mikaragua Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg ser ikke bra ut, vet det sjøl. Da er det jo håp. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Stormen i natt som har blåst gjerdet vårt rett ned på fortauet i natt. Og vi snakker TUNGT gjerde med flere betongsøyler... bra det ikke sto noen nedenfor som fikk det i hodet... Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 At jeg ikke har fått trent på TO uker pga noe drittjobber for idrettslaget! At jeg har vondt i kølla (ikke spør) OG, den helvettes mightymusa fra Apple som ikke vil scrolle nedover uten et kakk i veggen! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 At jeg ikke har fått trent på TO uker pga noe drittjobber for idrettslaget!At jeg har vondt i kølla (ikke spør) OG, den helvettes mightymusa fra Apple som ikke vil scrolle nedover uten et kakk i veggen! I present to you the sulotion! Kølleproblemet: Ben-Gay Mightymusa: Logitech G5 Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) OG, den helvettes mightymusa fra Apple som ikke vil scrolle nedover uten et kakk i veggen! How to clean MightyMouse Trykk her for å se en kort film om hvordan å rengjøre den Kort sagt og oversatt: Bruk en klut som ikke loer (mikrofiberklut er bra), gjør den fuktig og gjør reint kula. Tips: Vær ren på hendene når du bruker den. Copy/pasta: * La håndleddet hvile på pulten når du bruker den. Hvis du løfter/beveger hele armen din, vil den kjennes tung ut, og du vil føle at den er uergonomisk. Husk at du skal IKKE hvile hånda på denne! Styr med fingertuppene dine (tommelen på venstre side, lillefinger på høyre side (på de markerte -grå områdene, som også er knapper) og styr den). Det er derfor den er vond å ha i hånden, da den ikke er laget for å ha den -i- hånden. * Vær ren på hendene når du bruker den. Bruk mikrofiberklut hvis det skulle komme noe skitt nedi (f.eks. støv). * Legg litt trykk på scrollen. Den virker dårlig hvis du er veldig forsiktig med den. Legg trykk at du nesten kjenner at den "bunner" (uten at du trykker den inn, da det er en knapp der!). Endret 24. februar 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 En ting irriterer meg mye... Folk som skal nevne snusen sin over alt, hvorfor er det slik at alle som snuser skal vise det til alle? gjelder dette alle snusere? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fordi det er kewlt lolz Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fordi det er kewlt lolz Haha, taperlig.. :/ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Når jeg har så mange programmer oppe at f. eks to firefox vinduer legger seg sammen på oppgavelinjen. Altså på den blå linja nederst på skjermen (nei, jeg vil ikke dra den oppover så den blir større). Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Æsj, dumme været irriterer meg nå. Pappa stakkars som er på jobb på ferge i dritværet :!: Får håpe han ikke blåser over bord. Jeg ønsker meg vår.. eller snø *ber til værgudene nok en gang*. Endret 24. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Når jeg har så mange programmer oppe at f. eks to firefox vinduer legger seg sammen på oppgavelinjen. Altså på den blå linja nederst på skjermen (nei, jeg vil ikke dra den oppover så den blir større).Slå av "grupper lignende knapper på oppgavelinjen"? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Irriterer meg over personer som skal gå så innmari sakte, folk som skal stille seg rett foran rulletrappen, folk som dytter til deg- føles nesten som at de ikke ser deg, folk som skal gå på trikken før du får gått av, folk som ikke kan si unnskyld, folk som stirrer på deg, omg!!! Ja, var på Oslo City i går, og alt dette irriterte meg så innmari. Jo flere folk, desto mer frekke er de... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 At noen sider bare vil funke i IE! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 At noen sider bare vil funke i IE! He-he, enig med deg der. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) At noen sider bare vil funke i IE! Oi, den var ny. Endret 24. februar 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Oi, den var ny. Det er fortsatt irriterende. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Våte dørhåndtak på offentlige toaletter. Mmm.. Eller kanskje bare: Offentlige toaletter.. Endret 24. februar 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 4 innleveringer innen 23:00. Kjempe gøy! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Når jeg har så mange programmer oppe at f. eks to firefox vinduer legger seg sammen på oppgavelinjen. Altså på den blå linja nederst på skjermen (nei, jeg vil ikke dra den oppover så den blir større).Slå av "grupper lignende knapper på oppgavelinjen"? Takk! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Folk som svarer mora di på hvert eneste spørsmål. "Vet du hvor det er?" "Mora di vet hvor det er". "Hvem vant?" "Mor di" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg