dagr0z Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bare hyggelig, gormers. Irriterer meg når jeg har utsatt ting i flere dager, og når jeg endelig gjør det viser det seg at det tok ikke mer enn ~ti minutter. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Irriterer meg når jeg har utsatt ting i flere dager, og når jeg endelig gjør det viser det seg at det tok ikke mer enn ~ti minutter. Enig, jeg har utsatt å mate slørhalen min siden fredag, men så fant jeg nettopp ut at det ikke tok mer enn noen sekunder. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg ønsker meg vår.. eller snø *ber til værgudene nok en gang*. VÆR gang jeg ber til værgudene via diskusjon.no så hører de meg. Tror dere ikke det snør ute!? :!: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Irriterer meg at det er svindyrt og trene hvis du skal gjøre det på det beste (les, eneste brukbare) stedet i byen. 5.2k i året... Endret 24. februar 2008 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 er irritert over en på forumet som påsto at h*n var medisinstudent. Jeg fant senere en tråd der vedkommende spør om råd om hvilket universitet man bør søke seg inn til for å studere medisin, fordi h*n skulle søke seg inn nå til vinteren. Da har man skutt seg kraftig leggen, og mistet all respekt. ja, ja, jeg lar meg stadig forbause Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) er irritert over en på forumet som påsto at h*n var medisinstudent. Jeg fant senere en tråd der vedkommende spør om råd om hvilket universitet man bør søke seg inn til for å studere medisin, fordi h*n skulle søke seg inn nå til vinteren. Da har man skutt seg kraftig leggen, og mistet all respekt. ja, ja, jeg lar meg stadig forbause haha, det der minner meg om en kamerat. han sa til alle at han fikk mopedlappen på burdagen sin, så spurte jeg mammaen hans. og hu sa at han ikke hadde mopedlappen. Så nå veit hele bygda at han har driti seg ut. ganske teit å gå rundt å juge om sånt. Endret 24. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Irriterer meg at det er svindyrt og trene hvis du skal gjøre det på det beste (les, eneste brukbare) stedet i byen. 5.2k i året... Å bli medlem på den lokale Sats her koster nå 6708,- i året. Takke seg til skolen 2km unna hvor man ikke betaler annet enn kaloriene man bruker på å komme seg dit. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da er det nesten billigere å kjøpe seg treningsaparat å trene hjemme. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 At jeg ikke klarer å fascinere meg over andre og få gjort unna de simpleste ting. Blah. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) De fleste her er vel videregående elever. Men hvis man studerer på universitetet i oslo, så trenger man bare betale 650 kroner for hvert semester, for å trene. Mye billigere enn S.A.T.S, og mye bedre. Fantastisk tilbud, kan svømme også. Endret 24. februar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Irriterer meg at det er svindyrt og trene hvis du skal gjøre det på det beste (les, eneste brukbare) stedet i byen. 5.2k i året... Finnes det ikke en eneste fjelltopp, skogsvei eller sykkelsti i hele Kristiansand? Dessuten har du Nautilus i svømmehallen. Der får du tilgang til både svømmebasseng og treningssenter for 3000 kr året. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Irriterer meg at det er svindyrt og trene hvis du skal gjøre det på det beste (les, eneste brukbare) stedet i byen. 5.2k i året... Finnes det ikke en eneste fjelltopp, skogsvei eller sykkelsti i hele Kristiansand?Dessuten har du Nautilus i svømmehallen. Der får du tilgang til både svømmebasseng og treningssenter for 3000 kr året. Kanskje, men jeg har enda tilgode og finne dem og jeg -hater- svømmehallen her i byen, faen så mye folk hele forbanna dagen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) At jeg ikke får til å legge inn websier riktig i et underdomene, "siden kan ikke vises" kommer bare opp Endret 24. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
camxer Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen eksempler: Folk som sier "ja" når de begynner en setning, innimellom og når de avslutter setningen. Folk som tygger tyggis med åpen kjeft. Folk som gidder ikke å snyte seg og derfor velger å trekke det inn... Folk som snakker i mobiltelefon når de kjører uten bruk av handsfree (spesiellt bussføreren) ffs! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 haha! syns også det er irriterende med de som bare trekker snørret inn igjen.. har en vennine som alltid sier "det hjelper ikke å snyte". blir gal når ho sier det, klart det hjelper. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fordeler med å trekke inn gørret: blir lett kvitt det, utelukker smittefare, man får næring (yummy) og går fort. Ulemper med å trekke inn gørret: ekkel lyd og ekkelt faktum at man svelger snørr. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fordeler med å trekke inn gørret: blir lett kvitt det, utelukker smittefare, man får næring (yummy) og går fort.Ulemper med å trekke inn gørret: ekkel lyd og ekkelt faktum at man svelger snørr. QFT Jeg trekker inn. Å snyte seg tar lang tid og er mye eklere enn å trekke inn. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 det hender jeg blåser ut hvis det er helt tett og jeg må nyse som faen, ellers trekker jeg inn Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Når det renner fra nesa mi snyter jeg meg og er ferdig med det. Heller det enn å gå rundt å lage ekle lyder. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 At jeg ikke har jobb fra og med i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg