Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er irritert over en på forumet som påsto at h*n var medisinstudent. Jeg fant senere en tråd der vedkommende spør om råd om hvilket universitet man bør søke seg inn til for å studere medisin, fordi h*n skulle søke seg inn nå til vinteren. Da har man skutt seg kraftig leggen, og mistet all respekt. ja, ja, jeg lar meg stadig forbause

Lenke til kommentar
er irritert over en på forumet som påsto at h*n var medisinstudent. Jeg fant senere en tråd der vedkommende spør om råd om hvilket universitet man bør søke seg inn til for å studere medisin, fordi h*n skulle søke seg inn nå til vinteren. Da har man skutt seg kraftig leggen, og mistet all respekt. ja, ja, jeg lar meg stadig forbause

haha, det der minner meg om en kamerat. han sa til alle at han fikk mopedlappen på burdagen sin, så spurte jeg mammaen hans. og hu sa at han ikke hadde mopedlappen. Så nå veit hele bygda at han har driti seg ut. ganske teit å gå rundt å juge om sånt.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Irriterer meg at det er svindyrt og trene hvis du skal gjøre det på det beste (les, eneste brukbare) stedet i byen. 5.2k i året...

Å bli medlem på den lokale Sats her koster nå 6708,- i året. Takke seg til skolen 2km unna hvor man ikke betaler annet enn kaloriene man bruker på å komme seg dit.

Lenke til kommentar

De fleste her er vel videregående elever. Men hvis man studerer på universitetet i oslo, så trenger man bare betale 650 kroner for hvert semester, for å trene. Mye billigere enn S.A.T.S, og mye bedre. Fantastisk tilbud, kan svømme også.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Irriterer meg at det er svindyrt og trene hvis du skal gjøre det på det beste (les, eneste brukbare) stedet i byen. 5.2k i året...
Finnes det ikke en eneste fjelltopp, skogsvei eller sykkelsti i hele Kristiansand?

Dessuten har du Nautilus i svømmehallen. Der får du tilgang til både svømmebasseng og treningssenter for 3000 kr året.

Lenke til kommentar
Finnes det ikke en eneste fjelltopp, skogsvei eller sykkelsti i hele Kristiansand?

Dessuten har du Nautilus i svømmehallen. Der får du tilgang til både svømmebasseng og treningssenter for 3000 kr året.

Kanskje, men jeg har enda tilgode og finne dem og jeg -hater- svømmehallen her i byen, faen så mye folk hele forbanna dagen.
Lenke til kommentar

Noen eksempler:

Folk som sier "ja" når de begynner en setning, innimellom og når de avslutter setningen.

Folk som tygger tyggis med åpen kjeft.

Folk som gidder ikke å snyte seg og derfor velger å trekke det inn...

Folk som snakker i mobiltelefon når de kjører uten bruk av handsfree (spesiellt bussføreren) ffs!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...