Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wannabe fotografer på nettby som tror de er så jævlig gode til å ta bilder. Jeg har ikke mye peilig på bilder å sånn. men herregud, så mange dårlige bilder det er der.

Type bilde av skoene sine og sigarettsneiper med blomster ved siden av? :p

japp, også er det skikkelig dårlig lys på bildet (for mye eller for lite), så du ser neste ikke objektet.

Sånn som dette.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

hva synes dere om det bilde? Jeg synes det er ganske talentløst. Mangler konstrast på alt sammen.

Psychotron, japp. Også drar de ut brøstkassa så langt de klarere, stapper bh'en full av dritt. Og tar bilde ovenifra. Så de tror de ser skikkelige deilige ut.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
japp, også er det skikkelig dårlig lys på bildet (for mye eller for lite), så du ser neste ikke objektet.

Sånn som dette.

Heh.

And_2.jpg

Noe bedre. Mitt eget, forresten. Eneste som plager meg er den jævla pinnen som ødelegger. :(

Lenke til kommentar

Sånn som dette.

Heh.

And_2.jpg

Noe bedre. Mitt eget, forresten. Eneste som plager meg er den jævla pinnen som ødelegger. :(

Eller dette? :whistle:

IMG_69131.jpg

Sånne bilder som er tatt av seg selv i speilet med blitz så man ikke ser noe annet enn det som like gjerne kunne vært sola irriterer meg! Hvorfor ikke ta et ordentlig bilde? Eller finne på noe annet enn å "sladde" vekk trynet eller pættene med en blitz i speilet? Da er det jo bedre å ta bilde av tærne dine tilogmed!

Endret av gilera
Lenke til kommentar

ditt er jo mye bedere, du får jo fokus på anda. en det ræva bilde jeg fant. Må slenge på at jeg ikke har tatt det jeg la opp. Fant det hos ei random fjortis jente på nettby. går det ikke ann å klippe vekk pinnen i photoshop?

Lenke til kommentar
ditt er jo mye bedere, du får jo fokus på anda. en det ræva bilde jeg fant. Må slenge på at jeg ikke har tatt det jeg la opp. Fant det hos ei random fjortis jente på nettby. går det ikke ann å klippe vekk pinnen i photoshop?
Jo, men blir så rart om jeg prøver å klone den. :(
Lenke til kommentar
Jo, men blir så rart om jeg prøver å klone den. :(

Noe sånt? En liten kjapp en.. Er et par steder jeg har bomma litt, men som sagt en kjapp en :p

post-141082-1203107823_thumb.jpg

Dægærn jeg ble irritert på MSN som drev å poppa opp hele tia mens jeg holdt på med PS nå :hrm:

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Folk som tror de alltid har rett, og aldri kan gi seg. Greit nok hvis de har det, men når de i tillegg skal skryte av det resten av uka, da er det irriterende.

Fjortisser. Jeg er helt sikkert en selv, men for all del, jeg PRØVER iallfall ikke å være det.

Alvorlige skrivefeil/grammatikk-feil: Har ikke verdens beste grammatikk selv, men når jeg ser "hvem skjermkort er best?", "hvor hvar du i går?" og "kan noen gi meg ett bra anti-virus programm", da blir jeg irritert. Det er også ganske kjedelig med orddeling, dårlig tegnsetting, osv.

Folk som lukter hestepiss. Vet ikke hva jeg lukter selv, men jeg har iallfall hørt om parfyme, deodorant og dysj.

Folk HELT uten selvironi og som tar seg selv så høytidelig at de skulle tro de var kongen.

Fjortttisssserrr som har "redigert" et bilde i PS og legger det ut på nettby med teksten under: "Meg<3 redigert det helt selv (copyright-tegn)". Og det eneste de hadde gjort var å fikse bittelitt på colorbalance og blure litt (er det rett uttrykk? har ikke peil på PS egentlig, men tenkte det måtte være noe sånt:P)

MYE mer, men dette får være nok for denne omgang.

Understreker forresten at jeg vet ikke om jeg er noe bedre selv på NOEN av disse punktene, selv om jeg håper jeg er det:)

Lenke til kommentar
Fjortttisssserrr som har "redigert" et bilde i PS og legger det ut på nettby med teksten under: "Meg<3 redigert det helt selv (copyright-tegn)". Og det eneste de hadde gjort var å fikse bittelitt på colorbalance og blure litt (er det rett uttrykk? har ikke peil på PS egentlig, men tenkte det måtte være noe sånt:P)

De har faktisk redigert det på mobilen :p i alle fall de fleste av dem.

Lenke til kommentar

Må jenter det? Hos meg er alle på internett gutter/menn til jeg faktisk møter dem irl, hvis noen bruker et feminint nick så tror jeg heller at det er en creepy mann enn at det er ei jente, bedre å være skeptisk til slikt :wee:.

Har egentlig erfart at jenter unngår nick som sier noe om kjønnet pga. creepy gutter som blir forelsket i dem fordi ei jente snakker til dem, derimot er det jenter som bruker det at de er jenter for å få ting i spill, også gutter som later som om de er jenter for å få ting i spill...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...