Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi er inne på reklamer så synes jeg at europris sin "mer til overs også er litt irriterende"

Hva med Nilles nye slagord, da? "Det viktigste er jo at det er billig." Ti av ti for ærlighet, den skal de ha ...

Hahahaha, ja, det viktigste er at det er billig. Drit i kvaliteten så lenge det er billig... :!:

Lenke til kommentar

Har kjørt prøvene på teoritentamen.no og prove.no sikkert over 50 ganger tilsammen. Fikk derimot noen idiotisk formulerte spørsmål. Sikkert noen som ser på det som en unnskyldning, men de var rett og slett teite.

Jeje, back to teh bookz.

Lenke til kommentar

At kjøkkenet er låst her på internatet i nå i helga. Fordi en eller annen jævel som hadde ansvaret ikke gadd å "vaske" etter forrige helg :realmad: For det tar jo såå lang tid! Er gjort på 2 minutter! Trenger i prinsippet bare å gå ut med søpla! Men hva gjør han? Jo han har låst seg inne på rommet med deg hælvettes WoW'n sin! FAEN! Hvor i helvete skal jeg lage meg mat da? Joda jeg må leve på brød og youghurt :realmad: For DET blir jo godt på lørdagen da. Jeg sier det igjen: FAEN i helvete! :realmad:

Hvor er nærmeste nabo (som jeg kjenner) her oppe? Jo 1.5km unna! Og har jeg bil? Nei. Har jeg moped? Nei. Den er 1700km unna! Har jeg tråsykkel? Nei. Den er også 1700km unna! :wallbash::realmad:

Ja det ble en del språkbruk nå, men det gir jeg nå hælvette i! For nå er jeg rett og slett FORBANNA!

AAAARRRGH! :realmad:

Edit* Nå går jeg og lufter på rommet for nå ble det jævlig varmt her!

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Jeg har selv bodd på internat. Plagsomt med de som ødelegger for andre. For å ikke snakke om de som spiser opp maten min. gr.

Du som er der i helga, bør jo for pokker ha kjøkken?? Nei, klag!!

Men siden det tar to min, hvorfor tok ikke du oppvasken? ;)

Kan du lure på.. Er jo ikke oppvask engang.. Bare gå ut med søpla og sope litt på gulvet (som er ca 6-7 kvadrat)..

Men siden jeg tok den forrige uke gjorde jeg det ikke denne også.. Samt at jeg la meg tidlig :p

Men det suger fortsatt :thumbdown:

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...