Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at mamma sender meg til legen, bare fordi jeg har litt vondt i øret. La oss bare gå til legen hver jævla gang vi har litt vondt et sted. :roll: Ikke nok med at hu sender meg dit mot min egen vilje (har litt legeskrekk), men i tillegg må jeg betale sjøl også.

Lenke til kommentar
"Mamma lar meg ikke få brus før middag", hahaha, er du 12? :wee:

14 :p

Jeg var tørst og digger fanta. Poenget er at hun ikke hadde noe argument og jeg pleier alltid og ta et glassbrus på søndags morgenen. Ble bare skikkelig irritert :p

Vet at det er barnslig men fy søren altså :p

Ikke gjør som morra di sier ! Du er da stor nok til å selv bestemme når du skal drikke din egen brus ?

Lenke til kommentar

At jeg er så utrolig dum og treg oppfattende iriterrer meg grenseløst.

Var god venn med ei jente jeg likte for noen år tilbake (4 år siden faktisk) vi snakket om alt mulig rart. Plutselig en dag fortalte hun meg at hun alltid gikk meg string truse og viste meg litt, jeg ble helt klam og sa bare "kult".

Først 2 år etterpå innså jeg at hun flørtet med meg.

Hver gang jeg kommer på det ender det med at jeg slår meg hardt i hodet.

Lenke til kommentar
Uff, den brusproblematikken. Du har min medfølelse.

Ja, å ikke få lov til å drikke brus når du vil. Er som å ikke få lov til å tisse etter en vann-drikkekonkuranse.

Skjønner ikke hva er så galt med å drikke brus, det skader ikke? hvem bryr seg om hull i tenna, eller bli en liten feit faen? eller drikke opp brus før maten er ferdig så at man blir mett og kaster maten..

Sånne foreldere er så teite.. :(

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Var god venn med ei jente jeg likte for noen år tilbake (4 år siden faktisk) vi snakket om alt mulig rart. Plutselig en dag fortalte hun meg at hun alltid gikk meg string truse og viste meg litt, jeg ble helt klam og sa bare "kult".

Haha, kan se de for meg :!:

hvem bryr seg om hull i tenna, eller bli en liten feit faen?

De kan jeg forsikre deg om att 99% av norges befolkning bryr seg om. Hvem VIL bli feit liksom :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Haha, kan se de for meg :!:

hvem bryr seg om hull i tenna, eller bli en liten feit faen?

De kan jeg forsikre deg om att 99% av norges befolkning bryr seg om. Hvem VIL bli feit liksom :p

Kari Jakkeson,for da kan hun trene seg tynn,og hun ELSKER og trene

Lenke til kommentar

Takk ? :fun:

Vi trives best sammen, og har ikke en stor trang til å stikke på fylla (da drar vi sammen). Trenger jeg albuerom stikker jeg til ei venninne, og er hjem om et par timer. Dessuten har mange av vennene mine flyttet eller fått barn. Tror jeg må skrive en søknad om nye venner i tk. kontaktannonse. :yes:

Lenke til kommentar

Heldig du da, som har fått deg tøffel!

For min del kunne jeg sikkert hengt fast i typen min 24/7. Men mannfolk flest setter pris på albuerom . Jeg gir min masse slik at han ikke skal gå lei. Da setter jeg også ekstra pris på de gangene vi gjør noe bare oss to. Vi har ofte besøk av hans kompiser. Mine venninner ser jeg irriterende nok kun i ferier siden de er spredd fra Sydney til Bodø. Ingen av de har barn though, der tror jeg nok at jeg blir den som er først ut

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...