Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412
Irriterer meg over at jeg sitter og gnafser i meg popcorn nå. Får garantert noe helt jævli vondt i halsen i morgen.

Hva med litt hoste saft?

Lenke til kommentar

Helvetes windows media center drit!!! Tenkte jeg skulle fortsette å se en film jeg så halvferdig her en dag. Selvfølgelig vil jeg spole meg frem til der jeg var, men neida! Når jeg trykker på "neste-kapittel-knappen" innpå spilleren så låser den seg totalt en good stund før den plutselig reagerer og spoler.

Går jo faen fortere å bare se hele filmen på nytt enn å spole!

Virker forresten som det vanligvis er 90% sjangs for at den låser seg, men er man slu og lurer den ved å vente litt for så PLUTSELIG trykke på knappen så går det av og til. Vil tro sjangsen for at det funker er ca. 50% på denne måten.

Forbanna drit! Hvordan går det an å lage noe så dårlig? Hadde en av de gnomene som har laga dette her stått foran meg og glist med colgate tenna sine nå så skulle han faen meg fått. DET SKAL JO IKKE gå an å lage noe SÅ dårlig som standardprogram til nye PC-er???

:fun:

Lenke til kommentar
At jeg skjelver som faen i hele kroppen (har roet seg nå, men likevel).

At jeg har vondt i hele kroppen, og når jeg skjelver får jeg vondt (ikke så veldig vondt, men nok til at det er irriterende etter en kort stund).

At det kjennes ut som om jeg skal spy hvis jeg ikke drikker.

At jeg kanskje har feber.

Vurdert å ta en tur til legen, eller få lege-besøk?

Nei, for det skjer sjelden, og det går over etter en dag (i verste fall to).

Men nå har jeg vondt i halsen. Og jeg har en pakke Tyrkis Peber, men kan ikke spise noen for da får jeg bare mer vondt i halsen.

Lenke til kommentar

Sitcom-latter som appellerer til menneskets underliggende prinsipper om konformitet...

Dere klarer ikke å LURE meg til å le!!! Ting som ikke er morsomme er ikke morsomme! MIN EGEN definisjon av hva som er morsomt teller mest! Ikke dere sitcom-skaperes!!! Det blir virkelig ikke morsommere av den stygge og tilgjorte latteren i bakgrunnen!!! Det er bare imbesiler som biter på dette, skjønner dere....

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å gjøre noe lignende: slenge meg på sofaen, foran tvn med et glass cola, fram til kl halv ti :) Har ikke smertestillende ;/

er ikke cola/brus vanndrivende? det du ikke trenger er mindre vann i kroppen, det gjør bare vondt verre. og tv'en er en sterk lys og lyd-kilde, du følger bare en bitteliten del av rådet mitt ;)

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å gjøre noe lignende: slenge meg på sofaen, foran tvn med et glass cola, fram til kl halv ti :) Har ikke smertestillende ;/

er ikke cola/brus vanndrivende? det du ikke trenger er mindre vann i kroppen, det gjør bare vondt verre. og tv'en er en sterk lys og lyd-kilde, du følger bare en bitteliten del av rådet mitt ;)

Pøh, sjelen må stelles den og :yes:

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke finner ut om Erlend Loe er kritisk til samfunnet fordi det er kaotisk og fører til avvik, eller er han kritisk til de som er kritisk til avvik, og synes at man ikke skal følge den tradisjonelle veien.

Endret av prada8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...