" i slutten av en setning

Linn's frisørstue lissom--- Skal man oversette det korrekt blir det jo Linn is frisørstue ?

Genetivsapostrof brukes ikke i Norge, og det er det faen på tide at folk lærer seg. Linns frisørstue fikk vel ståkarakterer i norsk?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...