dysfunctional Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Alle "jenter" er gutter/menn helt til de beviser det i RPP eller IRL. ^^ Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg er så glad jeg har spart meg for nettby. Du veit ikke hvor heldig du er Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har egentlig erfart at jenter unngår nick som sier noe om kjønnet pga. creepy gutter som blir forelsket i dem fordi ei jente snakker til dem, derimot er det jenter som bruker det at de er jenter for å få ting i spill, også gutter som later som om de er jenter for å få ting i spill... Generellt sett stemmer erfaringa di. Det er akkurat som det PUA beskriver i tråden sin (pene jenter er eklere/bitchy'ere for at vi(hehe) må holde garden oppe. De jentene som vil HA noe på grunn av kjønn bruker det jeg beskriver...... Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 At colan velter og mister nesten all kullsyra >_> Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 At jeg ikke har en dritt å gjøre de neste 3 dagene.. litt læx samtidig though :O Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 fy faen, Jeg snakka med ei jente på MSN som påsto at hu var feit, Så sitter jeg i 30 min og sier at hun ikke er feit. Og så kommer det ett svar "hehe. Jeg bare tulla med deg Sander ^^" fy faen. er det mulig å være så rar. Greit at hu tuller, Men hvorfor om det ...? hu snakker om det i skole timen hele tiden. Og skryter av alt hun gjøre. Jeg sitter ved siden av henne. Og hu snakker om ditt og datt. enkelte folk er utrolig gærne etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dan Børge Akerø irriterer meg. Ikke bare har han ufattelig lite vakkert hår, men i tillegg avbryter han alle sammen HELE tida, herregud. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 fy faen, Jeg snakka med ei jente på MSN som påsto at hu var feit, Så sitter jeg i 30 min og sier at hun ikke er feit. Og så kommer det ett svar "hehe. Jeg bare tulla med deg Sander ^^" fy faen. er det mulig å være så rar. Greit at hu tuller, Men hvorfor om det ...?hu snakker om det i skole timen hele tiden. Og skryter av alt hun gjøre. Jeg sitter ved siden av henne. Og hu snakker om ditt og datt. enkelte folk er utrolig gærne etter oppmerksomhet. Hun er forelska i deg . Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det tviler jeg på, men vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 At jeg alltid ser om det er superlim på toalettsetene før jeg setter på meg offentlige toalett, jeg tror nyheten jeg så for et par år siden om at en cp-fyr var blitt limt fast på setet har satt sine arr på meg . Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Irriterer meg over ei plagsom haupin. Ble sittende til mamma i mange timer pga pctrøbbel som måtte fikses. Der gikk hele kvelden gitt. Nå må jeg hyve meg rundt og rydde litt.. Fordi det kommer folk i morgen tidlig å henter en kattunge. Ah, jeg er så flink til å utsette ting til den siste liten Får ikke mindre haupin av å stange hodet i veggen men Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Akkurat nå liker jeg ikke at jeg hadde vors i går, og en kompis spydde på rommet mitt. Nå lukter det spy på rommet mitt, på badet og i gangen. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Irriterer meg over juksewattene Lefdal, elkjøp og slike butikker driver med på hjemmekinoanlegg. Og det som irriterer meg enda mer er folk som tror på det og skryter av at de har 1000watts anlegg, og så er det bare slik tynne pinner av noen høyttalere. Så bak på strømforsyninga på et 1000w anlegg, og bemerket meg at den kun dro 240w fra stikkontakten, noe som vil si at den maks yter 144w med en virkningsgrad på 60%. I tillegg skal disse fordeles på 6 høyttalere og sub, samt en dvd spiller. I tillegg er strømforsyninga på disse "forsterkerne" å le av, så de reelle wattene den gir er nok ikke særlig strømsterke. var en som ikke trodde på meg da jeg bærte opp anlegget mitt, med to monstre på 60kg pr. stk og "bare" en 150watts nad forsterker. Men jeg bare tok det med et smil og har tenkt å få han til å komme opp en dag og høre. Skal pina meg blåse ørevoksen ut av ørene på han, så skal jeg spørre han hva han da synes om det fantastiske "1000watts anlegget" sitt. Haha, har irritert meg over dette i flere år nå, endelig bra at noen har skrivi det Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 At mora mi ikke lar meg få ta et lite glass av den nye fantaen. "Vent til middag". da spør jo jeg "når er det middag?" "om en halv time". Hadde det skadet og gitt meg et glass!? Nå må jeg drikker meg mett på brus rundt middagsbordet takket være hun! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Unnskyld meg, men :!:. Endret 17. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Unnskyld meg, men :!:. Nå gjorde du meg irritert Ingen forstår meg Edit: DA var det middag Endret 17. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Irriterer meg over juksewattene Lefdal, elkjøp og slike butikker driver med på hjemmekinoanlegg. Og det som irriterer meg enda mer er folk som tror på det og skryter av at de har 1000watts anlegg, og så er det bare slik tynne pinner av noen høyttalere. Så bak på strømforsyninga på et 1000w anlegg, og bemerket meg at den kun dro 240w fra stikkontakten, noe som vil si at den maks yter 144w med en virkningsgrad på 60%. I tillegg skal disse fordeles på 6 høyttalere og sub, samt en dvd spiller. I tillegg er strømforsyninga på disse "forsterkerne" å le av, så de reelle wattene den gir er nok ikke særlig strømsterke. var en som ikke trodde på meg da jeg bærte opp anlegget mitt, med to monstre på 60kg pr. stk og "bare" en 150watts nad forsterker. Men jeg bare tok det med et smil og har tenkt å få han til å komme opp en dag og høre. Skal pina meg blåse ørevoksen ut av ørene på han, så skal jeg spørre han hva han da synes om det fantastiske "1000watts anlegget" sitt. Haha, har irritert meg over dette i flere år nå, endelig bra at noen har skrivi det Det er produsentene som oppgir wattene, ikke butikkene, men ja, det er ganske teit. Uansett er jo ikke en watt bare en watt, det har alt å si hva den brukes til. En klasse A rørforsterker på 10 watt feier gulvet med en transistor på 100. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 At mora mi ikke lar meg få ta et lite glass av den nye fantaen. "Vent til middag". da spør jo jeg "når er det middag?" "om en halv time".Hadde det skadet og gitt meg et glass!? Nå må jeg drikker meg mett på brus rundt middagsbordet takket være hun! Og du er 3? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 At mora mi ikke lar meg få ta et lite glass av den nye fantaen. "Vent til middag". da spør jo jeg "når er det middag?" "om en halv time".Hadde det skadet og gitt meg et glass!? Nå må jeg drikker meg mett på brus rundt middagsbordet takket være hun! Og du er 3? Jeg blir alltid rar når det er søndag Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Uff, den brusproblematikken. Du har min medfølelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg