rhymenocerous Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg irriterer meg over Farmen! Herregud, det har blitt den nye Big Brother. Første sesongen var bra, deretter ble folk bare med for å komme på TV. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 veldig enig med deg, farmen er ikke verdt å se på lenger. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Irriterer meg over at jeg sitter og gnafser i meg popcorn nå. Får garantert noe helt jævli vondt i halsen i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Irriterer meg over at jeg sitter og gnafser i meg popcorn nå. Får garantert noe helt jævli vondt i halsen i morgen. Hva med litt hoste saft? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 glatt føre Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Helvetes windows media center drit!!! Tenkte jeg skulle fortsette å se en film jeg så halvferdig her en dag. Selvfølgelig vil jeg spole meg frem til der jeg var, men neida! Når jeg trykker på "neste-kapittel-knappen" innpå spilleren så låser den seg totalt en good stund før den plutselig reagerer og spoler. Går jo faen fortere å bare se hele filmen på nytt enn å spole! Virker forresten som det vanligvis er 90% sjangs for at den låser seg, men er man slu og lurer den ved å vente litt for så PLUTSELIG trykke på knappen så går det av og til. Vil tro sjangsen for at det funker er ca. 50% på denne måten. Forbanna drit! Hvordan går det an å lage noe så dårlig? Hadde en av de gnomene som har laga dette her stått foran meg og glist med colgate tenna sine nå så skulle han faen meg fått. DET SKAL JO IKKE gå an å lage noe SÅ dårlig som standardprogram til nye PC-er??? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dask han, han fortjener det. Jepp, alltid like lett å si sånt på internett. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Irriterer meg at samme faen når jeg legger meg om kvelden, så våkner jeg alltid klokka 10 på morgenen. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 At jeg skjelver som faen i hele kroppen (har roet seg nå, men likevel).At jeg har vondt i hele kroppen, og når jeg skjelver får jeg vondt (ikke så veldig vondt, men nok til at det er irriterende etter en kort stund). At det kjennes ut som om jeg skal spy hvis jeg ikke drikker. At jeg kanskje har feber. Vurdert å ta en tur til legen, eller få lege-besøk? Nei, for det skjer sjelden, og det går over etter en dag (i verste fall to). Men nå har jeg vondt i halsen. Og jeg har en pakke Tyrkis Peber, men kan ikke spise noen for da får jeg bare mer vondt i halsen. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sitcom-latter som appellerer til menneskets underliggende prinsipper om konformitet... Dere klarer ikke å LURE meg til å le!!! Ting som ikke er morsomme er ikke morsomme! MIN EGEN definisjon av hva som er morsomt teller mest! Ikke dere sitcom-skaperes!!! Det blir virkelig ikke morsommere av den stygge og tilgjorte latteren i bakgrunnen!!! Det er bare imbesiler som biter på dette, skjønner dere.... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 * Teite hodepine, gå bort!!! * Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 * Teite hodepine, gå bort!!! * ta 1-2 smertestillende, legg deg i et mørkt stille rom med en våt kald klut over pannen og prøv å sov i en time og drikk masse kaldt vann Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg vurderer å gjøre noe lignende: slenge meg på sofaen, foran tvn med et glass cola, fram til kl halv ti Har ikke smertestillende ;/ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg vurderer å gjøre noe lignende: slenge meg på sofaen, foran tvn med et glass cola, fram til kl halv ti Har ikke smertestillende ;/ er ikke cola/brus vanndrivende? det du ikke trenger er mindre vann i kroppen, det gjør bare vondt verre. og tv'en er en sterk lys og lyd-kilde, du følger bare en bitteliten del av rådet mitt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg vurderer å gjøre noe lignende: slenge meg på sofaen, foran tvn med et glass cola, fram til kl halv ti Har ikke smertestillende ;/ er ikke cola/brus vanndrivende? det du ikke trenger er mindre vann i kroppen, det gjør bare vondt verre. og tv'en er en sterk lys og lyd-kilde, du følger bare en bitteliten del av rådet mitt Pøh, sjelen må stelles den og Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Irriterer meg at jeg ikke finner ut om Erlend Loe er kritisk til samfunnet fordi det er kaotisk og fører til avvik, eller er han kritisk til de som er kritisk til avvik, og synes at man ikke skal følge den tradisjonelle veien. Endret 21. februar 2008 av prada8 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Kanskje begge deler? Edit: Jeg har bare lest Doppler. Du har kanskje lest flere. Endret 21. februar 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noen som har sett SB12-reklamen? Irritasjonsmoment2k. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det er kommet en ny reklame for noe kremgreier til barn. Herregud hun damen ser gal ut! Har sånn crazy blikk konstant Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 at jeg starta å spille bioshock, sitter å rister i stolen. er drit skremt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg