Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412
Det er vel like "mørkekjøring" som det alltid har vært :) Vi bruker jo ikke det latinske ordet for banan og grøt heller da.

Kjønner det via nicket ditt at du forbinder alt med mat.

Lenke til kommentar
Det er vel like "mørkekjøring" som det alltid har vært :) Vi bruker jo ikke det latinske ordet for banan og grøt heller da.

Nei, mørkekjøring har siden begynnelsen av trafikkundervisning vært at man har kjørt kjøretimer i mørket (kvelden). Det var 5 obligatoriske timer med godkjent kjørelærer.

Nå er det 2 timer teori under Trafikkalt Grunnkurs.

Lenke til kommentar

dette er ikke noe jeg irriterer meg veldig over, bare litt. Men altså, jeg skjønner ikke hvorfor folk hele tiden skal spørre hvordan det gikk på eksamen rett etter at man er ferdig med eksamen. Jeg vil jo helst glemme alt som heter eksamen, og bare, ehh... hvile eller feste etter en 6 timers eksamen. Ja, ja, dessuten har jeg funnet ut at det beste er å si at det gikk dårlig, ellers går alle og venter at du har fått full score på prøven...

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg hele tiden flytter muspekeren over til signaturen til folk på forumet her, bare for å se om det er en (skjult) link.

Og dem som har link der, går som regel til en eller annen hjemmeside eller noe som er generelt veldig uinteressant for meg.

Klage slutt. :)

Lenke til kommentar

Jeg irriterte meg alltid over klassekompis som alltid sa at det gikk rådårlig på prøve/heldags/eksamen , for så å utbryte "oj, jeg fikk 6!! " når de får resultatet :roll: De er smarte nok til å få 6, og da skal du ikke fortelle meg at de er så dumme at de tror de får dårlig resultat heller.. Tenker de gjør det kun for å få oppmerksomhet av typen "neeei, du som er sååå flink/smart gjorde det sikkert kjempebra"

Lenke til kommentar
Jeg irriterte meg alltid over klassekompis som alltid sa at det gikk rådårlig på prøve/heldags/eksamen , for så å utbryte "oj, jeg fikk 6!! " når de får resultatet :roll: De er smarte nok til å få 6, og da skal du ikke fortelle meg at de er så dumme at de tror de får dårlig resultat heller.. Tenker de gjør det kun for å få oppmerksomhet av typen "neeei, du som er sååå flink/smart gjorde det sikkert kjempebra"

Er jo digg å gni sånne ting inn i tryne på mindre smarte folk da :!:

Irriterer meg over at jeg aldri greier å stoppe drekkinga når jeg burde og ender derfor opp for full.

Det som irriterer meg enda mer er at jeg har en kompis som alltid har en film av meg på mobilen dagen derpå. Det er ondt.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at jeg hele tiden flytter muspekeren over til signaturen til folk på forumet her, bare for å se om det er en (skjult) link.

Og dem som har link der, går som regel til en eller annen hjemmeside eller noe som er generelt veldig uinteressant for meg.

Klage slutt. :)

Min er kul :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...