Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er vel på grunn av at de har satt opp et sånn BU-skilt,men det gjør det hele bare teitere Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg irriterer meg grenseløst over wow-gamere. Spilte aktivt i 2 og et halvt år selv, men nå er dritt lei. Irriterer meg at alle jeg kjenner fortsatt spiller like mye. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Helt enig der. Alle gamingvennene mine spiller det nå. De spiller ikke sammen engang! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Herlig! fikk endelig regning på veiavgifta, gleder meg noe enormt til å betale den. Kunne like gjerne brukt pengene til opptenning i peisen, da gjør de i alle fall nytte for seg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jobb! Jeg sa at jeg ikke kuinne jobbe i helga fordi jeg måtte levere noe. Så ringer de idag og sier at jeg sto oppført på den jævla jobbelista. 2gangen de ringer uten å spøørre meg Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 At jeg må holde meg hjemme hele fuckings tiden pga utseendet mitt. Hva er meningen med livet mitt? Går på jobb så går jeg hjem. Spiser og sover så samme dritet dagen etterpå. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva er galt med deg da, siden du ikke kan bevege deg utendørs?? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Utseendet mitt. Jeg er mindre pen for å si det mildt. Pluss mange kilo for mye. Ikke et delikat syn Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nei nå får du slutte!! Jeg blir lei meg når jeg leser slikt. Ta en liten makover(forandre frisyre, kjøp deg nye klær osv)så du føler deg fresh. Det skader jo ikke å trene litt heller da Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor bry seg om utseende? Indre som teller eller jeg velger ihvertfall å tru det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Viss du veit du er bra så blir du bra. Få deg sjølvtillit! Det syns! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg veit jeg ikke ser bra, vet jeg ikke kommer til å gjøre det uansett hva jeg gjør . Men care, livet er det man gjør det til. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg veit akkurat hvordan det føles. Hvis man føler seg dritt så har man ikke lyst å vise seg blant folk.. Men du må finne ut hvordan DU kan føle deg bedre med deg selv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg veit jeg ikke ser bra, vet jeg ikke kommer til å gjøre det uansett hva jeg gjør .Men care, livet er det man gjør det til. Men du får jo utstråling! Det er viktig. Mange jenter på skolen min som eg har spesielt lagt merke til fordi dei har utstråling. Dei er ikkje veldig pene, men desse har kjærastar. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg veit jeg ikke ser bra, vet jeg ikke kommer til å gjøre det uansett hva jeg gjør .Men care, livet er det man gjør det til. Livet er hva man gjør det til, ja. Derfor syns jeg at det er en veldig spesiell holdning du har. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg veit jeg ikke ser bra, vet jeg ikke kommer til å gjøre det uansett hva jeg gjør .Men care, livet er det man gjør det til. Livet er hva man gjør det til, ja. Derfor syns jeg at det er en veldig spesiell holdning du har. Å? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du lager ikke en veldig god utsikt for deg selv ved å si at du vet at du ikke kommer til å se bra ut (regner med at det er å se bra ut du mener, og ikke å se bra). Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg ser ikke bra ut, vet det sjøl. Bryr meg ikke hvordan jeg ser ut så lenge jeg lever og kan tjene penger. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det var jo fine mål Jeg vet også at jeg ser helt får jævelig ut får og si det pent men en jente liker det så meh, it's ok. Mine mål: Få seg en dame som jeg kan dele livet meg og stifte familie forhåpentligvis. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nå er det egentlig ikke så mange personer som er stygge. Om man graver seg ned og gjør det verste ut av det selv om man kom ut på feil side av skalaen så ja, da gjør man seg stygg. Men det er også mange av disse som er ufattelig sjarmerende pga personen og utstrålingen som ikke har en dritt med hvor "pene" eller "stygge" de er. Selv rangerer jeg meg rundt en 3-4 på terningen . Er så klart visse ting som kunne vært ENDA bedre, men det er bunn og grunn min egen skyld så jeg har ikke en dritt å syte over. Verre med dette med sosial kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg